Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset miehet ovat niin hulluna ruskeasilmäisiin naisiin?

Vierailija
13.06.2020 |

Miksi??

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäiset näyttävät ystävällisemmiltä - koska musta pupilli ei niin erotu ruskeasta ja pupilli reagoi tunteisiin ja ihmiset lukevat pupillien kokoa tiedostamattaankin. 

Sama eläintenkin kanssa, esim. koirat nappisilminen näyttävät ystävällisiltä. Oikein vaalesilmäiset ihmiset näyttävät helposti tunteettomilta ja vihaisina jopa julmilta, heillä on ns. susimaiset silmät.

Vierailija
62/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiiä, ruskeet on aika harvinaiset täällä. Mä oon tottunu omiin ruskeisiin, niin kiinnitän ehkä huomioo enemmän joihinki kirkkaan sinisiin jne. :D Oon kuullu paljon kehuja naisilta ja miehiltä, naisilta etenkin tulee melkeen aina jotain "oi, ruskeet silmät, ihanaa!!!" Ja miehiltäkin tulee hyvää kommenttii mutten muista niitä kaikkia..Kyllähän silmissä on muuki ku se väri, se katse on kuitenkin se juttu mitä moni kehuu jos kehuu tms :D

Mun mielestä just jäänsinisiä on ihana meikata, esim joku oranssi hohtava luomiväri näyttää vaan niin ihanalta, tai ruskea. :D

Ruskeisiinki toki sopii omat värinsä, mutta ois kiva jos sopis tollasetkin.. :) Se hyvä puoli että ilman meikkiä on helposti "luonnon kaunis" jos on tummat silmät yms koska se tummuus tuo jo syvyyttä katseeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea tai vihreäsilmäiset ovat usein kasvoiltaan kauniimpia, koska heissä on muutakin perimää kuin pallinaamaista suomalaista. Tummansiniset ja turkoosinsiniset, taivaansiniset ovat kauniita, mutta niitäkään ei ole paljon suomessa.

Vierailija
64/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HazelEyes kirjoitti:

Ruskea tai vihreäsilmäiset ovat usein kasvoiltaan kauniimpia, koska heissä on muutakin perimää kuin pallinaamaista suomalaista. Tummansiniset ja turkoosinsiniset, taivaansiniset ovat kauniita, mutta niitäkään ei ole paljon suomessa.

Geenitestin mukaan 90 % suomalainen ja 10 % skandinaavi, että ei ole sen eksoottisempi perimä minulla ainakaan.

Vierailija
65/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ruskeetki silmät voi olla vihasen ja aggressiivisen näköset niinku jollain gorillalla. :DDDDD

Se riippuu enemmän silmän muodosta ja ehkä myös luonteesta/mielialasta että minkä tyylisiltä silmät näyttää :DD

Vierailija
66/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla Annilla on ainakin siniset silmät. Meillä oli tosi kiihkeää silloin kun Anni oli 26-35 v. Kukaan ei tiennyt eiku kaikki tiesi. Siniset silmät helppo kaato työpaikan bileissä.

Vierailija
67/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko teidän muiden ruskeasilmäisten silmiin muut luomivärit kuin ruskea tai harmaa? Itse en oikein ole löytänyt.

Vierailija
68/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädänalaiset naiset ovat suomalaisia. Aina. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivalasteittain Larissoja? kirjoitti:

Jos aloittajan väite pitää paikkansa, niin silti jostain syystä se ei manifestoidu pakolaispolitiikassa.

Ja aika sairasta se nyt olisikin jos niin tekisi.

Aivan. Tuodaan vain niitä miehiä jatkossakin.

Kenen sinä luulet heitä tuovan?

Eiköhän nuo tule kuule ihan itse.

Vierailija
69/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä paras kehu ylipäätään on kehua silmiä, olivatpa ne sitten minkä väriset vain. Silmien värin kehuminen on mukavan neutraali kohteliaisuus ja sellainen, että osoittaa katsovansa muutakin kuin kropan osia. Johtuisko siitä että jokainen luulee omien silmien värin olevan se kehutuin, koska silmiä kehutaan paljon?

-Lesbo

Vierailija
70/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HazelEyes kirjoitti:

Geenitestin mukaan 90 % suomalainen ja 10 % skandinaavi, että ei ole sen eksoottisempi perimä minulla ainakaan.

Ja alapeukkua. 🤪 miksi? On se kyllä karua että ihmiset tekee ulkonäön perusteella jotain helkkarin etnistä profilointia puolalaiseksi ja ranskalaiseksi. Varmaan mut heitetään johonkin leirille kun persut pääsee valtaan, kun en voi tämän värisenä olla aito suomalainen.

Vierailija
71/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä paras kehu ylipäätään on kehua silmiä, olivatpa ne sitten minkä väriset vain. Silmien värin kehuminen on mukavan neutraali kohteliaisuus ja sellainen, että osoittaa katsovansa muutakin kuin kropan osia. Johtuisko siitä että jokainen luulee omien silmien värin olevan se kehutuin, koska silmiä kehutaan paljon?

-Lesbo

Niinpä, minäkin kyllä kehun minkä vain värisiä silmiä. Oikeastaan tarkoitan kehua katsetta sillä hetkellä, en ole koskaan nähnyt silmiä, jotka olisivat jotenkin lyömättömän ylivertaisia muihin silmiin nähden.. mutta kauniita todella paljon. Ja vihreänruskeasilmäisenä naisena minua viehättää kyllä todella tummanruskeat enemmän kuin vaaleanruskeat. Sellaiset jäänsiniset ovat myös todella upeat. Mutta oikeastaan kaikki värit käy. Luulisin että kaikilla ihmisillä aikalailla sama.

Vierailija
72/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl ruskeetki silmät voi olla vihasen ja aggressiivisen näköset niinku jollain gorillalla. :DDDDD

Se riippuu enemmän silmän muodosta ja ehkä myös luonteesta/mielialasta että minkä tyylisiltä silmät näyttää :DD

Ei gorillan silmät näytä erityisen julmilta - vaan se muu naama, liikekieli ja lihasvoimapotentiaali lähinnä...

Aivan Pikimustat slmät, joita näkee joskus esim. arabeilla - voivat olla myös todella hätkähdyttävät, etenkin yhdistettyinä pitkiin silmäripsiin.

Ei-ruskeat toki värinä ns. kauniimmat ja meikattavammat - mutta joillekin sopii ruskeat todella kauniisti, esim. latinot ta aasialaiset.

Vierailija
73/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Maria Lundilla on todella kauniit silmät. Ne taitaa olla tosin lähes mustat ja hän on muutenkin niin kaunis.

Vierailija
74/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Lesbo

Niinpä, minäkin kyllä kehun minkä vain värisiä silmiä. Oikeastaan tarkoitan kehua katsetta sillä hetkellä, en ole koskaan nähnyt silmiä, jotka olisivat jotenkin lyömättömän ylivertaisia muihin silmiin nähden.. mutta kauniita todella paljon. Ja vihreänruskeasilmäisenä naisena minua viehättää kyllä todella tummanruskeat enemmän kuin vaaleanruskeat. Sellaiset jäänsiniset ovat myös todella upeat. Mutta oikeastaan kaikki värit käy. Luulisin että kaikilla ihmisillä aikalailla sama.

Silmät ovat sielun peili, silmistä haetaan kontakti ihmiseen. Oli väri mikä hyvänsä.

Vierailija
76/77 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharon Tatella on kauneimmat tietämäni silmät. Ruskeat kauriinsilmät. Mielestäni hän on mielenkiintoisemman ja lempeämmän näköinen ruskeasilmäisenä kuin jos olisi siniset silmät. Hänen silmissään on syvyyttä ja sielukkuutta, jopa surumielisyyttä. Kauhean kohtalon hän toki kokikin.

Vierailija
77/77 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole ikinä moista huomannut. Sen sijaan todella monet naiset tuntuvat olevan hulluina ruskeasilmäisiin miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan