Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet yrittivät estää naiskuskia tekemästä työtään -Naisten tyopäivä on turvattava!

Vierailija
14.06.2020 |

Asiakas ehdotti Taksi Helsingin kuljettajalle, että tämä ottaisi heidät kyytiin hieman kauempaa. Nainen päätti toteuttaa asiakkaan toiveen, jolloin yksi miehistä hyppäsi taksin konepellille.

– Ajoin ehkä kolme metriä se mies konepellillä sellaista kävelyvauhtia.

Kyytiinotto onnistui lopulta vasta Postitalon kulmalta, kun muut kuskit lopettivat estelyn.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/773389d6-6db6-427a-9c43-4c78b3b227c4

Järkyttävää toimintaa miehiltä!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin sitä huutoa. He hakkasivat mun auton konepeltiä, räkivät auton päälle ja potkivat renkaita. He yrittivät uhkailla, että lähtisin pois, mutta mä en antanut pelolle valtaa.

Nytkö se on näinpäin. Kuka ei arvannut.

mies52v

Vierailija
22/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota eka taksi, kerro osoite ja kuski naputtaa sitä navigaattoriin vielä kolmansissa liikennevaloissa. Läppäri on asetettu ohjauspyörän viereen, siinä menossa joku musiikkivideo, jota kuski seuraa enemmän kuin liikennettä. Yritä selittää, että olet menossa Lauttasaareen, ilmoittamasi osoite on siellä. Kuskia ei kiinnosta, hän posottaa kohti Turkua. Huuda takapenkiltä, että ei tähän suuntaan, pysähdytte bensa-asemalle tms. Kuski antaa sinulle navigaattorin, kirjoita osoite itse siihen. Palaatte takaisin, kuskilla koko ajan kännykkä korvalla ja keskustelua jostain muusta kuin työstä. Ajelkaa ympäri Lauttasaarta, kuskin katse tiukasti tabletissa. Lopulta olette 2 kadun päässä kohteesta, kuski päättää jättää sinut siihen, koska on kiire. Lasku on 60 e. Kun ilmoitat, että ei käy, ei ole ikkunassa ilmoitetun taksan mukainen, niin kuski ryhtyy uhkailemaan. Juokse perille.

Vierailija
24/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä lukenut ihan niin ajatuksen kanssa, mutta mulle jäi sellainen kuva, että häirityksi tullut taksi oli kiilannut jonon eteen. Eikö se ole normaali käytäntö, että mennään jonon viimeiseksi ja lähdetään järjestyksessä? Mut joo, en ole pk-seudulta, meillä päin ei ole tässä ketjussa kuvattuja ongelmia ollut (eikä myöskään taksikuskeja, jotka ei kiltisti menisi jonossa viimeiseksi). 

Vierailija
25/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä lukenut ihan niin ajatuksen kanssa, mutta mulle jäi sellainen kuva, että häirityksi tullut taksi oli kiilannut jonon eteen. Eikö se ole normaali käytäntö, että mennään jonon viimeiseksi ja lähdetään järjestyksessä? Mut joo, en ole pk-seudulta, meillä päin ei ole tässä ketjussa kuvattuja ongelmia ollut (eikä myöskään taksikuskeja, jotka ei kiltisti menisi jonossa viimeiseksi). 

Ei mikään oikeuta auton hakkaam iseen ja rähinään.

Asiakas ei ollut pääsyt sopimukseen kyydistä eka kuskin kanssa ja tuo naikkonen kyllä ollut parkattuna -väärään- kohtaan. Asioita ei silti selvitellä väkivallalla. Asiakkaan ei myöskään ole pakko ottaa sitä ekaa tai tokaa autoa vaan voi ottaa viimeisen. Asiakas saa valita auton ja kuskin.

Vierailija
26/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu tiettyyn kulttuuriin tuollainen käytös. Apinan tasolle jääneet.

Paskat. Meillä on ihan sama taso kun noita haalitaan tänne.

Vierailija
27/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään miksi rasismi lisääntyy..

Itseasiassa se on ihan vaan realismi lisääntyy..

Vierailija
28/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenenkä se naisten työpäivä pitäisi turvattava, miesten vai?

Turvatkaa itse omat työpäivänne.

Vierailija
29/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksiuudistuksen jälkeen asiakkaalla ei ole edes kirjoittamattomien sääntöjen mukaista velvollisuutta ottaa jonon ensimmäistä taksia, vaan voi valita vapaasti sen mikä tarjoaa edullisimman matkan tai vaikka viidennen tai parhaan värisen.

Vierailija
30/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin asiakas saa ottaa ihan minkä vaan auton siitä jonosta, mutta sitä en tiedä kuinka ja millä säännöin se jono on muodostettu. Eikä tuo oikeastaan edes kiinnosta.

Vierailija
31/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kenenkä se naisten työpäivä pitäisi turvattava, miesten vai?

Turvatkaa itse omat työpäivänne.

Siellä niitä naisia hallituksessa istuu joille tämä asia kuuluu. Työpaikkaan hakenee sitten molempia ja parhaat valitaan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
32/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on persu taksikuskit tapellu keskenään ja täällä yritetään vihjailla asialla olisi ollut etnisemmät kuskit... hyvin te vedätte.

Ai sä kävit jo tarkastamassa, että niillä kaikilla on puolueen jäsenkortti. Hyvin sä vedät.

Kyllä ne pesiksen pelaajat oli ihan aitoja punaniskoja.

Vierailija
33/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran ajanut Katajanokan terminaalista rautatieasemalle 45 minuuttia ehtiäkseen junalle, joka meni jo, niin ei enää koskaan edes harkitse ensimmäisen taksin ottamista. Ne on suorastaan pelottavia!

Vierailija
34/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on persu taksikuskit tapellu keskenään ja täällä yritetään vihjailla asialla olisi ollut etnisemmät kuskit... hyvin te vedätte.

Sehän onkin täysin mahdotonta että etniset kuskit tekisivät noin...

Kuinka niin? Mutta uutisessa ei ollut mitään mikä viittaisi etnisempään kuskiin... vain palstapersujen tulkinta löysi heti syylliset.

Vierailija
35/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Mutta uutisessa ei ollut mitään mikä viittaisi etnisempään kuskiin... vain palstapersujen tulkinta löysi heti syylliset.

Kuka tahansa matkustaja on voinut tehdä silmämääräisen havainnon, jonka mukaan ko. taksitolpalla on 90% ns. etnisiä henkilötä. Siellä saa myös kokemuksen siitä, että suomalainen kuski ei sylje päälle, jos et mene autoonsa.

Vierailija
36/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyyden mukaan ovat etnisiä ja kuten kuvista näkyy. Jälleen.

Vierailija
37/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on kerran ajanut Katajanokan terminaalista rautatieasemalle 45 minuuttia ehtiäkseen junalle, joka meni jo, niin ei enää koskaan edes harkitse ensimmäisen taksin ottamista. Ne on suorastaan pelottavia!

Tässä ehkä nyt kiteytyy koko homma.... maalainen tekee yhden tapauksen perusteella johtopäätöksiä. Itse matkustan jos en päivittäin niin kuittenkin viikossa usemman kerran taksilla ja nimenomaan Helsingissä, no joskus jopa Vantaalle lentokentälle ja kaikenlaisia veijareita mahtuu kuskeihin väristä riippumatta. Kaksi pahempaa vedätys yritystä on mahtunut matkan varrelle viimeisen 20 vuoden aikana. Toinen oli keski-ikäinen suomalainen kuski mustassa nahkatakissaan ja toinen oli suomalainen vähän päälle kolmekymppinen naiskuski.

Ja ihan vain tiedoksi en ole vihervassari enkä edes mikään suvaitsevainen, mutta tämä valehtelu ärsyttää suunnattomasti ja kääntyy itseään vastaan.

Vierailija
38/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ehkä nyt kiteytyy koko homma.... maalainen tekee yhden tapauksen perusteella johtopäätöksiä. Itse matkustan jos en päivittäin niin kuittenkin viikossa usemman kerran taksilla ja nimenomaan Helsingissä, no joskus jopa Vantaalle lentokentälle ja kaikenlaisia veijareita mahtuu kuskeihin väristä riippumatta. Kaksi pahempaa vedätys yritystä on mahtunut matkan varrelle viimeisen 20 vuoden aikana. Toinen oli keski-ikäinen suomalainen kuski mustassa nahkatakissaan ja toinen oli suomalainen vähän päälle kolmekymppinen naiskuski.

Ja ihan vain tiedoksi en ole vihervassari enkä edes mikään suvaitsevainen, mutta tämä valehtelu ärsyttää suunnattomasti ja kääntyy itseään vastaan.

Hyvä, että tiedostat asian. Teidän lävitse nähdään jo.

Vierailija
39/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kule al yhtään elvistelee kyllä maalaiset tietää miten sekasin Hesan asiat on, kyllä meilläki ostaan lukia lehtiä ja varsinki internettiä!

Vierailija
40/52 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on oudointa se, että minulla on asiakkaana lupa valita taksi, ei ole pakko ottaa ensimmäistä. Kun valitsen (en nyt mainosta, mutta on vain 2 firmaa, joiden kyytiin lähden), niin muista autoista päälleni syljetään, minulle huudetaan, minua nimitellään ja kun vastaan, että asiakas saa valita, niin alkaa ra sist iksi syyttely.

Nykyisin kävelen 200 m päähän taksitolpasta ja soitan siihen itselleni auton.

Miksi edes käytät taksia? Niin kauan kun liikennesääntöjä ja kaupunkia tuntemattomat huijarit saa olla taksikuskeina, en käytä taksia tai uberia. Keksin muita kulkutapoja.