Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saa nauraa. Maksullinen juhlailta välimerellä.

arvio
13.06.2020 |

Minä 18 v tyttö kävin isin ja äidin kanssa välimerellä. Oli maksullinen ravintola ilta ja maksettiin pääsyliput. Ostettiin ruuat. Sitten oli siellä se maksullinen esitys. Noh siellä tanssi niitä välimeren karvakäsiä. Viihteenä oli hakea kaikki nuoret tytöt lattialle ja pöydille tanssimaan. Ne tyhjensi koko paikan nuorista likoista sinne lattialle. Ukot ja mummelit jäi istumaan toki. Haettiin tyttö mun oikeelta ja tyttö mun vasemmalta. Ei mua. Olin kyllä jo nousees ja menees mutta selvästi ei haettu mua joten äitiki käski istumaan kun mua katottiin vähän sillee että ei sulle mitään.
Katottiin kun kaunottaret tanssi. Mua haettiin sitten lopputanssiin johon mun isäkin ja äiti haettiin kädestä pitäen. En menny kyllä. Jäin syömään kun ei se tanssi ole mun juttu muutenkaan.
Pisti vaan miettimään, että tuota.....hmmm se oli aika iso summa joka oli kaikilta sisäänpääsynä.
Jos mä en ollu tervetullut niin ois voitu kyllä pysäyttää ovelle ja sano.
-HEI APINA PIDÄ RAHAS. VIEREINEN RAVINTOLA TARJOILEE MYÖS RUMILLE. Mitä en mielestäni ole ja olin kyllä käsittääkseni normaalipainonen. Nenä on iso kyllä mutta niin on välimerentyypeilläkin hehtaarinokat itellään.
Jestas sentään. Ei se ole ihme jos ei Kreikka vedä turisteja enää. En mee toisten ikinä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juttu ei ole tapahtunut ihan lähiaikoina

Vierailija
2/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis juttu ei ole tapahtunut ihan lähiaikoina

Ei .. 10 vuotta vanhoja nostojahan täällä. Botti ei tiedä coronasta mitään ..

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan katsoi, että raapastaanpas etikasta vanha ketju uusilla päiväyksillä ja heitään vähän vastauksia sekaan uusilla päiväyksillä, jos juttu lähtee käyntiin ;)

Zinc

Oi joi .. botti parkaa ;)

Vierailija
4/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vanha ketju. Uusihan tämä on vaikka muistelu ennen korona aikaa.

Vierailija
5/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn kuitenkin ihmisiltä miksi ihmeessä järjestetään maksullisia juhlia jos sitten päätetään kohdella vieraita huonosti.

Jos teillä on juhlat niin erotatteko te aina joukosta yhden ja teette siitä huonomman vaiko mitä?

Vierailija
6/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai välimeren karvakäsiä, Kuulostat ylimieliseltä rasistilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi