Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

118kg on helteet raskaita

Vierailija
13.06.2020 |

Mutta laihduttaakaan ei jaksa. Miten muut lihavat koette nämä helteet?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koe näitä mitenkään erityisen raskaiksi. Sää missä muutkin. Tänään olen möngertänyt kasvimaalla ja puhissut omalla terassilla.

Saunaa ja grillausta odotellessa. Voisi pulahtaa parit kierrokset ja naatiskella muutaman lasin viiniä.

144 kg

Vierailija
2/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kesää kärsittyäni laihdutin. Ja täytyy sanoa, että on ollut mukavaa. Nytkin laitoin hieman enemmän vaatetta päälle kun tuli kylmä ja keitin kahvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kesää kärsittyäni laihdutin. Ja täytyy sanoa, että on ollut mukavaa. Nytkin laitoin hieman enemmän vaatetta päälle kun tuli kylmä ja keitin kahvit.

Onnea sinulle. Itse olen tunnesyöjä ja lihoin, kun menetin lapseni, mieheni ja omaisuuteni. Ap

Vierailija
4/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle luontainen, optimilämpötila on noin +25 - +30 astetta. Eli helposti voisi vielä vähän lämmetä ni ei tarvii palella.

Vierailija
5/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea sinulle. Itse olen tunnesyöjä ja lihoin, kun menetin lapseni, mieheni ja omaisuuteni. Ap

Minun lapset on autisteja, päihdeongelmaisia ja rikollisia, miehet on kaikki menneet ja omaisuus viety. Olin myös tunnesyöjä. Enää ei ole tunteita, joten niihin ei voi syödä.

Vierailija
6/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut ettei ilma ole laihoille yhtään viileämpi joten samapa tuo

Vierailija
7/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 kg ei mitään ongelmia näissä 25 asteen helteissä, se toissa kesäinen 30-35 meni jo yli lähinnä siksi että yölläkin oli asunnossa niin kuuma ettei pystynyt nukkumaan.

Vierailija
8/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut eroa helteensiedossa ohuempana eikä paksumpana terveenä ollessa, mutta kilpirauhasvikaisena ilman lääkitystä helteet oli todella helvettiä.

Vierailija
9/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa 112,5kg massalla.

mies52v

Vierailija
10/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 kg raakaa lihasta, laiturilta järveen ja sisään ilmastoituun mökkiin. Ei ongelmaa.

Vierailija
11/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ankatat ja pitkään jatkuneet ovat raskaita hoikillekin ihmisille.

On kiva että kesällä paistaa aurinko ja että on lämmintä.

Hiostavat, pitkään jatkuvat helteet vievät useimmat ihmiset uupumukseen ja voimattomuuteen.

Suomalaiset ovat tottuneet viileään jopa kylmään säähän n. 9 kk vuodesta.

Joten meidän elimistön on vaikea sopetutua korkeisiin ja kosteisiin lämpötiloihin pitkiä aikoja.

Myös asunnot ja työpaikat on rakennut siten, että niissä lämpöä riittää kylminä aikoja, mutta ei siihen, että olisi viileätä ja hyvä ilmanvaihto ja tuuletus pahoilla helteillä.

Vierailija
12/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ihminen, etenkin jos on muutenkin huonokuntoinen, hikoilee helposti ja paljon.

Tottahan helle silloin rasittaa häntä todennäköisesti enemmän kuin hoikkaa tai normaalipainoista.

Helle pistää myös elimistön koville, nestetasapaino ja sydän rasittuvat ensimmäisinä.

Joten varmasti kova ja pitkään jatkuva helle on ylipainoisille vaarallisempi kuin terveelle ja normaalipainoiselle.

Itse olen jonkin verran ylipainoinen ja vielä työelämässä, mutta pitkään jatkuva helle on helvetillistä niin töissä kuin kotonakin.  Muutama hellepäivä silloin tällöin ei haittaa, mutta viikkokausia jatkuva kuumuua vie kyllä voimia. 

Hiukan pelottaa se, että tarkoittaako ilmastonmuutos sitä, että jatkossa Suomessakin tulee kesistä polttavan kuumia ja kosteita.

Ja luulen, ettei tämä ole vain ylipainoisten ongelma, vaan yleinen ongelma viileämpään ilmastoon tottuneille suomalaisille.

Vierailija
13/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh miten ärsyttävä marttyyrikommentti.

Itse kuumuuteen: voin vain kuvitella, olen "vasta" 90kg ja nyt jo on aika ikävää hoikkiin vuosiin verrattuna

Vierailija
14/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihmiskehon lämpötila on siinä 36 niin pitäisihän tällainen keli kestää ihan helposti, ellei ole tosiaan huono kunto ja ylipainoa.

Vierailija
15/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiostavat, pitkään jatkuvat helteet vievät useimmat ihmiset uupumukseen ja voimattomuuteen.

Joten meidän elimistön on vaikea sopetutua korkeisiin ja kosteisiin lämpötiloihin pitkiä aikoja.

Myös asunnot ja työpaikat on rakennut siten, että niissä lämpöä riittää kylminä aikoja, mutta ei siihen, että olisi viileätä ja hyvä ilmanvaihto ja tuuletus pahoilla helteillä.

Ulkotöissä koko päivä suorassa auringon paisteessa, sikahiki ja kuuma, mutta en valita niin harvoin täällä on lämmintä👍👍👍👍

Enkä pidä kylmästä yhtään.

Vierailija
16/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jaksamista laihduttamisessa on? Ei tarvi hallita kuin yksi liike, se mikä vie sapuskaa suuhun. Nyt juuri on hyvä aika keventää kun kohta kauppoihin tulevat ihanat mansikat, herneet yms. laadukkaat tuoretuotteet.

Vierailija
17/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkotöissä koko päivä suorassa auringon paisteessa, sikahiki ja kuuma, mutta en valita niin harvoin täällä on lämmintä👍👍👍👍

Enkä pidä kylmästä yhtään.

Anteeksi en ole läski, tuli väärään ketjuun.

Vierailija
18/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma ja kuiva sää ei oikeastaan haittaa minua. Pahinta on hiostavankostea ilma, pahimmillaan ilman tuulenvirettäkään. Silloin ei meinaa jaksaa mitään tehdä ja päätä alkaa särkeä. Tarkoitan siis sellaista tihkusateista +20 säätä.

130 kg

Vierailija
19/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nauttinut helteistä, en nyt 110kg painavana enkä myöskään 50kg kevyempänä. Mutta nyt tässä painossa on ihan helkkaristi liikaa ihoa ja poimuja ja raskaat rinnat joiden alle kehittyy hikeä niin paljon. Hrr.

Vierailija
20/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä ei kukaan näe 65v-syntymäpäiväänsä, mikäli jatkatte samaan malliin. Olen pahoillani, mutta näin siinä vain tulee käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan