Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sulla tulee joku kaveri mieleen jolle et oo viestii laittamu pitlään aikaan..

Vierailija
15.06.2020 |

Ihmettelen tätä, ainku laitan jollekki viestii niin vastaus on tyyliin "aa, aattelinki sua viime torstaina!"

No öö miks sanot tolleen jos et viiti viestitellä..
Ei tää kaveruus ykspuolista oo.

Jos sulla tulee joku kaveri mieleen jolle et oo viestii laittamu pitlään aikaan..

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt kysymystä

Vierailija
2/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt kysymystä

Ap miettii onko hänen kaverit oikeita kavereita, kun pitkän ajan jälkeen laittaa itse viestiä kavereille, johon yleensä vastaus kuuluu "aaa olit mun ajatuksissa yks päivä!".

Ja nyt kysyy miten sinä käyttäydyt jos sulla tulee kaveri/ystävä ajatuksiin jolle et ole pitkään aikaan jutellut!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä a tai c.

Vierailija
4/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kavereita joita en ole nähnyt vuosiin taikka kirjotellut kuukausiin. Silti ollaan kavereita ja autetaan toisiamme. Kavereita on erityyppisiä. En itse ole kovin sosiaalinen joten nuo kaverit ovat parhaita. :)

Vierailija
5/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kyseessä ystävä, vaan muuten vain läheiseksi kokemani ihminen. Hän tuli parina päivänä mieleeni, ei siis tavallaan niin päin, että olisin ajatellut häntä, vaan HÄN tupsahti ikäänkuin yllättäen ajatuksiini.

En miettinyt siitä sen enempää, koska emme tosiaan ole ystäviä vaan asioiden hoitamisen takia tekemisissä.

Niin en hämmästynyt juurkaan, kun häneltä tuli seuraavana päivänä lasku hoitamistaan asioista (ja siis yleensä ei ole ikinä laskuttanut kesken asioiden, vaan vasta jutun ollessa ohi, kyseessä siis asianajaja). Tulkitsin tilanteen niin, että hän oli ajatellut minua sinä ekana päivänä, että teenpä laskun ja sitten sillä toisella kerralla hänen tullessa ajatuksiini parin päivän sisällä, teki sen.

Uskon siis telepatiaan.

Eli voihan olla pa, että he ”kuulivat” sinun ajatelleen heitä. Se on teknisesti hiukan eri tilanne, kuin että he ajattelivat sinua, mutta se tuntuu lähes samalta. Siksi puhekielessä usein sanotaan ”ajattelinkin juuri sinua”. Tietenkin joskus voi ollakin siitäkin kyse.