Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naiset niin pinnallisia ja pahantahtoisia kuin

Vierailija
13.06.2020 |

mitä miehet ajattelevat heidän olevan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät yleisesti ottaen ajattele naisista noin eivätkä naiset yleisesti ottaen ole tuollaisia.

Vierailija
2/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko naiset pinnallisia? No pääsääntöisesti kyllä. Ovatko naiset pahantahtoisia? Toivottavasti useimmat eivät ole ainakaan ihan kaikkia ihmisiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti naiset on yhtä pahantahtoisia ja pinnallisia kuin miehetkin. Ainakin muutaman parisuhteen jälkeen.

Vierailija
4/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä peukutetaan kaikenlaisia kommentteja joissa vaan haukutaan miestä.

Vierailija
5/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehissä että naisissa on mukavia ja pahantahtoisia. Jos hirttäytyy siihen että vain toinen sukupuoli on sitä ja tätä niin voi varautua viettämään loppuelämänsä yksin.

Vierailija
6/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä peukutetaan kaikenlaisia kommentteja joissa vaan haukutaan miestä.

No harvoin haukuttava mieskään täysin viaton on, varsinkaan täällä. Älä provosoi jos et kestä provosoituneita. 

Vierailija
7/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on osa ei, niin miehissä kuin naisissa.. Huono homma on se, ettö ihmisestä ei näe koko totuutta kun vasta siinä vaiheessa kun on vaikeuksia. Minä vietän siitäkin syystä mieluiten loppuelämäni vapaana parisuhteesta.

Vierailija
8/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen.

Muista en tiedä.

N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi