Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taantuI juntiksi kun tultiin lomalla hänen kotipuoleen :(

Vierailija
14.06.2020 |

Ei pese käsiään wc:n jälkeen, puhuu murretta ja nauraa muiden kanssa mulle, kun olen niin hesalainen.

Jätänkö sen tänne ja hyppään etelään menevään bussiin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin taannun laiskaksi teiniksi kotona ja kinaan äidin kanssa:/

Vierailija
22/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kävi meilläkin kun mentiin miehen vanhaan kotitalliin, jossa Niskavuoren-emäntä-tyyppinen anoppi kiikkustuolissa istuskeli!

Mies kasvoi Kanarualta n vuonna 1986 ostetun Boss-merkkistä hupparin, yhtä vanhan purkkarit jalkaan ja lähti ”pihalle” ja ” ulos”. Toisin sanoen katosi näköpiiristä ja ilmaantui paikalle tasan ruoka-aikaan. Oletuksena ettö ruoka on valmiina ja pöytä katettu.

Ruokana oli tietysti perunaa ja lihakastiketta, ja perunat mies muussasi mukavaksi mössöksi kastikkeen kans.

Eipä siinä sikäli mitään pahaa. Yllätys oli kuitenkin minulle, kun kaupungissa kanssani asusteliike aivan erilainen ukko: yhdessä laitettiin ruokaa, hän jopa enemmän. Ruokalajeja huomattavasti enemmän ha erilaisia kuin tässä taantumuksen vaiheessa. Mies syö joka sushia ihan mielellään.

Aikanaan sitten loman lipussa lähdettiin kaupunkiin. Ja oma tuttu mieskin taas materialistui kotonamme.

Kotitalliin?

Meillä mies tekee navettatöitä puku päällä ja nappaskengissä, koska on kaupungissa tottunut olemaan edustava. Ei siis mitään vanhoja kulahtaneita asuja kaapista, vaan tyylikästä Armania lehmien iloksi. Ei hän ehdi ruokaa laittamaan, kun aika menee autellessa isäänsä ulkohommissa. Sisätöissä olevat naiset vähän niin kuin ansaitsevat sen paikkansa tekemällä ruokaa ja tiskaamalla. Miehen sisko tosin viihtyy ulkotöissä eikä laita ruokaa.

Maalla ei ole oikein aikaa sen sushin tekemiseen, kun on tupatyöt, kasvimaa ja pihanlaitto. Lisäksi usein pientä kivaa karjanajoa ja traktorihommia.

Ne miehen puvut kyllä menee sen pitkän landeviikonlopun jälkeen roskiin, vaikka asiallisia ja kivoja asuja ovatkin.

Ei ole kunnon aineksiakaan sen sushin tekemiseen. Harvoissa kaupungeissakaan saa todella tuoretta kalaa.

Miten tuoretta sen kalan tulee olla? Kelpaako 20 minuuttia sitten uisteltu? Maalla on paljon tuoreemmat ruoka-aineet kuin kaupungissa, kuljetus on kasvihuoneesta pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kävi meilläkin kun mentiin miehen vanhaan kotitalliin, jossa Niskavuoren-emäntä-tyyppinen anoppi kiikkustuolissa istuskeli!

Mies kasvoi Kanarualta n vuonna 1986 ostetun Boss-merkkistä hupparin, yhtä vanhan purkkarit jalkaan ja lähti ”pihalle” ja ” ulos”. Toisin sanoen katosi näköpiiristä ja ilmaantui paikalle tasan ruoka-aikaan. Oletuksena ettö ruoka on valmiina ja pöytä katettu.

Ruokana oli tietysti perunaa ja lihakastiketta, ja perunat mies muussasi mukavaksi mössöksi kastikkeen kans.

Eipä siinä sikäli mitään pahaa. Yllätys oli kuitenkin minulle, kun kaupungissa kanssani asusteliike aivan erilainen ukko: yhdessä laitettiin ruokaa, hän jopa enemmän. Ruokalajeja huomattavasti enemmän ha erilaisia kuin tässä taantumuksen vaiheessa. Mies syö joka sushia ihan mielellään.

Aikanaan sitten loman lipussa lähdettiin kaupunkiin. Ja oma tuttu mieskin taas materialistui kotonamme.

Miksi mulla alkoi soida päässä se Minä vaan tiskaan astioita-biisi näiden sanojen tahtiin? Hiski Salomaa vai kuka se nyt olikaan?

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube…

Megathanx! :)

Hiski Salomaa, Suomen ensimmäinen räppäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi