Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsiisti vaimo

Mielipiteitä
14.06.2020 |

.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua esim Adhd/Aspergerista jota ei ole huomattu

Vierailija
42/52 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osahan näistä sotkuisista ihmisistä on diagnosoimattomia ADD- tapauksia. Erityisesti naisilla se hyperaktiivisuus-puoli jää usein pois ja on vaan hajamielisyyttä ja kykenemättömyyttä organisoida, ja tällaisena sitten usein ohitetaan vaan "luonteenpiirteenä", vaikka voi vakavastikin vaikuttaa elämänhallintaan.

Eli kyse ei välttämättä ole laiskuudesta, vaan ihmisen on oikeasti todella vaikeaa aloittaa asioiden tekemistä ja pitää homma pyörimässä, ellei joku muu ole paikalla eräänlaisena työnjohtona.

Itselläni ei ole ADD:tä, mutta tunnen pari tapausta, joissa diagnoosi auttoi ymmärtämään, mikä mättää ja löytämään työtapoja, joilla asiat saa vähän useammin tehtyä loppuun asti. Aikuisillekin voi auttaa lääkitys, mutta enimmäkseen pyritään opettamaan keinoja, joilla ADD-aivoista saa eniten irti.

Näin varmasti monesti on. Eräs tuttu nainen on aina ollut erittäin epäsiisti, sukat tarttuu lattiaan ja valtavia pyykki- ja tiski sekä romukasoja asunnossa, ei haitannut minua, mutta kun hänen lapsellaan todettiin lukihäiriö ja nepsy-ongelmia, niin mietin että varmaan hänelläkin on. Lukihäiriö hänellä on ainakin. En tiedä onko tutkittu häntä tuon varalta, valitettavasti hänellä on muitakin isoja ongelmia emmekä enää ole tekemisissä. Tuli vain mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käyttänyt Pebanthen?

Vierailija
44/52 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet matalan tason mies eikä tasosi riitä parempaan. Hanki iso leuka ja vaihda tasokkaampaa vaimoon. 

Päivystävä tasoteoreetikko

Vierailija
45/52 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että huolehtii henkilökohtaisesta hygieniastaan, että pillua on kiva nuolla ja nussia. 

Vierailija
46/52 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen ja todella siisti sellainen. En ymmärrä epäsiistejä naisia, jotenkin luotaantyöntäviä. Sottuporsaita. Kuka mies sellaisen haluaa, ehkä samanlainen sottuporsas, niin voivat sitten porsailla yhdessä.

 

 

Nainenpa hyvinkin.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/52 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahatauti kyseessä?

Vierailija
48/52 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuuko hiivaliemet pitkin haaroja vai mikä on vikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/52 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen ja todella siisti sellainen. En ymmärrä epäsiistejä naisia, jotenkin luotaantyöntäviä. Sottuporsaita. Kuka mies sellaisen haluaa, ehkä samanlainen sottuporsas, niin voivat sitten porsailla yhdessä.

Ehkä sinulla ei ole ikinä ollut elämässäsi mitään niin kuormittavia vaiheita, että olisit joutunut priorisoimaan asioita. Sellaiset eivät myöskään aina ole itse aiheutettuja, vaan johtuvat ehkä jopa aviomiehen työkuvioista ja 'nopeista siirroista' (joissa sinun mielipidettäsi ei kysytty, ehditty tai voitu).

Vierailija
50/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo oli laiska siivoaja. Oli kuulemma niin ahdistavaa siivota yksin päivällä kun olin itse töissä tienaamassa rahoja. Olisi aina pitänyt siivota yhdessä raskaan työpäivän jälkeen...

No siinä suhteessa oli paljon muutakin pielessä...mutta yksi syy oli tuo kotitöiden väistely, siksi ex-vaimo.

Hevosihmiset ovat juuri tällaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo oli laiska siivoaja. Oli kuulemma niin ahdistavaa siivota yksin päivällä kun olin itse töissä tienaamassa rahoja. Olisi aina pitänyt siivota yhdessä raskaan työpäivän jälkeen...

No siinä suhteessa oli paljon muutakin pielessä...mutta yksi syy oli tuo kotitöiden väistely, siksi ex-vaimo.

Vaaditko kuitenkin maksamaan 50/50 laskut? Jos vaadit, silloin kotityötkin tehdään 50/50. Riippumatta siitä, mitä toinen tekee omalla ajallaan.

Vierailija
52/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toista pitää kunnioittaa niin, että huolehtii normaalisti ulkonäöstä. 


Voi olla tietenkin eroavaisuuksia siitä, mikä on normi siisteyttä ulkonäössä ja mikä ei. 

Jonkun tyyli on rosoisempi kun toisen. 
Naurettavaa on yrittää esittää joku muka homssuisempana mitä on.

 

Tuollainen  kuuluu edim. Gang stalkingiin, jossa yritetään joku esittää huonompana mitä on, myös ulkonäöllisesti. Kiinnitetään ylikorostuneesti huomiota kaikkeen mahdolliseen tahallisesti. 


Olenpahan  kuullut jopa  tapauksessa, missä ulkonäköä on törkeän rikollisesti sabotoitu erään naisen kohdalla.

Kyllä luit oikein! 

Lisäksi siihen in liittynyt törkeää terveydellistä fyysistä haittaa.

Sääli vaan, että  tuosta puolesta  ei moni tiedäkään  ja ottavat sen läpällä?

Sairas täyty olla, jos  tietää ja edelleen esittää läppänä? 

Mitä tulee tutun tai läheisen henkilön  ulkonäön kommentoimisen hienovarainen kommentointi  on paikallaan, jos  on vaarassa että henkilö  esiintyy kovasti epäedukseen . En mene yksityiskohtiin mutta tuolla en todellakasn tarkoita,  että pitäisi olla mahdollisimman täydellinen tai pukeutua toisten maun mukaan. 

Tuossakin turha esittää ylikorrektiutta ja muka väittää, että  missään tilanteissa ei olisi sipivaa huomauttaa mistään toiselle esim liittyen ulkoiseen habitukseen. 
 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän