Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty nauttimaan kesästä, koska en löydä sopivia vaatteita.

Vierailija
13.06.2020 |

Olen normaalipainoinen ja nuori ja en vaan löydä kivoja kesävaatteita, koska jalkani ovat kamalat.
Pysyvät koko kesän vitivalkoisina tai sitten palavat, jos koitan saada niihin väriä. Ja jos olisinkin tasaisen valkoinen, vaan ei. Jalat on punertavanvaaleat, täynnä luomia ja verisuonet näkyvät.
Olen laittanut itseruskettavaa, mutta en rusketu edes sillä. Olisi ihanaa käyttää shortseja, mutta en ole koskaan niissä viihtynyt, kun mietin vaan jalkojani. Kuljen siis kesät pitkissä hameissa tai farkuissa. Rahaakin on vaan hikipajavaatteisiin, jotka eivät istu.

Ei tämä maailmaa kaada ja melko pieni ongelma lopulta, mutta ärsyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei katso toista niin tarkasti, että kiinnittäisi huomiota noihin asioihin.

Vierailija
2/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat pellavahousut tai vastaavat on mukavia. Tai sitten vain alat pitämään shortseja välittämättä mitä mieltä kukaan on sun jaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kukaan muu ei kiinnitä huomiota jalkoihisi niin kuin sinä. Jos pystyt panostaa muutamaan hyvään vaatteeseen, pääset helpommalla. Valitettavasti halpa pikamuoti näyttää nopeasti kulahtaneelta päällä. Osta hyvälaatuiset, vaikka vähän pidemmät shortsit tai caprit.

Vierailija
4/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei katso toista niin tarkasti, että kiinnittäisi huomiota noihin asioihin.

Tätä yritän aina itselleni hokea, kun shortsit tai lyhyen hameen laitan, mutta ei auta. Ei auta sekään, vaikka olen nähnyt jos jonkinlaisia jalkoja.

Vika on siis korvien välissä. :D

-ap

Vierailija
5/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ideasta hankkia pitkä hame. En ole keksinyt, mitä voi käyttää alaosana. Shortseja en kehdannut käyttää edes sirona teininä.

Vierailija
6/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ideasta hankkia pitkä hame. En ole keksinyt, mitä voi käyttää alaosana. Shortseja en kehdannut käyttää edes sirona teininä.

Pitkät hameet ja maksimekot on pelastus, vaikka en niissä itse oikein viihdy.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi