Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset miehet ovat niin hulluna ruskeasilmäisiin naisiin?

Vierailija
13.06.2020 |

Miksi??

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa sinisilmillä tunteisiin kun raivoisasti alapeukuttavat ruskean silmän kehua.

Vierailija
42/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naiset ovat yleensä ilkeitä ruskeasilmäisille kaunottarille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä tuolla on? Ei kiinnosta pätkän vertaa miesten mielipiteet (ja joo, olen kyllä ihan hetero). Eikö ole pääasia että itse tykkää ja on tyytyväinen? Mun silmiä on kauniiksi kehuneet monet naisetkin, jopa ihan tuntemattomat enkä usko että syy on se että ne ovat ruskeat vaan ennemmin niiden muoto.

Vierailija
44/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meikäläinenkin tykkää aidoista ruskeasilmäisistä blondeista. Heitä on vaan niin vähän, että olen jäänyt vanhaksipojaksi.

Vierailija
45/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän meikäläinenkin tykkää aidoista ruskeasilmäisistä blondeista. Heitä on vaan niin vähän, että olen jäänyt vanhaksipojaksi.

Ai, no täällä olisi ollut yksi. Valitettavasti olen kylläkin jo ehtinyt naimisiin.

Vierailija
46/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt sanoo ihan mitä tahansa saadakseen. Se kehuu kierot mulkosilmätkin seksikkäiksi.

Eiköhän silti se varteenotettava mies ihastu kokonaisuuteen eikä yhteen ruumiinosaan.

Vierailija
47/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on eksoottiset. Vähän sellaista kuumaa lattarivibaa.

Vierailija
48/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko? Itse kuulin aina kouluaikoina kuinka minulla oli koiran tai lehmän silmät tai paskanruskeat. En mennytkään sitten suomalaisen kanssa naimisiin. Suomessa ruskeasilmäiset ovat harvinaisempia, kuin taas muualla maailmassa tuppaa olevan päinvastoin.

Kostit siis yhteiskunnalle pariutumalla ulkomaalaisen kanssa :)

Vierailija
49/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot.

Siksi.

Vierailija
50/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tykkää, kuka ei ja kenelle yhdentekevä juttu. Itse en kiinnitä silmien väriin huomiota.

Vierailija
51/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Minä olen aina ihaillut tosisinisiä silmiä, mutta hiusten, ripsien ja kulmakarvojen täytyy olla TUMMAT, tyyliin Elisabeth Taylor. Upeaa!

Vierailija
52/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Pieni talo preerialla sarjan Maryllä on aivan ihana silmien väri. Haluaisin juuri sen väriset.

Vierailija
53/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smaragdin väriset on kaikista kauneimmat.

Vierailija
54/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies_32_v kirjoitti:

Olen suomalainen mies ja kyllä minä suosin ehdottomasti sinisiä silmiä naisilla. Itselläkin siniset silmät. Kaikki 3 naista joiden kanssa olen seurustellut, ovat olleet sinisilmäisiä.[/quote

Ei kiinosta sun mieltymykset. Boomer.

Vierailija
55/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset ovat yleensä ilkeitä ruskeasilmäisille kaunottarille..

No enpä ole tuotakaan huomannut.

Vierailija
56/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smaragdin väriset on kaikista kauneimmat.

Ei sellaisia olekaan. Jollain värillisillä linsseillä ehkä.

Vierailija
57/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ole, oli tutkimus, että sinisilmäiset miehet preferoivat hieman enemmän sinisilmäisiä naisia. Vähän kuin ihmiset ylipäänsä preferoivat omaa etnistä taustaansa. Oma äitini on kyllä ruskeasilmäinen eikä sinisilmäinenisä ole koskaan muita rakastanut, että poikkeus vahvistaa säännön tai jotain.

Vierailija
58/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko? Itse kuulin aina kouluaikoina kuinka minulla oli koiran tai lehmän silmät tai paskanruskeat. En mennytkään sitten suomalaisen kanssa naimisiin. Suomessa ruskeasilmäiset ovat harvinaisempia, kuin taas muualla maailmassa tuppaa olevan päinvastoin.

Kostit siis yhteiskunnalle pariutumalla ulkomaalaisen kanssa :)

😂

Vierailija
59/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniin mehiin vetoaa helppous. Ruskeasilmäiset ovat tutkitusti epäviehättävämpiä, mutta epäviehättävä kumppani on helppo ja vaatimaton.

Kovasti tekisi mieli lukea tämä tutkimus, laitatko lähdeviitteen

Vierailija
60/77 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut, että useammin ei-ruskeasilmäiset naiset näyttävät viehättävemmiltä kuin ruskeasilmäiset, mutta se ei todellakaan ole mikään sääntö, vaan ihan molemmista olen viehättynyt.

-M-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi