Paljonko kerkeää pudottaa painoa juhannukseen, jos nyt 78 kg?
Siis siten, ettei heikkene jostain äärimmäisestä dieetistä, vaan liikkumalla ja syömällä terveellisesti.
Kommentit (13)
liki kilo viikossa, etkö osaa itse laskea?
Jos haluat tehdä pysyviä ja järkeviä elämäntapamuutoksia, painoa voi lähteä juhannukseen mennessä tuosta ehkä max 2-5 kg. Jos siis et ole nyt laihduttanut pitkään aikaan. Noistakin suurin osa nestettä, ja tahti hidastuu alun jälkeen.
Jollain dieetillä ja isoilla muutoksilla saatat saada enemmänkin pois (tai jos kropassasi on huomattavasti nesteitä) mutta riski että kilot tulevat takaisin parin vuoden sisällä, eikä tulos ole pysyvä, kasvaa huomattavasti.
3-4 kiloa taitaa olla realistinen arvio.
Aluksihan sitä häviää kiloja hyvin helposti. Varmaan 10kg saisi pois, 5kg nyt ainakin.
Riippuen turvotuksesta määrästä 2-4 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Aluksihan sitä häviää kiloja hyvin helposti. Varmaan 10kg saisi pois, 5kg nyt ainakin.
Jos lähtee 10 kg juhannukseen mennessä, niin 80% todennäköisyydellä ne ovat takaisin juhannukseen 2026 mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtee 10 kg juhannukseen mennessä, niin 80% todennäköisyydellä ne ovat takaisin juhannukseen 2026 mennessä.
se on ihan ap:n päästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan niin mene. Nykyään on lihavuustutkimuksessa ja erinäisten kehon mekanismien tutkimisessa päästy sen verran pitkälle, että tiedetään ettei se ns. itsekuri pitkälle vie. Keho pistää vastaan, ja mieli häviää sille ennen pitkään, jos tahti on liian kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan niin mene. Nykyään on lihavuustutkimuksessa ja erinäisten kehon mekanismien tutkimisessa päästy sen verran pitkälle, että tiedetään ettei se ns. itsekuri pitkälle vie. Keho pistää vastaan, ja mieli häviää sille ennen pitkään, jos tahti on liian kova.
Ei 0,5kg-1kg ole mikään kova tahti. Itse pudotin kilo viikossa 15kg eikä ne ole tulleet 4v aikana takaisin.
Mulla on lähtenyt just kolmessa viikossa kaksi kiloa enkä edes yritä tai halua pudottaa painoa. Olen syönyt yli 2000 kcal päivässä ja liikkunut paljon. Paino on tippunut 57 kilosta 55 kiloon (olen 169 pitkä). Luulis olevan helppo laihduttaa kun yrittämättäkin tippuu.
Olisiko kannattanut ottaa projektiksi aikaisemmin? Leikata mässyt ja lisätä liikuntaa jo talven aikana? Kesä todellakin on totuuksien aika valinnoista talven läpi. Paksun takin alle on epämukavaa piiloutua helteessä mutta mikäs siinä, ota asianmukaisena rangaistuksena.
Vastauksena kysymykseen ehdit leikata useamman kilon tiputtamalla ne mässyt ja lisäten arkiliikuntaa niinku tällä hetkellä, tänään.
Ei ihme kolmanneksella suomalaisista on rasvamaksa kun näin mennään.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut ottaa projektiksi aikaisemmin? Leikata mässyt ja lisätä liikuntaa jo talven aikana? Kesä todellakin on totuuksien aika valinnoista talven läpi. Paksun takin alle on epämukavaa piiloutua helteessä mutta mikäs siinä, ota asianmukaisena rangaistuksena.
Vastauksena kysymykseen ehdit leikata useamman kilon tiputtamalla ne mässyt ja lisäten arkiliikuntaa niinku tällä hetkellä, tänään.
Ei ihme kolmanneksella suomalaisista on rasvamaksa kun näin mennään.
Ei mulla ole muuta ongelmaa kuin annoskoot. Syön terveellisesti, mutta annoskoot on ihan liian suuret. Kyllä terveellisellä ruualla lihoo, jos kalorit on tapissa. Ap
2 kiloa