Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa neuvoja, miten unohdetaan ihastus! Hänessä ei ole mitään negatiivista,

Vierailija
14.06.2020 |

joten en voi ajatella pahaa hänestä. Me olimme ns. oikeat ihmiset, mutta aika oli väärä. Nyt vain ajattelen häntä, tuntuu surulliselta, itkettää ja on paha olla. Miten pystyn olemaan ajattelematta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierajuilija kirjoitti:

Mullekin on sanottu noin. Tiedän, että tunteita oli molemmin puolin, sanoista ja teoista, mutta minulla sillä hetkellä enemmän kuin hänellä. Usko pois ap, jos kiinnostaa kyllin niin vapaa ihminen ei suhdetta pelkää.

Vähän sen jälkeen kun mies hyvin pitkän keskinäisen flirttailun ja yhteisen yön jälkeen totesi, että hän ei halua nyt suhdetta ja ystävyys on kuitenkin parempi, löysin nykyisen kumppanini, joka on tehnyt musta onnellisemman kuin olisin voinut ees kuvitella olevani. Vanha ihastus päätyi - kyllä - myös parin kuukauden päästä jo toisen naisen hoteisiin, ja ilmeisimmin sitoutuminen ei tällöin ahdistanutkaan enää.

Tunteet ei aina oo kyllin. Tunnistin itsekin tuolloin sen, että vaikka ihastus ja henkinen (fyysinenkin) yhteys oli syvää, haluttiin eri asioita elämältä ja meidän arjet oli tosi erilaiset. Nykyisen kumppanin kanssa toteutuu kaikki. Ex-ihastus oli ihan oikeassa silloin. Kaunisteli mutta teki hyvän päätöksen.

Jos hän haluaisi olla kanssasi, et angstailisi nyt täällä vaan olisit kainalossa jo. Päästä irti niin löydät jonkun, jonka kanssa natsaa paitsi kemiat, myös kaikki muu jota onnelliseen suhteeseen tarvitaan.

Nimenomaan hän halusi juuri nyt enemmän olla yksin kuin minun kanssani, vaikka tykkäsi minusta paljon. Tosin suhteesta en ollut puhunut hänelle mitään. Minä olisin ollut valmis kevyeenkin tapailuun. Sitähän ei tiedä, miltä hänestä myöhemmin tuntuu jonkun toisen kohdalla. Tai minun. Tai miltä minusta tuntuu, sekin voi muuttua. Mutta juuri nyt haluaisin vain olla ajattelematta häntä.

Ap

Eli hän halusi olla kanssasi. Mutta aika vähän.

Vierailija
42/46 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierajuilija kirjoitti:

Mullekin on sanottu noin. Tiedän, että tunteita oli molemmin puolin, sanoista ja teoista, mutta minulla sillä hetkellä enemmän kuin hänellä. Usko pois ap, jos kiinnostaa kyllin niin vapaa ihminen ei suhdetta pelkää.

Vähän sen jälkeen kun mies hyvin pitkän keskinäisen flirttailun ja yhteisen yön jälkeen totesi, että hän ei halua nyt suhdetta ja ystävyys on kuitenkin parempi, löysin nykyisen kumppanini, joka on tehnyt musta onnellisemman kuin olisin voinut ees kuvitella olevani. Vanha ihastus päätyi - kyllä - myös parin kuukauden päästä jo toisen naisen hoteisiin, ja ilmeisimmin sitoutuminen ei tällöin ahdistanutkaan enää.

Tunteet ei aina oo kyllin. Tunnistin itsekin tuolloin sen, että vaikka ihastus ja henkinen (fyysinenkin) yhteys oli syvää, haluttiin eri asioita elämältä ja meidän arjet oli tosi erilaiset. Nykyisen kumppanin kanssa toteutuu kaikki. Ex-ihastus oli ihan oikeassa silloin. Kaunisteli mutta teki hyvän päätöksen.

Jos hän haluaisi olla kanssasi, et angstailisi nyt täällä vaan olisit kainalossa jo. Päästä irti niin löydät jonkun, jonka kanssa natsaa paitsi kemiat, myös kaikki muu jota onnelliseen suhteeseen tarvitaan.

Nimenomaan hän halusi juuri nyt enemmän olla yksin kuin minun kanssani, vaikka tykkäsi minusta paljon. Tosin suhteesta en ollut puhunut hänelle mitään. Minä olisin ollut valmis kevyeenkin tapailuun. Sitähän ei tiedä, miltä hänestä myöhemmin tuntuu jonkun toisen kohdalla. Tai minun. Tai miltä minusta tuntuu, sekin voi muuttua. Mutta juuri nyt haluaisin vain olla ajattelematta häntä.

Ap

Eli hän halusi olla kanssasi. Mutta aika vähän.

Halusi, mutta ei halunnut haluta ja se oli vahvempi tunne. Lopputulos oli minun kannaltani sama.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin samaa. Hän oli se minun ihminen, once in a lifetime...

Aika auttaa vähän. Hän onneks poisti minut kavereistaan, joten en näe somea. Mietin laastarisuhdetta, mutta kukaan muu ei kiinnosta. Haluaisin vain hänet, niin hänkin kuulemma minut, mutta ei kuitenkaan osannut olla kanssani suhteessa.

Vierailija
44/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku rääkyy työkaverin perään. Mitä olit kakkonen. Mies vain halusi sun reikää ja puhui pikkasen pehmeitä että sai sun reikää. Hanki nyt harrastus ja nuole haavat jossakin luolassa. Ajattele miten sen ukon vaimo kärsi.

Vierailija
46/46 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan hänessä: Hän ei halunnut sinua.

No se, mutta hän sanoi, ettei halua nyt sitoutua keneenkään.

Ap

Millä perusteella te sitten olitte toisillenne oikeat? Ei tuo nyt ihan siltä kuulosta.

Siinä mielessä, että ihastuttiin molemmat, vaikka hän ei halunnut parisuhdetta. Minä olisin halunnut tavata häntä joka tapauksessa, mutta hän sanoi, ettei pysty minun kanssani kevyeen suhteeseen eikä halua nyt rakastua eikä sitoutua. Molempia itketti. Mutta ei sillä väliä, tiedän miten asiat olivat. Oleellista on se, että hän on nyt poissa ja hänen ajattelemisensa tekee minulle pahaa. Haluan olla ajattelematta, mutta en tiedä, miten.

Ap

Tuo on maailman suurinta bullshittiä. Ex-tyttöystävääni tutustuessani aika ja paikka oli väärä, eikä mikään lopulta natsannut kohdilleen. Miehenä olin kuitenkin valmis venymään mihin tahansa, korviani myöten rakastunut kun olin ja yhä edelleen olen. Ei rakkaus ole järjellä päätettävä asia, se löytää tahtoessaan aina reitin.

M29

Miten tämä nyt auttaa minua? Miksi on tärkeää vakuuttaa, että mies ei ollut kiinnostunut minusta? Hän nimenomaan oli kiinnostunut, mutta vielä enemmän halusi vapauden. Voin myös sanoa, ettei me vielä rakastumaan ehditty kumpikaan, mutta tie vei selkeästi kohti sitä, ja se piti lopettaa alkuunsa. Olen minäkin ollut ihan kauhea rakastunut erääseen mieheen, joka halusi suhteen kanssani, mutta pidin tahdon voimalla itseni erossa hänestä.

Ap

Jotta miehen unohtaminen olisi helpompaa. Siihenhän pyysit aloituksessa apua.

Mutta se ei ole totuus, eikä valheella perusteleminen ole kestävä lohdutus. Mies tykkäsi minusta tosi paljon. Hän sanoi, ettei hänellä ole koskaan ollut tällaista kohtaamista. Siksi se tuntuu vielä pahemmalta, kun se ei ollut yksipuolista. Totta kuitenkin on se, että hän ei halunnut enää nähdä minua ja minä en halua ajatella häntä. En halua keksiä hänestä tarinoita päähäni, haluan hänet pois päästäni.

Ap

Ap

Jo on merkillistä menoa ja parempi olla sanomatta tähän jarrutteluun mitään 🙄😕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän