Sinä toinen nainen, moniko tietää suhteestasi?
Kuljetteko julkisesti yhdessä, ovatko ystäväsi tavanneet miehen?
Vai onko suhde täysin salassa ja ystäviesikin silmissä olet sinkku. Miten suhtaudut jos sulle yritetään järkätä treffejä?
Kommentit (68)
Kyllä se vaimo tietää, of course. Taitaa olla kyseessä yksi tietty työpaikka. Villiä menoa.
Sitten on kiva, jos mies sattuu vaikka kuolemaan kesken salasuhteen, josta kukaan ei tiedä. Kenelle sitten voi mennä puhumaan surustaan, kun muiden ihmisten mielissä mitään suhdetta ei ole edes olemassa. Pahimmassa tapauksessa kukaan ei edes usko koko juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi kiva lukea näitä ketjuja ilman että mustasukkaiset tulevat ketjuun riehumaan. Pitäkää se oma suhteenne kunnossa, niin kaikki on hyvin.
Kyllä se suhde varmaan onkin kunnossa, jos toinen ei suostu eroamaan, mutta vehtaa kyllä selän takana. Miksi kukaan olisi p*skassa suhteessa?
Ei eroon tarvita suostumusta. Se on tekosyy, jolla seksiaddikti mies vedättää tyhmää naista. Nainen kärsii ikävissään, kun mies viettää laatuaikaa perheensä kanssa. Kuka mies haluaisi naisen, joka seurustelee varatun kanssa? Pohjanoteeraus.
Taas tämä yksioikoinen ajattelu, että toinen (ja aina oletus, että nainen!) "kärsii ikävissään". Toki me molemmat salarakkaani kanssa kaipaamme toisiamme kun olemme erossa, mutta muulloin MOLEMMAT vietämme laatuaikaa OMAN perheen kanssa. Katsos kun usein salarakkaat ovat molemmat naimisissa.
Kaipaatte toisianne kun olette erossa, ja muulloin vietätte laatuaikaa perheittenne kanssa?? Vietättekö siis perheitten kanssa aikaa silloin, kun olette salarakkaanne kanssa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se pettäjä kertoisi, että enää halua olla suhteessa olisi helppo järjestää tilanne sellaiseksi, että voi ihan vapaasti paneskella missä haluaa. Mutta kun taitaa olla niin, että 100% pettämisistä ei ole sen petetyn tiedossa? Joten miten ajattelit tämän liittyvän mustasukkaisuuteen tai suhteen kunnossa pitoon? Vaikea sitä on korjata asiaa minkä ei tiedä olevan rikki? Vai mikä sun pointti oli?
Pointti oli että kaikki mitä te sanotte näihin ketjuihin on sanottu jo sataan kertaan. Olemme jo tietoisia siitä että suuri osa tuomitsee nämä tilanteet. Haluamme keskustella muusta.
Suurinta osaa ihmisistä ei kiinnosta moraalittoman huorån mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se pettäjä kertoisi, että enää halua olla suhteessa olisi helppo järjestää tilanne sellaiseksi, että voi ihan vapaasti paneskella missä haluaa. Mutta kun taitaa olla niin, että 100% pettämisistä ei ole sen petetyn tiedossa? Joten miten ajattelit tämän liittyvän mustasukkaisuuteen tai suhteen kunnossa pitoon? Vaikea sitä on korjata asiaa minkä ei tiedä olevan rikki? Vai mikä sun pointti oli?
Pointti oli että kaikki mitä te sanotte näihin ketjuihin on sanottu jo sataan kertaan. Olemme jo tietoisia siitä että suuri osa tuomitsee nämä tilanteet. Haluamme keskustella muusta.
Suurinta osaa ihmisistä ei kiinnosta moraalittoman huorån mielipiteet.
Minua ei kiinnosta moralisoivien mammojen mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään en kerro kenellekään, ei ole ihmistä johon luottaisin niin paljoa. Joka ikinen hyväkin ystävä on 100% valmis iskemäån puukon selkään ennemmin tai myöhemmin jos oma tilanne siitä paranee.
Kenen selkään? Itse ainakin olen täysin vapaa tekemään mitä haluan. Suhteen paljastuminen ei minulle olisi katastrofi. Miehen perhettä ei kuitenkaan ole tarkoitus rikkoa, siksi olemme salassa.
Ei ehkä nyt mutta asia kuten kaikki muukin luottamuksella hyvälle ystävälle kerrottu voidaan paiskata päin naamaa vuosienkin kuluttua ja kukas tietää mikä silloin on tilanne
Vierailija kirjoitti:
Sitten on kiva, jos mies sattuu vaikka kuolemaan kesken salasuhteen, josta kukaan ei tiedä. Kenelle sitten voi mennä puhumaan surustaan, kun muiden ihmisten mielissä mitään suhdetta ei ole edes olemassa. Pahimmassa tapauksessa kukaan ei edes usko koko juttua.
Sekin on koettu. Eräänä la-iltana puolitoista vuotta sitten olimme lenkittämässä koiraani ja sitten mun luona. Sunnuntaiaamuna hän kuoli sairauskohtaukseen kotonaan.
Olimme samass paikassa töissä mutta emme samassa tiimissä tai tehneet samoja hommia. Siksi sain tiedon hyvinkin pian kun sana levisi. Purettiin ja puhuttiin asiaa työporukalla, henkilökohtaisen puolen käsittelin ja surin itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
MInä menisin tarvittaessa terapeutille. En edellenkään kertoisi kenellekään tutulle suhteesta.
Vain rakastajani vmo epäilee, kukaan ei tiedä varmaksi.
Terveisiä vaan Leenalle! Kiva lainata, ei se mela siitä kulu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi vain erota. Älkääkä jauhako lapsista tai omaisuudesta. Itse olette puolisonne valinnut. Miksi häntä pitää kohdella noin.
Miksi erota, jos saa hyvää seksiä toisaalla ja kotikin pidetään kunnossa ja palvelu pelaa.
Ei kai näin hyvässä tilanteessa kannata erota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi kiva lukea näitä ketjuja ilman että mustasukkaiset tulevat ketjuun riehumaan. Pitäkää se oma suhteenne kunnossa, niin kaikki on hyvin.
Kyllä se suhde varmaan onkin kunnossa, jos toinen ei suostu eroamaan, mutta vehtaa kyllä selän takana. Miksi kukaan olisi p*skassa suhteessa?
Ei eroon tarvita suostumusta. Se on tekosyy, jolla seksiaddikti mies vedättää tyhmää naista. Nainen kärsii ikävissään, kun mies viettää laatuaikaa perheensä kanssa. Kuka mies haluaisi naisen, joka seurustelee varatun kanssa? Pohjanoteeraus.
Taas tämä yksioikoinen ajattelu, että toinen (ja aina oletus, että nainen!) "kärsii ikävissään". Toki me molemmat salarakkaani kanssa kaipaamme toisiamme kun olemme erossa, mutta muulloin MOLEMMAT vietämme laatuaikaa OMAN perheen kanssa. Katsos kun usein salarakkaat ovat molemmat naimisissa.
Kaipaatte toisianne kun olette erossa, ja muulloin vietätte laatuaikaa perheittenne kanssa?? Vietättekö siis perheitten kanssa aikaa silloin, kun olette salarakkaanne kanssa yhdessä?
Kukkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi vain erota. Älkääkä jauhako lapsista tai omaisuudesta. Itse olette puolisonne valinnut. Miksi häntä pitää kohdella noin.
Miksi erota, jos saa hyvää seksiä toisaalla ja kotikin pidetään kunnossa ja palvelu pelaa.
Normaalit ihmiset eivät halua hyväksikäyttää läheisiään. Aika järkyttävää huomata, kuinka itsekkäitä ja julmia te salarakkaat ja pettäjät olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset eivät halua hyväksikäyttää läheisiään. Aika järkyttävää huomata, kuinka itsekkäitä ja julmia te salarakkaat ja pettäjät olette.
Ei kannata mennä naimisiin kuspäiden kanssa. Minä en ole kenenkään moraalinvartija.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. En minä halua että tuo mies eroaa ja alkaa pyöriä liikaa jaloissa. Hyvä pano mutta kusipää ihmisenä, missään nimessä en tämän enempää halua olla suhteessa. Pitäköön vaimo vaan loput
Vierailija kirjoitti:
Toivon pettäjille ja heidän seuralaisilleen pelkkää pahaa.
Pettäjän seuralainen ainakin osan aikaa taitaa olla petetty.
Vierailija kirjoitti:
Entä kun sitten kun saa vakavan sairaskohtauksen ja/tai kuolee salasuhteen luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon pettäjille ja heidän seuralaisilleen pelkkää pahaa.
Älä suotta, tää on ihan toimiva järjestely. Lasten koti ei mene rikki ja molemmat vanhemmat on onnellisia kun molemmat käy kuhertelemassa satunnaisesti salarakkaidensa kanssa. Ihan sovittu järjestely ja molemmat tietää missä mennään.
Tämä on myös pelastanut meidän eron partaalla keikkuneen suhteen, nyt maistuu kaksistaankin seksi ja läheisyyttä on yllin kyllin.
Ok, mutta tuo ei ole pettämistä vaan avoin suhde. Näiden sekoittaminen keskenään luo ihmisille negatiivisen kuvan avoimista suhteista turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä. Vain me 2 salarakasta jo 7 vuotta. Molemmat koko ajan naimisissa.
Miksi?
Olen eri mutta miksi ei?
Kyllä minulle kelpaa enemmän kuin yksi mies. Molemmilta saan jotain mitä toiselta en saa. Olen ollut hyvin tyytyväinen koko ajan molempiin. Toinen ymmärtää toisia juttuja ja toinen toisia. Olisi tylsää jos pitäisi luopua kivasta.
Sitten aloitat avoimen keskustelun polyamoriasta tai avoimesta suhteesta etkä tee ihmisten selän takana asioita eli petä heitä. On ok, että yhdeltä ihmiseltä ei saa kaikkea haluamaansa ja hakee muualta niitä puuttuvia asioita, mutta se pitää olla kaikilla osapuolilla tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. En minä halua että tuo mies eroaa ja alkaa pyöriä liikaa jaloissa. Hyvä pano mutta kusipää ihmisenä, missään nimessä en tämän enempää halua olla suhteessa. Pitäköön vaimo vaan loput
Sama homma. Otetaan miehestä hyvät puolet hyödyksi ja vaimo pitäköön ne huonot puolet .
No tuota en kyllä ymmärrä. Tuossahan vain käytännössä odotetaan että vaimo saa tietää. Mitään nykyistä elämää ei yritetä erityisesti suojella, mutta ei sitten erotakkaan. Mikä tuossa on motiivi?