Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut varattuun naiseen mutta en mitenkään voi tehdä aloitetta. Miten voin osoittaa tunteeni epäsuorasti niin että hän ymmärtää?

Vierailija
15.06.2020 |

En ole niin idiootti, että menen suoraan kertomaan tunteistani. Mutta toki haluan selvittää, olisiko minulla mitään mahdollisuuksia häneen. Miten tällainen asia tehdään selväksi ilman sanoja?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, kuinka ap ei taaskaan kommentoinut sanallakaan ehdotuksianne? Muutaman päivän kuluttua hän postaa taas tämän saman provon.

Vierailija
62/63 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro.

Minä ihastuin varattuun työkaveriin, hän huomasi sen. Flirttailtiin ja hän tietoisesti teki sen silloisen kumppaninsa edessä, jotta homma tuli selväksi. He  erosivat ja me aloimme seurustelemaan.

NOH.... hommahan on juuri niin ettei tuo kumppani ole ollut varmaan ikinä puhtaat jauhot pussissa ja petturi mikä petturi (vaikka minun kanssa ei fyysisesti pettänytkään)

Jos suhde on huono, hän eroaa. Sitten kerrot.

Kuka flirttailee varatun miehen kanssa? Ja kaikenlisäksi tämän naisystävän läsnäollessa :D hyi helvata kuinka kuvottavaa ja ala arvoista käytöstä teiltä molemmilta. Ette todellakaan ole kumpikaan ansainneet luotettavaa suhdetta toistenne kanssa, anteeksi nyt vain. Ja kai se nyt järkikin kertoo että jos varattu mies sinulle flirttailee, siitä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana. Onhan siinä nyt paljon isompi todennäköisyys että tekee sinulle samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin tosiaan, tämähän tapahtui porvoon toimistolla.. meni tunteisiin silti