Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen juopottelu, oonko vaan nihkee akka..

Vierailija
14.06.2020 |

Mies mökillä veljensä kanssa ja eilen kännäsivät aamuun asti ja tänään jatkavat taas. Ällöttää jotenkin eikä jaksa vastata viesteihin kun niistä huomaa että on ihan känninen. Mitään järkevää siellä tuskin tehdään esim syödään.
Kaikki pyörii kaljan ympärillä ja koko sisarusparvi on samanlaista, alkoholisti faija että varmaan on vähän perinnöllistä.
Kotioloissa juo muutaman viikonloppuisin, jos on lapset on jossain niin silloin ottaa enemmän ja aina kun on ns. Tilaisuus esim juhlia niin vetää kuin sieni. Muuten arki ja työt ja kaikki sujuu ja suhde on muuten hyvä. Ei myöskään ongelmaa olla juomatta jos pitää ajaa tms seuraavana aamuna. Mua ei haittaa sellainen "normaali" alkon käyttö, muutamia kaloja, viinilaseja tms kivaa mutta toi sössötys ja jankutus, yäks. En yleensä sano mitään mutta onhan tää ärsyttävää kun kunnioitus miestä kohtaan kokee aina tällaisista örvelöinneistä kolauksen. Joskus miettii että oishan se kiva jos olis raittiimpi kumppani.
Onko kohtalotovereita ja miten suhtaudutte tällaiseen?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden pitäisi siellä mökillä tehdä? Aikuiset miehet siellä vain istuisi ja joisi hanavettä? 

No niinpä! Mitäs muuta aikuiset miehet tekisivät mökillä kuin ryyppäisivät? Ei olisi edes mitään puhuttavaa, jos ei olla ympäripäissään koko ajan.

Tämän takia osa suominaisista katselee miestä rajojen takaa. Muissa maissa miehet pystyvät olemaan yhdessä ihan selvinpäin. Sitä kutsutaan aikuisuudeksi.

Jeps. Nämä aikuiset ulkomaalaiset sitten ovat Oulussa ja loput voimme lukea lehdistä...

Vierailija
62/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on Keski-Eurooppalainen mies ja kyllä se täälläkin se alkoholi maistuu, eikä vaan Suomessa. Koko perheensä on suurkuluttajia. Mua se on kyllä alkanut ärsyttämään, nyt kun ollaan 45v. Ei koskaan mitään varsinaisia örvellyksiä, eikä hän ole lainkaan agressiivinen tms. Mutta joka saakelin juhla- ja lomapäivänä pitäis olla alkoholia. Sitten kun se 1-2 lasia ei riitä, vaan kyllä se pullo menee aika pian. Nyt kyllä sanoin, että kiitos voisko vähän vähentää. Toisaalta kyllä ihana mies ja loistava isä. Tosi urheilullinen, six pack paistaa, loistavan uran luonut. Joten, jaa, ehkä oon niuho akka ja pitäis vähän relata itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun AP pitää hyväksyä mies tuollaisena tai sitten erota hänestä. Siinä ne kaks vaihtoehtoo on.

Vierailija
64/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies ulkomailta kirjoitti:

No mulla on Keski-Eurooppalainen mies ja kyllä se täälläkin se alkoholi maistuu, eikä vaan Suomessa. Koko perheensä on suurkuluttajia. Mua se on kyllä alkanut ärsyttämään, nyt kun ollaan 45v. Ei koskaan mitään varsinaisia örvellyksiä, eikä hän ole lainkaan agressiivinen tms. Mutta joka saakelin juhla- ja lomapäivänä pitäis olla alkoholia. Sitten kun se 1-2 lasia ei riitä, vaan kyllä se pullo menee aika pian. Nyt kyllä sanoin, että kiitos voisko vähän vähentää. Toisaalta kyllä ihana mies ja loistava isä. Tosi urheilullinen, six pack paistaa, loistavan uran luonut. Joten, jaa, ehkä oon niuho akka ja pitäis vähän relata itsekin.

Suomalaisille ruikuttaja-akoille ei sitten riitä mikään. Eikö kannattas suosiolla elää yksin?

Vierailija
65/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Keski-Eurooppalainen vaan keskieurooppalainen.

Vierailija
66/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kohtuukäyttäjä miehenä, juo muutaman oluen vuodessa. Mitä tehdään mökillä? Syödään, uidaan, saunotaan, otetaan rennosti, tehdään pihatöitä, ja hakataan halkoja. Ei tarvita kaljaa.

Ei tuo ole kohtuukäyttöä, vaan käytännössä absolutisti.

Miten niin ei ole kohtuukäyttöä? Absolutisti ei käytä ollenkaan alkoholia.

Vierailija
67/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden pitäisi siellä mökillä tehdä? Aikuiset miehet siellä vain istuisi ja joisi hanavettä? 

Kalastaa, grillailla, saunoa pitkän kaavan mukaan, jutustella...mitä nyt mökillä tehdään. Näitä kaikkia voi tehdä myös selvinpäin.

Vierailija
68/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin suht raittiina miehenä ihmettelen kovasti miksi naiset ottavat tuollaisia kaljaveikkoja. Tämä on jäänyt mysteeriksi

Mistä teitä raittiita tai edes suht raittiita miehiä löytää? Kaikki tuntuvat olevan kovasti oluen perään....

Vierailija
69/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies ulkomailta kirjoitti:

Hyvä että huomaat itsekin niuhottamisesi. 

Tätä voisi mielestäni osuvasti verrata siihen miltä naisten tekemiset näyttää miesten näkökulmasta: "ihan hyvä nainen, ei hirveästi nalkuta, hoitaa lapset mielellään. Mutta tuo järjetön valkoisen sisustuksen ihannointi ärsyttää. Eihän se mitään jos haluaisi jotakin valkoista joskus, mutta kun homma karkaa täysin käsistä. Kaikki on kotona pelkkää valkoista eikä mihinkään saa koskea. Olen hänelle kyllä maininnut että en viihdy enää tällaisessa kodissa, mutta mikään ei auta. Tärkeintä hänelle on saada valkoisia sisustuskuvia instaan. Ehkä niuhotan turhasta, koska muuten nainen on huippu hyvä, ja antaa minun käydä edes mökillä juomassa kaljaa ja unohtamassa sen kaiken kliinisen valkoisen." 

Vierailija
70/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin suht raittiina miehenä ihmettelen kovasti miksi naiset ottavat tuollaisia kaljaveikkoja. Tämä on jäänyt mysteeriksi

Tässä valaistusta mysteeriin:

- emme tiedä, että ovat juoppoja. Eihän ne  seurusteluaikana vedä viinaa kuin sienet, kun muutenkin yrittävät käyttäytyä siivommin kuin tavallisesti.

- emme usko, että oikeasti ovat niin juoppoja. Nyt vaan tuli ottaneeksi liikaa jostakin hyvästä syystä.

- toivomme ja uskomme, että " ei se juo enää sitten kun..."  Sitä sittenkunia ei koskaan tule, tai tulee vasta sitten, kun ei enää pysty juomaan tai tulee vankilassa uskoon.

Muitakin syitä on, mutta tässä ne omakohtaiset ja yleisimmät.

Aloittajalla on ihan täysi oikeus elää sellaista elämää, jota ei alkoholi haittaa. Jaa ettei haittaa mökillä kavereitten kanssa kännääminen? Ei oikeastaan, mutta väistämättä juominen vaikuttaa ajan mittaan enemmän tai vähemmän kaikkeen.

Juu ja kun rakastutaan niihin sikoihin niin hemmetisti :(

*vieläkin pettäjä-valehtelija-rentun kanssa erosta toipuva*

Vierailija
71/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämän takia osa suominaisista katselee miestä rajojen takaa. Muissa maissa miehet pystyvät olemaan yhdessä ihan selvinpäin. Sitä kutsutaan aikuisuudeksi.[/quote]

Täällä yksi joka haki siipan rajojen takaa, maasta missä on ihan erilainen alkoholikulttuuri kuin Suomessa. Hyvin on pyyhkinyt yhdessä jo muutaman vuosikymmenen.

Vierailija
72/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta, vastenmieliseltä ja ..tutulta. Muistathan ap, että vika ei koskaan ole sinussa, eli sinä et ole "nihkeä akka". Tuollaista ei tarvitse myöskään jaksaa. Olen itse alkoholistin tytär. Ne isäni kosteat illanvietot, joita lapsena jouduin vierestä todistamaan, eivät koskaan unohdu. Se ällöttävä haju, milloin mistäkin mesominen, jne.. Menin naimisiin raittiin miehen kanssa, en itse juo. Olen tyytyväinen, ettei lapseni tarvitse elää viinanhuuruista lapsuutta. Halauksia sinulle, ap!

Vierailija
73/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Mitäs muuta aikuiset miehet tekisivät mökillä kuin ryyppäisivät? Ei olisi edes mitään puhuttavaa, jos ei olla ympäripäissään koko ajan.

Tämän takia osa suominaisista katselee miestä rajojen takaa. Muissa maissa miehet pystyvät olemaan yhdessä ihan selvinpäin. Sitä kutsutaan aikuisuudeksi.

Tämä nyt ei pidä paikkaansa. Poislukien muutama muslimimaa, niin miehet eivät kokoonnu yhteen ja ole sitten selvinpäin.

Vierailija
74/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mies joka juo. mökille kun päästään niin heti sihahtaa eka kaljatölkki. ja lava menee melkein joka ilta. tekee hommia samalla kun tissuttelee. ei muutu humalassa juurikaan. mutta mua on vaan ruvennut ällöttämään ja jopa ahdistamaan toi jatkuva juominen. itekin juon, mutta määrät ja kerrat ihan eri kuin miehellä. saattaa arkenakin juoda "saunalkajaa" jopa 8 tölkkiä. ei auta nalkutus, kiristys, valittaminen, ei mikään. se vaan juo ja juo...

Vierailija
75/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies mökillä veljensä kanssa"

Pois sun silmistä ja ei saa edes ryypätä silloin. Aika holhoava puoliso olet.

Aloittajan kaltaisten naisten ja netissä saatavana olevan yhtä sokean vertaistuen ansiosta erotilastot ovat sitä mitä ne ovat. Miehen pitäisi alistua sataprosenttisesti naisen agendaan, jotta konflikteilta vältyttäisiin. Edes omalla mökillä oman veljen kanssa kauniina kesäpäivänä ei saa irrotella.

Vierailija
76/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja te naiset olette itsekin sovinistisia ja haukutte itseänne akoiksi. Ei miehet koskaan kutsu itseään haukkumasanoilla vaikka he pakottavat naisia seksiin ja vaihtamaan nimeä. Ei halunneet miehet muuten vapauttaa lakia, se saatiin feministien ansiosta.

Tämän takia naisen asema on heikko. Mies saa olla hankala juoppo, ja silti naiset itsekin on muka hankalia. Mies saa kyllä vaatia naiselta vaikka mitä, ei miehiä leimata koskaan nipottajiksi, huumorintajuttomiksi, tiukkapipoiksti tms.

Huoh te miesten kanssa olevat naiset olette surkeita. Olet ansainnut sen juopposi. Akka sinä todellakin olet.

Vierailija
77/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö keksi muita aktiviteetteja kuin alkoholin ja hanaveden juomisen? Mökillä usein esim. saunotaan, uidaan, kokataan, syödään, pelataan ulko- tai sisäpelejä, tehdään pihatöitä tai kunnostushommia... harvempi näistä onnistuu kovin kännissä, ainakaan turvallisesti.

Niin? Mökillä noihin aktiviteetteihin kuuluu kaljan nautiskelu siinä ohessa. 

Mikä järki siellä olisi ilman kaljaa kärvistellä?

Ei kuulu kaikilla, minkä ihmeen takia kuuluisi. Ei ne aktiviteetit alkoholilla mukavemmiksi muutu. Ei tulisi mieleenkään pilata harvinaista mökkiaikaa alkoholilitkuilla.

Vierailija
78/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nihkeä akka. Kyllä minäkin otan kuppia jos mökille ystävien tai vaikka veljeni kanssa lähden. Aivan sama mussuttaako mies (mitä ei tosin tee), kotona arjessa otan hyvin harvoin. Anna sen miehen relata.

Vierailija
79/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nihkeä akka.

Ja sinä olet varmaan nihkeä rapaperse, joka saa vain haaveilla naisesta, koska kaverisi vetävät sinut joka vkl sinne mökille pask ahousukännejä vetämään!😂

Vierailija
80/101 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja te naiset olette itsekin sovinistisia ja haukutte itseänne akoiksi. Ei miehet koskaan kutsu itseään haukkumasanoilla vaikka he pakottavat naisia seksiin ja vaihtamaan nimeä. Ei halunneet miehet muuten vapauttaa lakia, se saatiin feministien ansiosta.

Tämän takia naisen asema on heikko. Mies saa olla hankala juoppo, ja silti naiset itsekin on muka hankalia. Mies saa kyllä vaatia naiselta vaikka mitä, ei miehiä leimata koskaan nipottajiksi, huumorintajuttomiksi, tiukkapipoiksti tms.

Huoh te miesten kanssa olevat naiset olette surkeita. Olet ansainnut sen juopposi. Akka sinä todellakin olet.

Jos tuon purkauksen tarkoitus oli saada ap huonoon valoon, niin metsään meni ja rytisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä