Onko speedot miehille sama kuin stringit naisille?
Ainakin tulee mieleen kun katsoo, miten paljon niitä paheksutaan.
Kommentit (19)
Ukko37 kirjoitti:
Ei ole.
Stringit miehellä on sama kuin stringit naisella.
Milloin olet viimeksi nähnyt miehen stringeissä?
Speedot on nolot ja stringit on sexyt.
Stringit on stringit käyttipä niitä mies tai nainen.
https://m.lightinthebox.com/fi/p/miesten-g-stringin-alusvaatteet-yhtena…
Alushousuina noin 90% käytän stringejä. Paljussa tulee myös oltua uimastringeissä. Nyt kesällä otan myös aurinkoa uimastringeissä.
Olen hetero mies, suhteessa naisen kanssa ja pari lastakin on.
Ei ne miesten stringit ole yhtään nolommat kun naistenkaan jos kroppa on kunnossa.
Jos vaan yleistyisivät niin käyttäisin myös uimarannalla.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Ei ole.
Stringit miehellä on sama kuin stringit naisella.Milloin olet viimeksi nähnyt miehen stringeissä?
Viime kesänä uimarannalla. Ihan normiranta siis, ei mikään nudistiaitaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Ei ole.
Stringit miehellä on sama kuin stringit naisella.Milloin olet viimeksi nähnyt miehen stringeissä?
Viime kesänä uimarannalla. Ihan normiranta siis, ei mikään nudistiaitaus.
Uimapukupellet eivät kuulu nudistalueille.
"Onko speedot miehille sama kuin stringit naisille?"
Riippuu varmaankin aika paljon keneltä kysyy?
Itse olen käyttänyt speedomallisia uimahousuja vuosia, enkä ole kokenut saavani halveksuntaa tästä. Eikä mielestäni tulisi saada naistenkaan halveksuntaa osakseen stringeistä alusvaatteina, tai uima-asuna. Vaimoni ei muita käytäkään.
Käytän alusvaatteina stringejä erityisesti urheillessa, ovat kevyt ja hengittävä valinta. Muutamia kertoja tälle kesälle stringeissä käynyt myös yleisellä uimapaikalla, eikä ole kukaan tullut päätään aukomaan aiheesta.
Minulla on bokserimalliset speedot. Miten niitä voi verrata stringeihin? Molemmat puetaan alapäähän?
Mies30 kirjoitti:
Alushousuina noin 90% käytän stringejä. Paljussa tulee myös oltua uimastringeissä. Nyt kesällä otan myös aurinkoa uimastringeissä.
Ei ne miesten stringit ole yhtään nolommat kun naistenkaan jos kroppa on kunnossa.
Niin siis ovat aivan yhtä nolot molemmilla. Eikä riipu kropan kunnosta mitenkään.
Stringit on hirveät sukupuolesta riippumatta. Kerran näin oikeasti sellaisen hopeaketun valkoisissa stringeissä uimarannalla. En ollut ainoa jolla oli naurussa pidättelemistä.
Mies30 kirjoitti:
Mistä muuten ostat string malliset alushousut ja uikkarit? Itsellä ei kumpiakaan ole vielä olemassa mutta kiinnostaisi kokeilla ja saatavuus näissä vähän kiven alla
Speedot on miehille sama kuin speedot naisille. Speedo valmistaa uimapukuja, uimalaseja yms. molemmille sukupuolille.
M31 kirjoitti:
Mies30 kirjoitti:
Jos vaan yleistyisivät niin käyttäisin myös uimarannalla.Mistä muuten ostat string malliset alushousut ja uikkarit? Itsellä ei kumpiakaan ole vielä olemassa mutta kiinnostaisi kokeilla ja saatavuus näissä vähän kiven alla
Alushousut esim Zalando, planet-undies, deadgoodunderwear ja muut verkkokaupat. Välillä löytyy ihan normaaleista kaupoista alennusmyynneistä esim Armanin ja CK valmistamia.
Uikkareita AliExpressistä desmiitin valmistamia.
Kannattaa hankkia paria eri kokoa ja kokeilla että tykkääkö tiukasta olevist vai löysemmistä.
Itse olen 32" mutta yleensä ostan stringit S kokoisina.
Minä en tykkää stringeistä naisilla, en tykkää paljaasta perseestä, seksikkäämpi on jos peppu on housuissa. Minusta seksikkästä on kun bikini alaosa nousee korkealle lonkkaluun yli. Joskus 90 luvulla oli alaosan etupuoli kapea, joka paljasti häpykummun se oli minusta tosi cool. Paljas peppu ei minusta ole seksikästä, saatan olla kieroutunut
Käytettyinä toisille on ISOT markkinat, toisille ei
En tiiä, mutta kiitos universumille naisten perse,- eli kiimahousuista. Puuh Puuh!
Ei ole. Speedo ei ole avoin takaa. Stringimalli on.
Ei ole.
Stringit miehellä on sama kuin stringit naisella.