Miksi suomalaiset miehet ovat niin hulluna ruskeasilmäisiin naisiin?
Kommentit (77)
Minulla on harmaat. Cashewpähkinän muotoiset. Ei ole kehuttu. Lapset pelkää.
Ihan kaikki miehet.
P.s. itse pidän enemmän sinisistä ja vihreistä silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on pyllynsilmän väri?
Eri kuin särjen silmien tai homeen.
Oikeesti kaikesta saa rumaa tai kaikesta saa kaunista.
Näkökulmasta riippuu.
Niin paljon tälläkin on noita katkeran kateita. En oo ennen tajunnutkaan.
Ruskeat silmät, blondi tukka, koskaan niitä hyljeski en.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki miehet.
P.s. itse pidän enemmän sinisistä ja vihreistä silmistä.
Minä keräilen kyllä kaiken värisiä silmiä.
Olen kuullut näyttäväni espanjattarelta
Miehet sulaa vahaa edessäni...
Laivalasteittain Larissoja? kirjoitti:
Jos aloittajan väite pitää paikkansa, niin silti jostain syystä se ei manifestoidu pakolaispolitiikassa.
Ja aika sairasta se nyt olisikin jos niin tekisi.
Olen suomalainen mies ja kyllä minä suosin ehdottomasti sinisiä silmiä naisilla. Itselläkin siniset silmät. Kaikki 3 naista joiden kanssa olen seurustellut, ovat olleet sinisilmäisiä.
Minulla on vihreät silmät ja tytöt ovat piilovittuilleet niistä yläasteelta asti ja miehet ovat sanoneet, että näyttävät kissan silmiltä. Olispa siniset tai ruskeat.
Ovat harviasempia kuin siniharmaasilmät joita näkee kyllästymiseen asti....
Vierailija kirjoitti:
Laivalasteittain Larissoja? kirjoitti:
Jos aloittajan väite pitää paikkansa, niin silti jostain syystä se ei manifestoidu pakolaispolitiikassa.
Ja aika sairasta se nyt olisikin jos niin tekisi.
Aivan. Tuodaan vain niitä miehiä jatkossakin.
Kysyin mieheltäni et kummat miellyttää enemmän, siniset vai ruskeat. Ei suostu vastaamaan 🙈😂
T. Sinisilmäinen
Moniin mehiin vetoaa helppous. Ruskeasilmäiset ovat tutkitusti epäviehättävämpiä, mutta epäviehättävä kumppani on helppo ja vaatimaton.
Minusta ruskeat silmät ovat kauniit ja huomiotaherättävästi esillä paremmin kuin värittömät perinteiset suomisilmät. Muutenkin ihailen lattareiden ja aasialaisten kauneutta, siksi mieltymys myös...
Vierailija kirjoitti:
Moniin mehiin vetoaa helppous. Ruskeasilmäiset ovat tutkitusti epäviehättävämpiä, mutta epäviehättävä kumppani on helppo ja vaatimaton.
Voitko sanoa heitä epäviehättäviksi: shakira, penelope cruz, eva longoria, leighton meester, selena gomez, kendal jenner, kylie k, ashley graham, jessica alba, emma watson...? Kaikilla heistä ruskeat silmät ;)
Vierailija kirjoitti:
En oo huomannut. Enempi on tullut vastaan sinisistä silmistä tykkääviä.
Naiset taasen ihkuttaa aina jotain ruskeita nappisilmiä.
Niin ihkuttaa. Ai että <3
Pamela Tola ja Pihla Viitala omaavat myös ruskeat silmät ja ovat todella kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Näytän miesten mielestä eksoottiselta (suomalainen, jolla luonnostaan mustat hiukset ja melkein mustat silmät)
Neljä sinisilmäistä ei tykkää.