Löysin tyttäreni tumblr blogin
Ei asu enää kotona, mutta oli käymässä muutaman päivän ajan ja lainasi toista tietokonettani. Ei ollut muistanut sulkea välilehtiä tai tyhjentää historiaa ennen lähtöä. Ei varmaan olisi pitänyt niitä juttuja lukea, mutta uteliasuus voitti.
Lähinnä oli uudelleenjaettuja kuvia. Mutta teksipostaukset olivat todella epämiellyttävää luettavaa, lähinnä hänen seksielämästään ja niistä lukuisista miehistä joiden kanssa oli ollut. Haluaisin ottaa asian esille, koska osa niistä jutuista oli minusta huolestuttavia ja epäterveellisiä. Tytöllä ei ole koskaan ollut vakavaa poikaystävää, enkä tuolla touhulla yhtään ihmettele. Jotenkin aika surullista.
Loukkasinko hänen yksityisyyttään?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Et loukannut, sinun koneesihan se on.
Mutta olisin voinut jättää lukematta. En tiedä onko syyllinen olo, en ehkä olisi halunnut vain tietää niin ”rivoja” asioita omasta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisin voinut jättää lukematta. En tiedä onko syyllinen olo, en ehkä olisi halunnut vain tietää niin ”rivoja” asioita omasta lapsesta.
No, itsepä olet lapsesi kasvattanut. Nauti hedelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se blogi julkinen?
En tiedä. Eikä siis ollut mitään kuvia hänestä tai omaa nimeä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi silti olla huolissaan, vaikka ei aina olisikaan ollut mikään paras äiti. En vaan haluaisi että hän purkaa pahaa oloaan irtoseksiin tuntemattomien kanssa.
Oletko varma, että kertoi omasta elämästään? Ne ei välttämättä ole totta, saattoivat olla fanfictionia tai imaginationeita! Itsekin kirjoitin teininä hyvin rajua kamaa nettiin, neitsyt olin ja sellaisena pysyin 17-vuotiaaksi:D
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että kertoi omasta elämästään? Ne ei välttämättä ole totta, saattoivat olla fanfictionia tai imaginationeita! Itsekin kirjoitin teininä hyvin rajua kamaa nettiin, neitsyt olin ja sellaisena pysyin 17-vuotiaaksi:D
On siis ihan aikuinen, ja jutut olivat kyllä ihan uskottavia esim. jostain hänen lomamatkoiltaan. En ollut kovinkaan yllättynyt. Ja osa oli sellaisia mistä tiesen jo alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Tässä ei nyt kuitenkaan puhuta mistään vaan sarjamurhaajasta vaan ilmeisesti aikuisen tyttären kasvottomana nettiin kirjoittamista seksijutuista, joissa saattaa olla puolet puppua kuten kaikessa nettiin kirjoitetussa yleensäkin. Mulla on ollut todella lämpimät, kivat ja huolehtivaiset vanhemmat, joilta aivan varmasti nousisi tukka pystyyn jos kertoisin jotain omia pahimpia nuoruuden toilailuja. Aikuiseksi kasvamiseen kuuluu haparoiminen ja virhearviot.
Kaikista onnettomimpia vanhempia ovat mielestäni juuri sinun kaltaisesi ihmiset, jotka sokeasti uskovat, että omat lapset ne vain elelevät hyveellistä nunnan elämää. Juuri näille tapauksille aina nuorina porukassa naureskeltiin, niitä oli kaikista helpoin sumuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Tässä ei nyt kuitenkaan puhuta mistään vaan sarjamurhaajasta vaan ilmeisesti aikuisen tyttären kasvottomana nettiin kirjoittamista seksijutuista, joissa saattaa olla puolet puppua kuten kaikessa nettiin kirjoitetussa yleensäkin. Mulla on ollut todella lämpimät, kivat ja huolehtivaiset vanhemmat, joilta aivan varmasti nousisi tukka pystyyn jos kertoisin jotain omia pahimpia nuoruuden toilailuja. Aikuiseksi kasvamiseen kuuluu haparoiminen ja virhearviot.
Kaikista onnettomimpia vanhempia ovat mielestäni juuri sinun kaltaisesi ihmiset, jotka sokeasti uskovat, että omat lapset ne vain elelevät hyveellistä nunnan elämää. Juuri näille tapauksille aina nuorina porukassa naureskeltiin, niitä oli kaikista helpoin sumuttaa.
En kuvittele hänen elävän hyveellisen nunnan elämää. Käy baareissa ja ulkomailla ryyppämässä, enkä tosiaankaan kuvitellut olevan neitsyt enää.
Mietin tätä nyt yön yli, ja haluaisin ottaa asian esille kuitenkaan kertomatta että olen lukenut blogia. En nyt voi oikein sanoa, että ”tiedän kuinka monen miehen kanssa olet tänä vuonna maannut, ja se ei ole sinulle hyväksi”.
Jättäisin perinnöttömäksi mokoman lor'ton.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin perinnöttömäksi mokoman lor'ton.
Ei kovinkaan paljoa auttaisi, vaikka olisinkin noin kylmä ihminen, ei ole mitään perintöä. En kyllä muutenkaan noin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä nyt yön yli, ja haluaisin ottaa asian esille kuitenkaan kertomatta että olen lukenut blogia. En nyt voi oikein sanoa, että ”tiedän kuinka monen miehen kanssa olet tänä vuonna maannut, ja se ei ole sinulle hyväksi”.
Miksi ei ole hyväksi? Eihän se järvi soutamalla kulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. raskaus ja sukupuolitaudit. Ei varmaan muutenkaan aika epävakaalle nuorelle kovin hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. raskaus ja sukupuolitaudit. Ei varmaan muutenkaan aika epävakaalle nuorelle kovin hyväksi.
No jos on epävakaa, niin sehän selittää tuon käytöksen - tai ne fantasiat. Kumpi nyt sitten on totuus vai jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtee panemaan ketä tahansa randomia ilman ehkäisyä niin se on sitten kyllä ihan oma vika.
Ennenkuin lähtee edes ajattelemaan mitään, niin pitäisi tietää että onko tekstit edes totta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin lähtee edes ajattelemaan mitään, niin pitäisi tietää että onko tekstit edes totta vai ei.
Uskoisin kyllä ihan että ovat totta. Esim. tapahtumista joista itse tiedän jotain. Kävi rantalomalla yksinään viimevuonna, ja osan jutuista mitä siellä tapahtui tiesin jo aikaisemmin, osa sitten oli taas sellaisia mitä en yhtään ihmettele että ei minulle kertonut.