Lue keskustelun säännöt.
Miehen toive seksikkäistä asuista vs todellisuus
15.06.2020 |
Nyt haluaisin kuulla miehiltä ihan rehellisiä mielipiteitä. Mieheni on alkanut laittamaan minulle kuvia seksikkäistä alusasuista joita haluaisi että käytän. Kuvissa asut ovat aina todella hoikkien ja kauniiden naisten päällä ja olenkin alkanut miettimään että kuvitteleeko mieheni että asu näyttää yhtä seksikkäältä minunkin päälläni. Alkanut ahdistamaan koko asia. Pelkään että nolaan itseni jos puen asun joka ei sitten vastaakkaan sitä mitä mieheni on luullut.
Kommentit (23)
Mieheni toivoo minun käyttävän burkhaa. Minusta outoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hommaa itse asuja joissa sulla on hyvä ja seksikäs olo?
Varmaan kaikki haluaa että kumppani pukeutuu silmää miellyttää välillä, sukupuolesta viis.
Mun miehellä taas on nahka/lateksiasu fetissi, aina pitäisi olla nahkaa päällä. En ollenkaan koe, että se olisi mun juttu, ja tunnen itseni aika naurettavaksi jossain lateksimekossa. Miehen mieliksi kuitenkin joskus puen sellaisen päälleni. Sitten hän kärttää joka kerta kun harrastamme seksiä, että "laita se asu päälle". Ja toivoisi, että käyttäisin jotain sellaisia julkisillakin paikoilla. Mua tämä vähän ahdistaa, kun en ole yhtään sen tyylinen, vaan enemmän hippi-kukkamekko tyyppi.