Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Polttaribudjetti 200 euroa/henkilö! Muidenkin mielestä menee " vähän" yli?

Vierailija
08.07.2006 |

Mies lähti kaverinsa polttareihin. Ennen lähtöä tiedustelin mikä mahtaa olla näiden kaksi päiväiste polttareiden budjetti. Mies sanoi että 200 euroa. Minä sitten kauhisteli ja sanoin, ettei siinä ole mitään järkeä. Tämä kaveri ei edes ole mieheni läheisiä ystäviä. Mies otti nokkiinsa ja kysyi, etteikö hän sitten saa lähteä. En tarkoittanut sitä, mutta eikö teistäkin 200 euroa ole liikaa? Itse nimittäin olisin jättänyt väliin.

Ja lisäyksenä vielä: me ei olla todellakaan mitään rikkaita ja remontti on kesken, joten 200 eurolle olisi varmasti löytynyt käyttöä :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi edes läheisen ystävän polttareihin noin jumalattomia summia. :/

Vierailija
2/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroa on ihan katto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainakin pk-seudulla tuntuu olevan.

Vierailija
4/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 tai alle on sopiva summa, jollei ole kyse jostain tosi special-jutusta. Me käytiin ystävän polttareilla Tukholman risteilyllä ja tulihan se maksaan enemmän, mutta meitä oli vain neljä reissussa ja se oli samalla lomareissu itsellekin.

Vierailija
5/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään käy, niin ei kannata surra.

Vierailija
6/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

budjetti oli 100¿/hlö ja musta sekin oli jo liikaa.

Vierailija
7/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epämiesmäistä olla maksamatta, jos muutkin maksaa.

Vierailija
8/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tosi upeeta: kuumailmapalloilua, tandem hyppyä, laser sotaa tms. ja viinaa reilusti.

Vierailija
9/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole mitenkään tavaton summa. Naiset taas kateuksissaan eivät halua maksaa kuin parikymppiä polttareista, ettei vain kaverille tule parempia juhlia kuin itselleen.

Vierailija
10/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin miehelleni varattiin bändi ja ravintola ja söivät siellä hyvin ja pitivät hauskaa.

Omissa polttareissani maksoin itse kaiken eikä kukaan edes tarjonnut mitään. Söimme ravintolassa ja soisessa baarissa juotiin ja oli helvetin tylsää, kun seurueesta kävi jatkuvasti joku puhelemassa tutuilleen joita baarissa näki. Ja kyseessä pikku paikkakunta jonka samoissa baareissa voi käydä AINA

Vierailija
11/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntui jättävän... itse olin just polttareissa 40 euron budjetilla ja kivaa oli.

Vierailija
12/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni oli 3 päivän polttareissa, hinta noin 400 ¿. Kivaa.

Vierailija
13/15 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä onkin kiva potti, jos sekä mies että nainen joutuvat pulittamaan hääparin polttareista yhteensä vaikka 250 euroa ja päälle häälahja, juhlavaatteet jne. Kalliiksi tulee kekkerit.

Vierailija
14/15 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarit, vaatteet, lahjat, matkat häihin ym.

Mutta, elämä on..... ;)

Vierailija
15/15 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten polttareissa sitäkin enemmän - kaikki pitäisi olla ilmaista.

On 200 euroa minustakin aika paljon, ainakin jos porukkaa on enemmän kuin 3-4, mutta itse voisin hyvinkin maksaa 50-100 euroa. Viimeksi esimerkiksi minä ja kaaso maksoimme ystävämme polttareista tuplasti sen mitä muut, koska muuten ei saatu järjestettyä oikein mitään sen 20 egeä/hlö-budjetin puitteissa.