Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronnut, oletko tyytyväinen päätökseen?

Vierailija
13.06.2020 |

Olen pohtinut eroa vuosia. Syynä toimimaton seksielämä. Liitto muilta osin toimiva, joten en ole uskaltanut lähteä. Miten eronneet, olette olleet tyytyväisiä päätökseenne?

Olisi kiva lukea myös kommentteja puolesta ja vastaan.

Eronnut, oletko tyytyväinen päätökseen?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan seksin takia eroaisi ilman, että olisi asiasta puhuttu perin juurin. Olen 4 vuotias nainen ja nautin seksistä nyt täysin rinnoin ja suhteita on ollut eron jälkeen lukuisia. Siis ihan yhden illan juttuja. Toki joukossa on huonojakin kokemuksia mutta toteutan nyt sitä joka jäi nuorena kokematta kun liian epäkypsänä avioiduin. Ei ole edes huoramainen olo...ja miksi olisi? On toki pari vakkaria kumppania joille soittamalla saan haluamaani seksiä joka ei ole edes mitään "erikoista". Miehiä on pilvin piemin! Jos tarpeeksi kauan odotat niin rupsahdat eikä kukaan enää haluakaan Sinua....kadut jälkeen päin! 

Vierailija
2/6 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin osittain, mutta siis kyllä, oli erittäin hyvä päätös. Jäi harmittamaan se, että ainoa ihminen elämässäni, joka ymmärsi minua, ei ollutkaan enää siinä tukenani ja ystävänäni. Vaikka sekin oli kyllä hyvin sattumanvaraista oliko vai eikö ollut aiemminkin... Mutta me sitten palasimmekin yhteen kun jokin erossa palautti seksuaalisen yhteensopivuuden. Siksi sanoisin, että eroa kannattaa kokeilla, on kamalaa olla kahlittuna elämään ilman kosketusta ja rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap nainen ja minkä ikäinen? Mikä seksielämässä ei toimi, voiko sen korjata?

Vierailija
4/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan jäisi seksittömään suhteeseen. Tarvitsen parisuhteilta vain noin viittä asiaa, joista yksi on säännöllinen ja hyvä seksi. Jos kumppanini ei pysty tuota tarjoamaan, hän on minulle väärä ihminen.

Se, että suhde on "toimiva" ei ole mikään syy jäädä. Kyllä elämäni on aivan erinomaisen "toimivaa" sinkkunakin.

Vierailija
5/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap nainen ja minkä ikäinen? Mikä seksielämässä ei toimi, voiko sen korjata?

Mitä väliä sukupuolella on? Vähän alle 40 olen. Puolisoni ei halua minua ja meillä on muutenkin aika erilaiset toiveet seksin suhteen. En tiedä voiko tätä korjata.

Vierailija
6/6 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan seksin takia eroaisi ilman, että olisi asiasta puhuttu perin juurin. Olen 4 vuotias nainen 

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä