Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen tuli nautittua hieman viiniä ja ollut nyt sitten taas viidestä asti hereillä..

Vierailija
13.06.2020 |

Muita joilla viini pilaa yöunet? Todella rasittava ongelma. Väsyttää, mutta uni on katkonaista ja sitten lopulta loppuu kokonaan - aivan liian aikaisin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuttua.

Vierailija
2/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittte en ole alkossa käynyt ainakaan 3 kuukauteen. Päätin etten mene enää koskaan alkoon vaan korkeintaa onstan keskiolutta jos jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täälläkin. Olen välillä miettinyt että jos lopettaisi kokonaan alkoholin käytön.

Vierailija
4/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuo ongelma niin kannattaa käydä keräämässä pullot aamuyöstä :)

Vierailija
5/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Korostuu kun ikää tullut lisää.

Ärsyttävää kun ei saa ukutuksi. Päivällä oon väsynyt ja äkäinen

Vierailija
6/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viini aiheuttaa sen että herään hirveään sydämentykytykseen ja hengästymiseen aamuyöstä.

Vierailija
7/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa arvostat enemmän, viinihiprakkaa vai yöunia? Sinun on valittava.

Vierailija
8/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huonot unet ja sit pientä pääjomoa seuraavana päivänä kun vähillä unilla.

Vierailija
9/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juonut yhtään mitään alkoholia viimeksi yli vuosi sitten. Enkä ole jäänyt sitä millään tavalla kaipaamaan.

Vierailija
10/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä siis juoda viiniä?

Jo yksi kolmosolut vähentää syvän unen laatua.. puhumattakaan sitten näistä muista alkoholijuomista. Itse lopetin juomisen viitisen vuotta sitten enkä koskaan enää palaa siihen. Terveys ja hyvinvointi ennen kaikkea, hyvä uni mukaan luettuna!

Vierailija
11/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin saada molemmat.

M44

Vierailija
12/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aina klo 5 raittiinakin.

Vierailija
13/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joit liian vähän.

Minä nukuin makeat unet.

Vierailija
14/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nykäisin eilen perseet olalle ja nukuin kuin tukki. Alkoholi ei aiheuta minulle uniongelmia. Pitäisikö huolestua?

Vierailija
15/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen laatu kyllä kärsii jos on juonut vaikka unessa pysyisikin koko yön. Leposyke on korkeampi kuin normaalisti eikä uni ole palauttavaa. Itselläni on Oura älysormus ja kyllä siitä heti huomaa eron, kun on ottanut muutaman lasillisen (2-3) viiniä illalla.

Vierailija
16/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Viinin maistelu on ihanaa, mutta seuraava yö on pilalla. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä huonommin nukkuu alkoholin nauttimisen jälkeen.

Viiniä joisin mielelläni, mutta en yksinkertaisesti enää viitsi vaivautua kuin hyvin harvoin. Harmittaa niin paljon hukatut yöunet. Jos otan niin otan perjantaisin, lauantaina ei niin haittaa pieni väsymys ja on vielä viikonloppua jäljellä.

Vierailija
17/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma minkä tahansa alkon kanssa. Ei tarvi paljoakaan ottaa niin yöunet on pilalla. Nukun tunteroisen ja herään sitten hiestä märkänä ja sydän hakkaa. Menee monta tuntia levottomana pyöriessä, aamuyöllä ehkä saa unen päästä taas kiinni.

Lopettaminen vois olla ihan fiksua.

Vierailija
18/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päihteitä, ei ongelmia. Paree elämä

Vierailija
19/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä arvostan sitä, että on kivaa ja osaa elää hetkessä. Jos yksi yö on huonompi uninen tai seuraavana päivänä on darra, niin voi voi. Se on sen ajan murhe, enkä ala rajoittamaan elämääni enkä illanviettoa sen takia. Minä osaan, ja aion, nauttia elämästä tässä ja nyt. Huomista ehtii murehtia huomenna, jos siinä jotain murehtimista on.

Vierailija
20/37 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla viini aiheuttaa sen että herään hirveään sydämentykytykseen ja hengästymiseen aamuyöstä.

Heräsin tänään hengästymiseen neljän aikaan. En ole kyllä ryypännyt vähään aikaan... Piti nousta ottamaan astmalääke. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi