Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesu ja kosteutus riittää, ihon ylihoitaminen ei kannata.

Vierailija
13.06.2020 |

Pelkällä pesulla ja kosteutuksella iho pysyy nättinä. Moni ylihoitaa ihoaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitää paikkaansa sun kohdalla tuon toimivuus. Mutta ei kaikkien, turha julistaa tuollaista minään totuutena.

Vierailija
2/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Iho voi parhaiten kun poistaa meikit, pesee normaalilla miedolla suihkusaippualla suihkussa ja sen jälkeen kosteusvoide!

Ei tietenkään päde kaikkien kohdalla mutta itse olen huomannut kalliiden ihonpuhdistussarjojen olevan liian tymäköitä jolloin ne aiheuttavat epäpuhtauksia ja kuivuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitoon kannattaa käyttää pelkästään hajusteettomia tuotteita. Mielellään vain kosteuttava hajusteeton voide ja saman sarjan pesuneste. Hajusteelliset tuotteet lemuavat metrien päähän eivätkä ole varmasti hyväksi ihollekaan.

Vierailija
4/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on erilaisia iho-ongelmia, joiden hoitoon ei pesu ja kosteutus riitä.

Jos sinulle on siunaantunut geenilotossa täydellinen iho, ole iloinen siitä mutta lopeta neuvojen jakaminen muille alentuvaan sävyyn.

Vierailija
5/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole riittänyt. Mutta happoa sisältävä puhdistusaine aamuin illoin ja aurinkovoide kesät talvet niin se on toiminut. Minkä takia ap ajattelet että se mikä toimii sinulla, toimii kaikilla?

Vierailija
6/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Iho voi parhaiten kun poistaa meikit, pesee normaalilla miedolla suihkusaippualla suihkussa ja sen jälkeen kosteusvoide!

Ei tietenkään päde kaikkien kohdalla mutta itse olen huomannut kalliiden ihonpuhdistussarjojen olevan liian tymäköitä jolloin ne aiheuttavat epäpuhtauksia ja kuivuutta.

Olisikohan niin että olet valinnut vääränlaisia tuotteita ihotyypillesi. Tosi moni käyttää ihonpuhdistukseen geelejä ja vaahtoavia putsareita, ne vasta kuivattaakin.

Vierailija
7/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, mitä en ole koskaan tajunnut, on puhdistusmaito. Miksi laittaa kasvoilleen likaa, joka ei lähde kunnolla vedellä pois, ja joka pitää joka tapauksessa pestä pois puhdistusgeelillä, kun puhdistusgeeli itse ajaisi saman asian? Inhottava tunne iholla puhdistusmaidon jälkeen, hyi.

Vierailija
8/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitoon kannattaa käyttää pelkästään hajusteettomia tuotteita. Mielellään vain kosteuttava hajusteeton voide ja saman sarjan pesuneste. Hajusteelliset tuotteet lemuavat metrien päähän eivätkä ole varmasti hyväksi ihollekaan.

Tämä. Hajusteettomien tuotteiden käyttö on minulle niin itsestään selvää, että unohdin mainita sen aloituksessa. Allekirjoitan kommenttisi täysin.

ap

Vierailija
9/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi, mitä en ole koskaan tajunnut, on puhdistusmaito. Miksi laittaa kasvoilleen likaa, joka ei lähde kunnolla vedellä pois, ja joka pitää joka tapauksessa pestä pois puhdistusgeelillä, kun puhdistusgeeli itse ajaisi saman asian? Inhottava tunne iholla puhdistusmaidon jälkeen, hyi.

Enpä ole koskaan tarvinut puhdistusmaidon jälkeen puhdistusgeeliä. Nehän ovat käytännössä sama tuote, mutta eri muodossa. Molempien tarkoitus puhdistaa iho ja molemmat huuhdellaan pois vedellä niin kuin muutkin pesuaineet. 

Vierailija
10/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan niin että olet valinnut vääränlaisia tuotteita ihotyypillesi. Tosi moni käyttää ihonpuhdistukseen geelejä ja vaahtoavia putsareita, ne vasta kuivattaakin.

Tietosi ovat 80-luvulta. Geeli- ja vaahtoavissa putsareissa on myös kosteuttavia ja hoitavia vaihtoehtoja. Saippua on pahinta, mitä naamalleen voi laittaa. Paitsi jos on geenien takia täydellinen iho, niin sellainen kestää mitä vain ja näyttää melkeinpä aina hyvältä.

Vierailija
11/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on erilaisia iho-ongelmia, joiden hoitoon ei pesu ja kosteutus riitä.

Jos sinulle on siunaantunut geenilotossa täydellinen iho, ole iloinen siitä mutta lopeta neuvojen jakaminen muille alentuvaan sävyyn.

Alentuvaan sävyyn? Mistähän sinä nyt oikein puhut. Minulla on nimen omaan ollut epäpuhtauksia, mutta kun siirryin pelkkään puhdistukseen ja kosteutukseen, iho on pysynyt nättinä.

ap

Vierailija
12/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut rutikuiva iho. Kun lopetin kaiken muun paitsi miedolla pesuaineella pesemisen ja perusvoiteella kosteuttamisen, ihon kunto parani huomattavasti. Lisäsin myös huomattavasti sisäistä kosteutusta eli veden juontia. Nykyisin moni kysyy, mitä teen iholleni, kun se on niin hyväkuntoinen. No enpä juuri mitään :D

Vierailija
13/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuivuu silmät päästä jos laitan saippuaa kasvoille! Oikeasti silmänympärysiho alkaa minuuteissa hilseilemään, vaikka en silmiin mitään saippuavettä laitakaan.

Vierailija
14/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietosi ovat 80-luvulta. Geeli- ja vaahtoavissa putsareissa on myös kosteuttavia ja hoitavia vaihtoehtoja. Saippua on pahinta, mitä naamalleen voi laittaa. Paitsi jos on geenien takia täydellinen iho, niin sellainen kestää mitä vain ja näyttää melkeinpä aina hyvältä.

Niin on mutta silti ne ovat monelle liian kuivattavia. Myös moni akneihoinen, kenelle varsinkin noita markkinoidaan, saa niillä ihonsa entistä huonompaan kuntoon kun ihoa suojaava happovaippa kärsii noiden vaikutuksesta.

Vierailija
15/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on mutta silti ne ovat monelle liian kuivattavia. Myös moni akneihoinen, kenelle varsinkin noita markkinoidaan, saa niillä ihonsa entistä huonompaan kuntoon kun ihoa suojaava happovaippa kärsii noiden vaikutuksesta.

Eiväthän ole, jos valitsee oikeanlaisen putsarin. Mitään akneiholle markkinoitavia markettituotteita ei tietenkään pidä käyttää. Oma moka, jos ostaa jonkin Clerasilin (myydäänkö sitä edes enää?).

Vierailija
16/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuivuu silmät päästä jos laitan saippuaa kasvoille! Oikeasti silmänympärysiho alkaa minuuteissa hilseilemään, vaikka en silmiin mitään saippuavettä laitakaan.

Aika harvalla on kasvojen iho sellainen, että saippuapesua kestää. Siksi tässäkin ketjussa puhutaan miedosta pesuaineesta. Se on eri asia kuin saippua. 

Vierailija
17/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut rutikuiva iho. Kun lopetin kaiken muun paitsi miedolla pesuaineella pesemisen ja perusvoiteella kosteuttamisen, ihon kunto parani huomattavasti. Lisäsin myös huomattavasti sisäistä kosteutusta eli veden juontia. Nykyisin moni kysyy, mitä teen iholleni, kun se on niin hyväkuntoinen. No enpä juuri mitään :D

tuo veden juominen saattoi pelkästään olla syy kunnon paranemiseen, vaikuttaa tosi paljon

Vierailija
18/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho hehkuu kun siirryin 6-10 vaiheiseen korealaiseen ihonhoitoon. Aivan upeat tulokset. Ennen olin sellainen pese ja pidä-ihonhoitotyyppi ja ihossa oli kaikenlaista miliumia ja näppyä.

Vierailija
19/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän pitkän aikaa hoidin ihoani vain pesu+kosteutus. Oli ihan hyvä iho. Pikkuhiljaa otin lisäksi käyttöön kasvoveden, seerumin, silmänympärysvoiteen, aurinkovoiteen ja kuorinnan. Ihoni ei ole koskaan ollut näin hyväkuntoinen. Hajusteettomia tuotteita lähes kaikki.

Tajuan kuitenkin että ihokin muuttuu ajan kanssa ja joskus voi tulla eteen tilanne että ihonhoitorutiineja on muutettava. Se mikä toimi ennen ei toimi enää ja se mikä toimii nyt ei välttämättä toimi tulevaisuudessa. Sama pätee ihmisiin, mikä toimii yhdellä ei toimi toisella.

Vierailija
20/26 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa kaikki ihmiset käyttävät hajustettuja ihonhoitotuotteita, enkä ole haistanut kenkään haisevan joltain ihonhoitotuotteelta. Sulla on todennäköisesti ihan korvien välissä toi "lemuaa metrien päähän" ja haluat sillä kieltää toisilta tuotteet jotka heille toimivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi