Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voiko mies olla liian pitkä?

Vierailija
12.06.2020 |

Niin, monesti naiset haluavat että mies on pidempi. Mutta voiko mies olla liian pitkä? Ja kuinka pitkä sitten on liian pitkä?
Entä te pitkät miehet, voiko nainen olla sitten liian lyhyt? Vai haluatteko pidempää seuraa?
Minulla ja kumppanillani on aika iso kokoero, mutta ei minua ainakaan häiritse, enemmänkin päinvastoin.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viehäty erittäin pitkistä miehistä. Ihannepituus miehelle olisi joku 175-180cm. Yli 190-senttiset tuntuvat kyllä liian pitkiltä. Itse olen 168cm.

Vierailija
82/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ihanne olisi jonkin verran itseäni pidempi, ehkä joku 180 luokkaa. Olen itse 174. En osaa kyllä edes kuvitella mitään älytöntä hujoppia. Olen myös sitä mieltä että todella pitkät eivät mittasuhteiltaan oikein vetoa.

Mutta elämässähän ne asiat eivät aivan noin mene, olen seurustellut vain tasan samanmittaisten tai lyhyempien kanssa. Sitä hujoppia odotellessa.

Vanha ketju, mutta ei ne mittasuhteet muutu mihinkään pituuden kasvaessa. Katsoo nyt vaikka koripalloilijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi. Mut ei kaikki ole vain senteistä kiinni, jos rakastat jotakuta, rakastat häntä, oli tämä sitten 160 cm tai 2m.

Oma mieheni on vähän turhan pitkä minulle, 184 cm, ja suutelu seisaaltaan on tosi hankalaa. En silti vaihtaisi lyhyempään.

Vierailija
84/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. 185cm vähintään ja ylärajaa ei ole. Alle tuon olevat hobitit ei kiinnosta. Miehen pitää luoda turvallisuuden tunnetta. Vielä jos on vähän mahaa niin se lisää turvallisuuden tunnetta.

Hauska trolli :D Tai, oikeastaan aika ilkeä, mutta sitähän ikävät ihmiset eivät itse tajua.

Vierailija
85/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. N. 170cm on ok pituus.

Vierailija
86/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ihanne olisi jonkin verran itseäni pidempi, ehkä joku 180 luokkaa. Olen itse 174. En osaa kyllä edes kuvitella mitään älytöntä hujoppia. Olen myös sitä mieltä että todella pitkät eivät mittasuhteiltaan oikein vetoa.

Mutta elämässähän ne asiat eivät aivan noin mene, olen seurustellut vain tasan samanmittaisten tai lyhyempien kanssa. Sitä hujoppia odotellessa.

Vanha ketju, mutta ei ne mittasuhteet muutu mihinkään pituuden kasvaessa. Katsoo nyt vaikka koripalloilijoita.

Koripalloilijat ovat urheilijoita ja treenaavat lihaksiaan, et voi väittää että he edustaisivat keskivertohujoppia.

Vierailija
87/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en viehäty erittäin pitkistä miehistä. Ihannepituus miehelle olisi joku 175-180cm. Yli 190-senttiset tuntuvat kyllä liian pitkiltä. Itse olen 168cm.

Mitä ihmettä? 175-180cm on pitkä. 165-175cm on sopivan pituinen.

Vierailija
88/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen 177 cm, ja sellainen 190 cm on miehelle erittäin sopiva pituus. Parimetrisen rinnalla tuntuu jo vähän lyhyeltä, mikä on toki ihan hauska kokemus sekim! 

Vierailija
89/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, oma mieheni on 172cm joka on tosi sopiva. 180-185 vielä menettelee mutta sitten on automaattisesti liian iso. N158cm

Vierailija
90/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm nainen. Tykkään jos mies on max 180 cm, mieluiten 170-175 cm. Ja ihan vaan sen takia että yletän varvistamatta pussaamaan. 

Vierailija
91/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä minkä mittainen nainen on. Itselleni 175 cm pitkänä naisena miehen paras pituus on 185-190 cm. Käytän usein korkokenkiä enkä halua että mies on minua lyhyempi.

Vierailija
92/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ellei se itse koe olevansa liian pitkä. Mutta mitä pituudelleen mahtaa. 

Vierailija
93/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Nyt en saa enää koskaan naisystävää koska olen 194cm. Menen nurkkaan itkemään yhyyyyyyy  (no ehkä oikeassa elämässä minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia löytää seuraa)

Vierailija
94/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Nyt en saa enää koskaan naisystävää koska olen 194cm. Menen nurkkaan itkemään yhyyyyyyy  (no ehkä oikeassa elämässä minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia löytää seuraa)

Et tainnut lukea niitä vastauksia, joissa korostettiin, että rakkaus ei katso senttejä? Kaikenkokoiset voi olla rakkaita, sinäkin <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi