Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako yleislääkäri arvioida ihon sairauksia?

Vierailija
14.06.2020 |

Olisin varannut ajan ihotautilääkärille mutta ekat ajat on vasta heinäkuun puolella yksityisellä. En halua enää olla epätietoisuudessa asiani kanssa ja olen todella huolissani onko minulla mahdollisesti vakava ihosairaus. Osaako yleislääkäri tutkia ihon ja huomaako onko jotain vialla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne bebanthenia määrää kuukausien päästä voi saada lähetteen erikoislääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurikauppaa!

Vierailija
4/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa arvioida, jaksat kyllä oottaa.

Vierailija
5/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse kävin monta kertaa terveyskeskuksessa viime keväänä, kun kasvoihin tuli näppylöitä ja voimakasta punoitusta. Kutina oli hirveä. Sain aina kortisonivoidetta, joka ei auttanut, oireet pahenivat. Menin ihotautilääkärille, joka sanoi heti, että ruusufinni. Kortisonia ei edes saisi käyttää ruusufinniin, se pahentaa oireita. Sain ruusufinniin voiteen, joka paransi kasvoni 2 viikossa.

Vierailija
6/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Laittaa sitten lähetteen erikoislääkärille jos tarvii. Mutta omiin ihojuttuihini olen aina saanut ihan yleislääkäriltä avun. Viimeksi iho- ja silmäoireiseen rosaceaan.

Vierailija
7/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa. Yleensä joka asiassa tarvitaan erikoislääkäriä mutta minun kohdalla se yleislääkäri riitti koska ihottuma lähti hänen määräämillään antibiooteilla vaikkei diagnoosia osannutkaan arvata.

Vierailija
8/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen lääkäri on ihotautien kurssin läpäissyt. Lopulliseen diagnoosiin ei välttämättä päästä, mutta vakavan sairauden mahdollisuuden kyllä yleislääkäri tunnistaa ja lähettää sinut nopeammin eteenpäin, jos tarvetta on.

Vierailija
9/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eikä ne mitään tutki mutta ihotautilääkäri ei myöskään eikä sekään mitään tutki ja heittelee vaan olkinukkeja

Mutta ainakin nuo molemmat osaa jotain voidetta määrätä ja antibiootti kuurin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan