Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsiisti vaimo

Mielipiteitä
14.06.2020 |

.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua esim Adhd/Aspergerista jota ei ole huomattu

Vierailija
42/49 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osahan näistä sotkuisista ihmisistä on diagnosoimattomia ADD- tapauksia. Erityisesti naisilla se hyperaktiivisuus-puoli jää usein pois ja on vaan hajamielisyyttä ja kykenemättömyyttä organisoida, ja tällaisena sitten usein ohitetaan vaan "luonteenpiirteenä", vaikka voi vakavastikin vaikuttaa elämänhallintaan.

Eli kyse ei välttämättä ole laiskuudesta, vaan ihmisen on oikeasti todella vaikeaa aloittaa asioiden tekemistä ja pitää homma pyörimässä, ellei joku muu ole paikalla eräänlaisena työnjohtona.

Itselläni ei ole ADD:tä, mutta tunnen pari tapausta, joissa diagnoosi auttoi ymmärtämään, mikä mättää ja löytämään työtapoja, joilla asiat saa vähän useammin tehtyä loppuun asti. Aikuisillekin voi auttaa lääkitys, mutta enimmäkseen pyritään opettamaan keinoja, joilla ADD-aivoista saa eniten irti.

Näin varmasti monesti on. Eräs tuttu nainen on aina ollut erittäin epäsiisti, sukat tarttuu lattiaan ja valtavia pyykki- ja tiski sekä romukasoja asunnossa, ei haitannut minua, mutta kun hänen lapsellaan todettiin lukihäiriö ja nepsy-ongelmia, niin mietin että varmaan hänelläkin on. Lukihäiriö hänellä on ainakin. En tiedä onko tutkittu häntä tuon varalta, valitettavasti hänellä on muitakin isoja ongelmia emmekä enää ole tekemisissä. Tuli vain mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käyttänyt Pebanthen?

Vierailija
44/49 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet matalan tason mies eikä tasosi riitä parempaan. Hanki iso leuka ja vaihda tasokkaampaa vaimoon. 

Päivystävä tasoteoreetikko

Vierailija
45/49 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että huolehtii henkilökohtaisesta hygieniastaan, että pillua on kiva nuolla ja nussia. 

Vierailija
46/49 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen ja todella siisti sellainen. En ymmärrä epäsiistejä naisia, jotenkin luotaantyöntäviä. Sottuporsaita. Kuka mies sellaisen haluaa, ehkä samanlainen sottuporsas, niin voivat sitten porsailla yhdessä.

Nainenpa hyvinkin.. 

Vierailija
47/49 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahatauti kyseessä?

Vierailija
48/49 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuuko hiivaliemet pitkin haaroja vai mikä on vikana?

Vierailija
49/49 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen ja todella siisti sellainen. En ymmärrä epäsiistejä naisia, jotenkin luotaantyöntäviä. Sottuporsaita. Kuka mies sellaisen haluaa, ehkä samanlainen sottuporsas, niin voivat sitten porsailla yhdessä.

Ehkä sinulla ei ole ikinä ollut elämässäsi mitään niin kuormittavia vaiheita, että olisit joutunut priorisoimaan asioita. Sellaiset eivät myöskään aina ole itse aiheutettuja, vaan johtuvat ehkä jopa aviomiehen työkuvioista ja 'nopeista siirroista' (joissa sinun mielipidettäsi ei kysytty, ehditty tai voitu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme