Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö hotelli maksaa sillä visa-kortilla, jolla varaus on tehty?

Vierailija
08.07.2006 |

Olen siis varaamassa hotellia ensi viikoksi, mutta minulla ei ole visa-korttia. Ajattelin siis varata sen käyttämällä isän visa-korttia. Voiko varauksen tehdä niin, vaikka isän kortilla hotellia ei maksetakaan?

Kiitos, jos joku jaksaisi kommentoida.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Sokos-hotellien varaussysteemissä ei välttämättä tarvita.

Vierailija
2/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on sellaiset tulot, että saisin vaikka millaisen kortin, mutta en missään tapauksessa halua Visa-korttia. Minun luonnolleni ei sovi luotolla osto. Miksi siis hankkia sellainen, jos sitä ei tarvitse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa sitten voi ihan millä huvittaa. Joissakin hotelleissa, jokin maksukortti kysytään sisäänkirjoittautumisen yhteydessä, jos ei varatessa ole kysytty - sillä kai turvataan hotellin saatavat, jos joku lähtee maksamatta tai tekee jotain tuhoja huoneessaan. Silloinkin kyllä voi maksaa vaikka käteisellä halutessaan.

2

Vierailija
4/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kun ei makseta mitään ilman Visaa tms. korttia.

Vierailija
5/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä moni muukaan tarvitse ostaakseen mitään. Mutta matkailu esimerkiksi USA:ssa on lähes mahdotonta ilman luottokorttia. Hotellia et voi varata, autoa et voi vuokrata, niitä todella pitkän matkan junalippujakaan et voi varata ilman luottokorttia. Eihän sillä tarvitse mitään maksaa, jollei halua.

Vierailija
6/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla ainakin on sellaiset tulot, että saisin vaikka millaisen kortin, mutta en missään tapauksessa halua Visa-korttia. Minun luonnolleni ei sovi luotolla osto. Miksi siis hankkia sellainen, jos sitä ei tarvitse...

Vierailija
7/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta matkailu esimerkiksi USA:ssa on lähes mahdotonta ilman luottokorttia. Hotellia et voi varata, autoa et voi vuokrata, niitä todella pitkän matkan junalippujakaan et voi varata ilman luottokorttia. Eihän sillä tarvitse mitään maksaa, jollei halua.

Mutta kenties AP:n luonnolle ei sovi ulkomaille matkustelu, kuten tuossa jo joku totesi.

Vierailija
8/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Se seiska tai joku, jolla oli se tosi hikinen takalisto

Vierailija
9/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan vastauksista, kaikista... kai :). Kyllä mullakin olisi varaa, mutta ei vain ole tullut hankittua, kun en sitä ole tarvinnut. Sitä tuputetaan kyllä ovista ja ikkunoista, mutta en ole kokenut sitä tarpeelliseksi, kun emme juuri missäään matkustele. Täytynee hankkia. Suomessakaan ei kuulemma saa autoa vuokrattu ilman visaa.

ap

Vierailija
10/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hotellit voi varata ilman visaa. Ihan käteisellä tai pankkikortilla sitten maksettu joskus tullessa, joskus lähtiessä. Kyllä luottamus pelaa suomessa.

Vierailija
11/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei sitä moni muukaan tarvitse ostaakseen mitään. Mutta matkailu esimerkiksi USA:ssa on lähes mahdotonta ilman luottokorttia. Hotellia et voi varata, autoa et voi vuokrata, niitä todella pitkän matkan junalippujakaan et voi varata ilman luottokorttia. Eihän sillä tarvitse mitään maksaa, jollei halua.

Vierailija
12/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan enää onnistu.