Miehet yrittivät estää naiskuskia tekemästä työtään -Naisten tyopäivä on turvattava!
Asiakas ehdotti Taksi Helsingin kuljettajalle, että tämä ottaisi heidät kyytiin hieman kauempaa. Nainen päätti toteuttaa asiakkaan toiveen, jolloin yksi miehistä hyppäsi taksin konepellille.
– Ajoin ehkä kolme metriä se mies konepellillä sellaista kävelyvauhtia.
Kyytiinotto onnistui lopulta vasta Postitalon kulmalta, kun muut kuskit lopettivat estelyn.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/773389d6-6db6-427a-9c43-4c78b3b227c4
Järkyttävää toimintaa miehiltä!
Kommentit (52)
Siis oikeastiko asiakkaan pitää pelätä taksikuskeja? Varsinkin nyt kun hinnoittelu on vapaata, asiakkaalla on ehdottomasti oikeus valita haluamansa kyyti.
Kiitos vaan Sipilä ja Berner kun sotkitte toimivan systeemin!
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä Sipilä ja Berner ole tappelemassa. Käy joskus paikan päällä katsomassa, niin ymmärrät sen mekastuksen ja riekkumisen oikean syyn.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko asiakkaan pitää pelätä taksikuskeja? Varsinkin nyt kun hinnoittelu on vapaata, asiakkaalla on ehdottomasti oikeus valita haluamansa kyyti.
Tuliko yllätyksenä ettei suharit ole terävimpiä kyniä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Turussa Viikkarin terminaalis ohjattu liikennettä pesismailal?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä Sipilä ja Berner ole tappelemassa. Käy joskus paikan päällä katsomassa, niin ymmärrät sen mekastuksen ja riekkumisen oikean syyn.
Tässä syy. Ilta-aikaa on pakko katsoa ensin, millainen kuski. Pari kertaa on kusetettu 65 Euron kyydistä 90 Euroa ja olen ottanut opikseni.
Asiakas päättää tasan että mihin taksiin menee, ei siinä itku auta.
Eikös asiakas saa valita minkä auton ottaa? 🤔
Oliko tämä järkyttävää toimintaa noilta miehiltä, vai ovatko kaikki miehet siitä vastuussa?
Meininki on kuin nigerialaisella basaarilla. Noi voisi palkata kuljettamaan kansanedustajia.
Siellä on persu taksikuskit tapellu keskenään ja täällä yritetään vihjailla asialla olisi ollut etnisemmät kuskit... hyvin te vedätte.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on persu taksikuskit tapellu keskenään ja täällä yritetään vihjailla asialla olisi ollut etnisemmät kuskit... hyvin te vedätte.
Ai sä kävit jo tarkastamassa, että niillä kaikilla on puolueen jäsenkortti. Hyvin sä vedät.
Mitäs luulette onko suomessa kovinki monta yli 20 vuotta taksia ajanutta ulkkaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä kävit jo tarkastamassa, että niillä kaikilla on puolueen jäsenkortti. Hyvin sä vedät.
Ei tarvinnu... kyllähän se jo käytöksestä huomaa...
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulette onko suomessa kovinki monta yli 20 vuotta taksia ajanutta ulkkaria?
On aika monta, jotka on ajaneet taksia, mutta ei se sanonutkaan, että Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnu... kyllähän se jo käytöksestä huomaa...
Aijaa, sä oletkin tuollainen öyhöttäjä.
Tuolla on oudointa se, että minulla on asiakkaana lupa valita taksi, ei ole pakko ottaa ensimmäistä. Kun valitsen (en nyt mainosta, mutta on vain 2 firmaa, joiden kyytiin lähden), niin muista autoista päälleni syljetään, minulle huudetaan, minua nimitellään ja kun vastaan, että asiakas saa valita, niin alkaa ra sist iksi syyttely.
Nykyisin kävelen 200 m päähän taksitolpasta ja soitan siihen itselleni auton.
Kuuntelin sitä huutoa. He hakkasivat mun auton konepeltiä, räkivät auton päälle ja potkivat renkaita. He yrittivät uhkailla, että lähtisin pois, mutta mä en antanut pelolle valtaa.