Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöpsykologia 2021

Vierailija
13.06.2020 |

Muita valmistautumassa ensi vuoden pääsykokeisiin? :) Ite meinaan hakea tonne Porvoon keittiöpsykalle.

Kellään vinkkejä/kokemuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hyvästä valinnasta, toivottavasti nähdään laitoksella! Mä opiskelen täällä nyt kolmatta vuotta ja teen kandia miesten Tinder-käyttäytymisestä. Aika paljon kannattaa tulevan vuoden aikana roikkua täällä AV:lla, tsemppiä ponnistukseen!

Vierailija
2/17 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keittiöpsykalla, mutta yhessä toisessa pääaineessa vapaiden aiheiden tiedekunnassa. Oon kans tykännyt paljon sekä opiskelusta että yhteisöllisestä meiningistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä luku-urakkaan ja tervetuloa laitokselle sitten vuoden päästä! Kuten kakkonen jo sanoi, kannattaa tosiaan roikkua av:lla ja harjoitella keskustelijoiden analysointia. Auttaa pääsykokeessa ja ahkera harjoittelu näkyy varmasti tulevaisuudessa työelämässäkin!

T. Proffa

Vierailija
4/17 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän vuoden valintakokeessa oli heti ekana tehtävänä jauhenlihan pesu. Kannattaa treenata!

Vierailija
5/17 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo käytännön harjoittelua paljon. Lähipiirissä paljon ongelmaisia, on avioerokriisiä, päihdeongelmaa ym. Olen todella päässyt tositoimiin oppien kanssa. Mut sit myös tuo oma kokemusasiantuntijuus avioerosta on ollut mulle vähän kuin diplomityö.

Vierailija
6/17 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n lisäksi hyviä analysointikohteita ovat erinäiset tosi-tv-sarjat. Me vanhemmat opiskelijat ja alumnit pidetään noissa OFFICIAL-ketjuissa seminaareja, sinne voi tulla seuraamaan akateemista keskustelua. 

Vierailija
7/17 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan jo niitä opintoja Porvoon yliopistossa. Siellä on ekana vuonna kurssi "miksi Tinder-miehen profiilikuvassa näkyy kaljapullo". Myös "Miksi Tinder-miehen profiilikuvassa näkyy toinen henkilö" voisi olla mielenkiintoinen.

Vierailija
8/17 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:n lisäksi hyviä analysointikohteita ovat erinäiset tosi-tv-sarjat. Me vanhemmat opiskelijat ja alumnit pidetään noissa OFFICIAL-ketjuissa seminaareja, sinne voi tulla seuraamaan akateemista keskustelua. 

Yrittääkö joku opiskelia täällä päteä AKATEEMIKOLLE?!?!

Vierailija
9/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon opiskelijaruokalasta saa ihania lastenvanukkaita edullisesti!

Vierailija
10/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma opinto-oppaassa ensi vuonna ainakin kurssit

Introvertit miten jaksatte tutustua uuteen kumppaniin? 5 op

Syön yksinäisyyteen 7 op

Kolmikielisen lapsen kasvattaminen, miten hankalaa? 3 op

Vierailija
11/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kesäopintojen kiinnostavalla kurssilla, jossa keittiöpsykän emeritaprofessori Aada-Jadessah Räväkkälä luennoi otsikolla Mies käynyt hoplopissa salaa... Vahva suositus!

Vierailija
12/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä treenasin pääsykokeisiin viettämällä vuoden Munsalan kansanopistolla. Sieltä sai paljon hyvää oppia.

Vierailija
13/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

luentotauoilla jaamme aina kampaamokatkutarinoita

Vertaistuen voimaa! <3

Vierailija
14/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan edennyt vielä tohtoriopintoihin?

Vierailija
15/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vitt*tieteen maisteri ja ehkä olisi hyvä jatkaa opintoja?

Vierailija
16/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Hyviä kokemuksia Porvoosta täälläkin. Pakollinen vaihtojakso Pietarissa oli myös erittäin antoisa, siellä trollaustieteiden opetus on niin korkeatasoista!

Vierailija
17/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin sivuaineena keittiöpsykaa, pääaineena siis huuhaahumanismi. Porvoon kampukselle mahtuvat niin sometähtöset, kouvolatukat kuin kiltit miehetkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi