Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä toinen nainen, moniko tietää suhteestasi?

Vierailija
15.06.2020 |

Kuljetteko julkisesti yhdessä, ovatko ystäväsi tavanneet miehen?
Vai onko suhde täysin salassa ja ystäviesikin silmissä olet sinkku. Miten suhtaudut jos sulle yritetään järkätä treffejä?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olisi kiva lukea näitä ketjuja ilman että mustasukkaiset tulevat ketjuun riehumaan. Pitäkää se oma suhteenne kunnossa, niin kaikki on hyvin.

Kyllä se suhde varmaan onkin kunnossa, jos toinen ei suostu eroamaan, mutta vehtaa kyllä selän takana. Miksi kukaan olisi p*skassa suhteessa?

Ei eroon tarvita suostumusta. Se on tekosyy, jolla seksiaddikti mies vedättää tyhmää naista. Nainen kärsii ikävissään, kun mies viettää laatuaikaa perheensä kanssa. Kuka mies haluaisi naisen, joka seurustelee varatun kanssa? Pohjanoteeraus.

Vierailija
22/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon pettäjille ja heidän seuralaisilleen pelkkää pahaa.

Älä suotta, tää on ihan toimiva järjestely. Lasten koti ei mene rikki ja molemmat vanhemmat on onnellisia kun molemmat käy kuhertelemassa satunnaisesti salarakkaidensa kanssa. Ihan sovittu järjestely ja molemmat tietää missä mennään.

Tämä on myös pelastanut meidän eron partaalla keikkuneen suhteen, nyt maistuu kaksistaankin seksi ja läheisyyttä on yllin kyllin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi vain erota. Älkääkä jauhako lapsista tai omaisuudesta. Itse olette puolisonne valinnut. Miksi häntä pitää kohdella noin.

Vierailija
24/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pettäjä kertoisi, että enää halua olla suhteessa olisi helppo järjestää tilanne sellaiseksi, että voi ihan vapaasti paneskella missä haluaa. Mutta kun taitaa olla niin, että 100% pettämisistä ei ole sen petetyn tiedossa? Joten miten ajattelit tämän liittyvän mustasukkaisuuteen tai suhteen kunnossa pitoon? Vaikea sitä on korjata asiaa minkä ei tiedä olevan rikki? Vai mikä sun pointti oli?

Vierailija
25/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tiedä. Vain me 2 salarakasta jo 7 vuotta. Molemmat koko ajan naimisissa.

Miksi?

Olen eri mutta miksi ei? 

Kyllä minulle kelpaa enemmän kuin yksi mies. Molemmilta saan jotain mitä toiselta en saa. Olen ollut hyvin tyytyväinen koko ajan molempiin. Toinen ymmärtää toisia juttuja ja toinen toisia. Olisi tylsää jos pitäisi luopua kivasta.

Vierailija
26/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te tapaatte? Itse olen miettinyt erään henkilön tapaamista, eikä mitään ehkä edes tapahtuisi, mutta tuntuu että seinilläkin on korvat. Törmäilen tuttuihin joka paikassa, naapurit tuntee sukulaisia ja juorut lähtisi varmasti heti liikkeelle. Haluaisin tavata hänet vähän kuin kokeeksi, jos meidän välillämme on jotain mitä omassa suhteessani ei ole, on tullut aika erota. Mutta en halua mitään puheita kesken kokeen.

Vierailija
27/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se pettäjä kertoisi, että enää halua olla suhteessa olisi helppo järjestää tilanne sellaiseksi, että voi ihan vapaasti paneskella missä haluaa. Mutta kun taitaa olla niin, että 100% pettämisistä ei ole sen petetyn tiedossa? Joten miten ajattelit tämän liittyvän mustasukkaisuuteen tai suhteen kunnossa pitoon? Vaikea sitä on korjata asiaa minkä ei tiedä olevan rikki? Vai mikä sun pointti oli?

Pointti oli että kaikki mitä te sanotte näihin ketjuihin on sanottu jo sataan kertaan. Olemme jo tietoisia siitä että suuri osa tuomitsee nämä tilanteet. Haluamme keskustella muusta.

Vierailija
28/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Hänen puoliso tekee vaan yövuoroa ja lapset on nukkumassa.

Vierailija
29/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona. Hänen puoliso tekee vaan yövuoroa ja lapset on nukkumassa.

ok, tätä en tekisi.

Vierailija
30/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon pettäjille ja heidän seuralaisilleen pelkkää pahaa.

Älä suotta, tää on ihan toimiva järjestely. Lasten koti ei mene rikki ja molemmat vanhemmat on onnellisia kun molemmat käy kuhertelemassa satunnaisesti salarakkaidensa kanssa. Ihan sovittu järjestely ja molemmat tietää missä mennään.

Tämä on myös pelastanut meidän eron partaalla keikkuneen suhteen, nyt maistuu kaksistaankin seksi ja läheisyyttä on yllin kyllin.

Koska olette sopineet asiasta, tuo ei ole pettämistä eli pahan toivotus ei koske teitä.

Vierailija
31/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en kerro kenellekään, ei ole ihmistä johon luottaisin niin paljoa. Joka ikinen hyväkin ystävä on 100% valmis iskemäån puukon selkään ennemmin tai myöhemmin jos oma tilanne siitä paranee.

Vierailija
32/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään en kerro kenellekään, ei ole ihmistä johon luottaisin niin paljoa. Joka ikinen hyväkin ystävä on 100% valmis iskemäån puukon selkään ennemmin tai myöhemmin jos oma tilanne siitä paranee.

Kenen selkään? Itse ainakin olen täysin vapaa tekemään mitä haluan. Suhteen paljastuminen ei minulle olisi katastrofi. Miehen perhettä ei kuitenkaan ole tarkoitus rikkoa, siksi olemme salassa.

Vierailija
33/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tietää, että tapailen varattua miestä ja miehen etunimen, mutta ei muuta.

Vierailija
34/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olisi kiva lukea näitä ketjuja ilman että mustasukkaiset tulevat ketjuun riehumaan. Pitäkää se oma suhteenne kunnossa, niin kaikki on hyvin.

Kyllä se suhde varmaan onkin kunnossa, jos toinen ei suostu eroamaan, mutta vehtaa kyllä selän takana. Miksi kukaan olisi p*skassa suhteessa?

Ei eroon tarvita suostumusta. Se on tekosyy, jolla seksiaddikti mies vedättää tyhmää naista. Nainen kärsii ikävissään, kun mies viettää laatuaikaa perheensä kanssa. Kuka mies haluaisi naisen, joka seurustelee varatun kanssa? Pohjanoteeraus.

Taas tämä yksioikoinen ajattelu, että toinen (ja aina oletus, että nainen!) "kärsii ikävissään". Toki me molemmat salarakkaani kanssa kaipaamme toisiamme kun olemme erossa, mutta muulloin MOLEMMAT vietämme laatuaikaa OMAN perheen kanssa. Katsos kun usein salarakkaat ovat molemmat naimisissa.

Vierailija
35/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kysymys olisi: toinen nainen, miten voit elää itsesi kanssa?

Kiitos hyvin.

Vierailija
36/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä minun että rakastajani omat suhteet on ihan kunnossa. Siitä huolimatta hakeudumme toistemme seuraan silloin tällöin. Tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta. Emme kuitenkaan haluaisi parisuhdetta keskenämme vaikka olisimme vapaita, pelkkää seksiä vain ja hauskanpitoa.

Sama. Yli 7 vuotta.

Vierailija
37/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää toinen nainen, mutta olin suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Mun tuttavat tiesi kaikki. Ei tunnettu miehen vaimoa. Miehen tutuistakin jotkut tiesivät. Oltiin ihan avoimesti yhdessä julkisilla paikoilla. Mulle olisi ollut varmasti vaikeampaa olla suhteessa, jos mies olisi vaatinut salailua. Se olisi tuntunut enemmän kaksinaamaiselta juonittelulta. Silloin minusta tuntui, että mies piti minua etusijalla. He myös erosivat suhteemme aikana, johon suhteemme varmasti vaikutti. Kadun kyllä koko juttua, enkä enää aio ryhtyä suhteeseen varattujen kanssa. On vaikeaa elää itseni kanssa vieläkin, vaikka suhde on jo ohi.

Vierailija
38/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkaverini toinen. Suhteestamme tietävät kaikki työpaikalla eli noin 1500 ihmistä Suomessa, monikansallisen firman muissa maailmanyksiköissä myös joku, salarakasmieheni oma äiti eli sen vaimon anoppi tietää, salarakkaan vaimo epäilee ja kärsii eli tietää asiasta, mun naiskaverit (4) tietää siis aika moni tietää.

Vierailija
39/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi vain erota. Älkääkä jauhako lapsista tai omaisuudesta. Itse olette puolisonne valinnut. Miksi häntä pitää kohdella noin.

Ei sen seksin takia kannata erota, kun muuten arki sujuu hyvin. 

Vierailija
40/68 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä toinen mies , kuinka moni tietää suhteestasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän