Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin aivan todella idiootin miehen kanssa vuosia, enkä tajunnut... vitsi että kaduttaa..

Vierailija
15.06.2020 |

pitikin tuhlata aikaa siihen idioottiin

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen virhe nuoruudessa!

Vierailija
22/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee. Kun on jännikset ja idiootit kokeiltu, niin "viisastutaan" ja halutaankin kunnon mies.

Harva on teinistä alkaen noin täydellinen ihmistuntija kun sinä, moni muu tekee virheitä silkkaa naiiviuttaan. Voisit tuolla tietämyksellä lyödä rahoiksi, kun yhdellä silmäyksellä näet ihmisten todelliset luonteet ja tarkoitusperät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin idiootti, että olen yhdessä miehen kanssa vaikka tiedostan, ettei hän ole hyvä ja kohtele minua oikein.

Eilen soitin elämäni ensimmäisen kerran turvakotiin, sieltä kerrottiin minun kokevan äärimmäistä henkistä väkivaltaa sekä merkittävää fyysistä.

Suositteli minun menevän lääkäriin puhumaan, jotta todistusaineistoa kertyy, jos joskus haastan oikeuteen..

Uskomatonta tämä oma solmu päässäni, miksi en vain saa itseäni pois tilanteesta.

Olen vielä nuori mutta toiseen kertaan suhteessa, jossa voin erityisen huonosti.

Tämä se vasta typeryyttä on.

No onneksi edes yritän saada jotain selvyyttä asioihin ja olen menossa puhumaan ammattiauttajalle. Suhde on vasta kestänyt vuoden ja jo nyt on kaikenlaista koettu......

Toivottavasti selviän hengissä.

Vierailija
24/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin idiootti, että olen yhdessä miehen kanssa vaikka tiedostan, ettei hän ole hyvä ja kohtele minua oikein.

Eilen soitin elämäni ensimmäisen kerran turvakotiin, sieltä kerrottiin minun kokevan äärimmäistä henkistä väkivaltaa sekä merkittävää fyysistä.

Suositteli minun menevän lääkäriin puhumaan, jotta todistusaineistoa kertyy, jos joskus haastan oikeuteen..

Uskomatonta tämä oma solmu päässäni, miksi en vain saa itseäni pois tilanteesta.

Olen vielä nuori mutta toiseen kertaan suhteessa, jossa voin erityisen huonosti.

No onneksi edes yritän saada jotain selvyyttä asioihin ja olen menossa puhumaan ammattiauttajalle. Suhde on vasta kestänyt vuoden ja jo nyt on kaikenlaista koettu......

Minkä ikäinen olet? Miehesi on sairastuttanut sinut, lähde tai olet samassa tilanteessa loppuelämäsi

Vierailija
25/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamiehiä riittää

Vierailija
26/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Elämä on ihanampaa ja parempaa ilman. Terveisiä vain!

Vierailija
27/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee. Kun on jännikset ja idiootit kokeiltu, niin "viisastutaan" ja halutaankin kunnon mies.

Niin, mut miten siinä sit käykään.

Vierailija
28/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exän varmaan otit? Jos tarkoitat idiootilla miestä, joka on tyhmä, saamaton, ilman mitään haluja edetä elämässään tai työssään, kouluttamaton, ei matkustanut Tukholmaa pidemmälle, onneton reppana, joka ei pysty pitämään omia saati perheensä puolia niin et ole ainoa. Mä tuhlasin elämästäni monta vuotta sellaiseen. Mua säälitti se niin paljon, että en pystynyt jättämään sitä vaikka olisin halunnut melkein heti ekan seurustelevuoden jälkeen. Olen katkera joo ja mua ällöttävä ajatus, että olen harrastanut seksiä sellaisen kanssa tai antanut sen ylipäänsä koskettaa mua. Onneksi en ole nähnyt häntä moneen vuoteen. Sen jälkeen ei ole ollut kuin parempia miehiä, joka nyt sinänsä ei ole kovinkaan iso saavutus hänen jälkeensä.

Mut mä edelleen kaipaan sua. Olihan meillä hyviäkin hetkiä vaikka nyt vähättelet mua. Olispa kiva jos voitais edes kerran panna vielä T. Sun ex mussukka

Vierailija
29/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella hän oli idiootti?

Vierailija
30/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Miehesi on sairastuttanut sinut, lähde tai olet samassa tilanteessa loppuelämäsi

Helposti vajaat 30v. olen.

Tiedän. Tässä on niin paljon kaikkea meneillään mutta yritän saada tukea, voimia lähtööni kun pääsen keskustelemaan.

Tämä on aika häpeällistä ja nöyryyttävää mutta toivottavasti saan kerättyä voimia oikean tuen kautta.

Oli jo hyvä että soitin ja keskustelin asiasta, aika järkyttävää kuinka ei itse näe asioita ehkä niin vakavana kun oikeasti pitäisi.

En päässyt edes kunnolla alkuun, niin henkilö puhelimen päässä jo kertoi selvästi tilanteen olevan vakava kun katsoo, että suhde on melko tuore vielä ja fyysinenkin vallankäyttö on tullut jo kuvioihin.

Vierailija
31/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut !

T. Narstin uhri vm. 73 (Narskun kanssa meni kakskytä vuotta)!!

Tai näin sinä uskot, vaikka olisi peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
32/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni haluaa uskoa toisen olevan parempi kuin hän onkaan. Sillä kai moni jää, puhuu toisen teot tai sanat paremmaksi eikä toisen tarvitse edes sitä itse tehdä.

Vierailija
33/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon

Toivoo : Ex-sinisilmäinen kynnysmatto, nyt vahva ja itsenäinen nainen

Vierailija
34/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itsekin hieman idiootti, jos vuosia sen kanssa vietit...

Vierailija
35/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotta suhteessa exään. Ainoa hyvä asia suhteesta on lapset. Sitäkään ex ei tajua, kun ei hänellä lapset koskaan ole kiinnostaneet eikä ole heihin panostanut. Eron jälkeen on nähnytkin harvakseltaan. Elatusavun maksaa miten sattuu. Kaikki maksut myöhässä aina eikä mitään hankintoja lapsille tee.

Inhottaa koko mies. Niin itsekäs oli suhteessa. Olin hölmösti rakastunut. Yritin miellyttää ja ex vain loittoni. Mikä helpotus, kun eroprosessi alkoi. Sitäkin kolme vuotta pähkäilin, kun oli niin hankala ajatus rikkoa perhe.

Vierailija
36/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Tein sen kanssa vielä lapsiakin. 🤦🏼‍♀️ En kadu lapsiani, ja paljon opin ja kasvoin sen liiton aikana kuitenkin, en olisi sitä mitä nyt olen varmaankaan ilman sitä liittoa.

Kuulostat ihan yhdeltä hyvänpäiväntutulta. Kaikki täsmää, ajankohta ja ilmoittamasi ikävuodetkin. Liimauduit tylsään harmaaseen exääsi heti nuorena vain sen vuoksi, että piti seurustella ja olla "joku", jotta voisit tuntea itsesi tärkeäksi ja halutuksi. Sinun piti keinolla millä hyvänsä varmistaa jo varhain oma tulevaisuutesi, joten menitte naimisiin, hankitte nätin pikku asunnon ja teitte pari valkohapsista mukulaa tämän idyllin kylkeen. Vuosien varrella postailit ihania kuvia Instaan ja pidit kulisseja yllä, hioit materialistisia unelmiasi aina korkeammalle tasolle jakaen samalle lukijoille elämänviisauksia siitä kuinka saat aina kaiken minkä haluatkin. Kuitenkin jossain vaiheessa miehesi nimi hävisi Facebook statuksestasi kuin pieru Saharaan, ja muualla somessasi alkoi esiintyä uuden salaperäisen uroksen nimi. Vähin äänin vaihdoit elämänkumppania lennosta, ei tainnut kaikki ollakaan niin täydellistä kuin esitit. Kaipasit koko ajan jotain muuta, jotain enemmän. Pelkkä tavallinen työmies ei ollut loppuelämäsi rasti, vaan tilalle piti saada stetsonipäinen yrittäjä. Kun tajusit viimein hetkesi tulleen, vaihdoit välittömästi parempaan. Ihmissuhteet ovat nähtävästi joillekin puhdasta vaihtokauppaa. Myönnän että nauroin kun sain tietää asiasta.

Vierailija
37/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Tein sen kanssa vielä lapsiakin. 🤦🏼‍♀️ En kadu lapsiani, ja paljon opin ja kasvoin sen liiton aikana kuitenkin, en olisi sitä mitä nyt olen varmaankaan ilman sitä liittoa.

Kuulostat ihan yhdeltä hyvänpäiväntutulta. Kaikki täsmää, ajankohta ja ilmoittamasi ikävuodetkin. Liimauduit tylsään harmaaseen exääsi heti nuorena vain sen vuoksi, että piti seurustella ja olla "joku", jotta voisit tuntea itsesi tärkeäksi ja halutuksi. Sinun piti keinolla millä hyvänsä varmistaa jo varhain oma tulevaisuutesi, joten menitte naimisiin, hankitte nätin pikku asunnon ja teitte pari valkohapsista mukulaa tämän idyllin kylkeen. Vuosien varrella postailit ihania kuvia Instaan ja pidit kulisseja yllä, hioit materialistisia unelmiasi aina korkeammalle tasolle jakaen samalle lukijoille elämänviisauksia siitä kuinka saat aina kaiken minkä haluatkin. Kuitenkin jossain vaiheessa miehesi nimi hävisi Facebook statuksestasi kuin pieru Saharaan, ja muualla somessasi alkoi esiintyä uuden salaperäisen uroksen nimi. Vähin äänin vaihdoit elämänkumppania lennosta, ei tainnut kaikki ollakaan niin täydellistä kuin esitit. Kaipasit koko ajan jotain muuta, jotain enemmän. Pelkkä tavallinen työmies ei ollut loppuelämäsi rasti, vaan tilalle piti saada stetsonipäinen yrittäjä. Kun tajusit viimein hetkesi tulleen, vaihdoit välittömästi parempaan. Ihmissuhteet ovat nähtävästi joillekin puhdasta vaihtokauppaa. Myönnän että nauroin kun sain tietää asiasta.

Mitä hittoa nyt? 😂 en edes ilmoittanut mitään ikävuosia tai muuta tuossa?? 😂😂 Ei pahalla mutta kuulostat katkeralta; siis että vuosikausien ajalta muistat mitä hyvänpäiväntuttu on someen kirjoitellut ja mihin elämä on häntä sitten vienyt. Vielä viitsit tänne hyvänpäiväntutun elämästä jaaritella. Ei hyvää päivää.

Vierailija
38/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa nyt? 😂 en edes ilmoittanut mitään ikävuosia tai muuta tuossa?? 😂😂 Ei pahalla mutta kuulostat katkeralta; siis että vuosikausien ajalta muistat mitä hyvänpäiväntuttu on someen kirjoitellut ja mihin elämä on häntä sitten vienyt. Vielä viitsit tänne hyvänpäiväntutun elämästä jaaritella. Ei hyvää päivää.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

30. Olin siis ikävuodet 20->30 tuossa suhteessa. Kaduttaa. Paljon.

Sanoit tehneesi "sen" kanssa vielä lapsiakin. Tuossa kerroit myös nykyisen ikäsi ja ne ikävuodet mitkä vietit suhteessa jota kadut. Äläkä nyt vain yritä esittää, että et ollut tuo joka muka selvästi sinuna ap:na noihin kysymyksiin vastaili. Eikä minulla ole mitään syytä olla kateellinen pinnallisia suhteita harrastaville henkilöille, olen itse pitkäaikaisessa parisuhteessa sellaisen kumppanin kanssa, jota ei ole tarkoitustakaan kehuskella pitkin somea tai vaihtaa vastaantuleviin pankkiirilentäjiin. Kunhan teen havaintoja elämästä, ja satuin jotain ääneenkin lausumaan. Harmittaako se sinua?

Vierailija
39/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellaisen kanssa yhdessä vieläkin

Vierailija
40/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mut miten siinä sit käykään.

Sitten kysytään, where have all the good men gone? Tai no, jos on alta kolmekymppinen vielä, eikä läski, niin eiköhän saa höynäytettyä jonkun sinisilmisen perheelliseksi vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi