Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voiko mies olla liian pitkä?

Vierailija
12.06.2020 |

Niin, monesti naiset haluavat että mies on pidempi. Mutta voiko mies olla liian pitkä? Ja kuinka pitkä sitten on liian pitkä?
Entä te pitkät miehet, voiko nainen olla sitten liian lyhyt? Vai haluatteko pidempää seuraa?
Minulla ja kumppanillani on aika iso kokoero, mutta ei minua ainakaan häiritse, enemmänkin päinvastoin.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako pituutta arvottaa, sehän on syntymässä saatu ominaisuus kuten ihonväri. Onko sopivaa kysyä onko joku tarpeeksi tai liian pitkä kun ei kerran saa kysyä onko joku liian tai tarpeeksi musta? Rasismia?

Pituus ei ole syntymässä saatu ominaisuus, vaan monet ulkoiset seikat vaikuttavat pituuskasvuun. Esimerkiksi ravitsemus ja tupakointi ovat sellaisia tekijöitä. Pahasti aliravittu ei kasva samalla tavalla kuin hyvin ravittu ja hyvin nuorena aloitettu tupakointi voi hidastaa pituuskasvua. Muitakin tekijöitä on, jotka vaikuttavat. 

Vierailija
22/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne olisi 170-180 cm.

180-190 vielä ok.

195 ei enää viehätä.

T. Nainen 162 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin liian pitkä kuin liian lyhyt. Olen ollut 194 cm ja 188 cm pitkien miesten kanssa, jotka tuntuivat kuitenkin hieman liian pitkiltä. Aviomies on 182 cm ja se tuntuu täsmälleen oikealta.

N160

Vierailija
24/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasuhteilla ja kasvoilla on eniten väliä. Sen vuoksi mies ei voi olla liian pitkä tai liian lyhyt.

Vierailija
25/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kiinnostunut pitkästä miehestä, mutten osaa sanoa missä kohtaa raja menee. 180-senttinen alkaisi ajatuksen tasolla tuntua jo vähän turhan pitkältä. Varmasti kukaan mies josta olen ollut kiinnostunut, ei ole niinkään pitkä ollut. Mutta mistäpä sitä koskaan tietää jos joskus kiinnostun vielä siitäkin pidemmästä.

Vierailija
26/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin liian pitkä kuin liian lyhyt. Olen ollut 194 cm ja 188 cm pitkien miesten kanssa, jotka tuntuivat kuitenkin hieman liian pitkiltä. Aviomies on 182 cm ja se tuntuu täsmälleen oikealta.

N160

Eli alle tuon pituinen mies ei ole enää mies? Bilbon mökkiin asumaan?

Vierailija
27/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Olisi mahtavaa kuin pitkä mies sulkisi  minut suojelevien käsivarsiensa syleilyyn ja voisin painaa kasvoni hänen tweed-takkiaan vasten.

Vierailija
28/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni on 199cm ja juuri sopivan pituinen. Ei kyllä haittaisi vaikka olisi pidempi tai lyhyempikin. Enpä minä hänen kanssaan pituuden takia ole. 

Vierailija
29/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis mies n. 2m, itse lähes 40cm lyhyempi. Alkuun oli ehkä vähän outoa, mutta ei häiritse. Kun ei se mihinkään vaikuta. No, seisaallaan ei oikein voi pussailla, mutta aika vähän sellaista muutenkaan tekisi. Sängyssä ei vaikuta mitenkään, mitä nyt nukkuessa ei meinaa mahtua siihen sänkyyn pituuden puolesta. Ja hänellä mittasuhteetkin on varsin normaalit, toki huomaa sen isouden.

Tuli vaan mieleen että miten muut naiset ajattelee tai ne pitkät miehet. Että häiritseekö se iso kokoero.

Vierailija
30/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään suurin piirtein itseni pituisesta miehistä. Yli 10 cm pitempi on jo liian pitkä. Helpompi jutella ja pussailla kun ollaan samalla tasolla.

Vierailija
31/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako pituutta arvottaa, sehän on syntymässä saatu ominaisuus kuten ihonväri. Onko sopivaa kysyä onko joku tarpeeksi tai liian pitkä kun ei kerran saa kysyä onko joku liian tai tarpeeksi musta? Rasismia?

Pituus ei ole syntymässä saatu ominaisuus, vaan monet ulkoiset seikat vaikuttavat pituuskasvuun. Esimerkiksi ravitsemus ja tupakointi ovat sellaisia tekijöitä. Pahasti aliravittu ei kasva samalla tavalla kuin hyvin ravittu ja hyvin nuorena aloitettu tupakointi voi hidastaa pituuskasvua. Muitakin tekijöitä on, jotka vaikuttavat. 

Melkoista saivartelua. Kuten hyvin tiedät, geenien osuus asiassa on melkoinen ja henkilö itse on voinut tehdä asian eteen erittäin vähän.

Vierailija
32/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 195 cm on liian pitkä mulle. Paras on 175-185 cm. Olen itse 165 cm.

Vierailija
33/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiikarissa mies, joka on 197cm pitkä ja mielestäni hän on mittasuhteiltaan sopusuhtainen. Joten sanoisin ettei mies voi olla liian pitkä.

Vierailija
34/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen oman pituinen eli reilu 170 cm on hyvä pituus. Jos mies alkaa olla 190 cm tai pidempi, niin joudun tuijottamaan nenäkarvoja miehen simmujen sijasta <3 :D

Vierailija
35/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku yli kaksimetrinen on jo vähän epäkäytännöllisen pitkä suhdetta ajatellen. Ulkonäön puolesta en usko että kukaan "normaalin" pituinen mies on liian pitkä (ettei voisi olla komea pituutensa vuoksi), se riippuu enemmänkin kehon mittasuhteista, eli jos mies näyttää sopusuhtaiselta (ei esim tosi pitkän näköiset jalat ja lyhyt selkä tai toisinpäin) ei mitään ongelmaa.

Vierailija
36/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin voi. Pidän lyhyehköistä miehistä, noin 170-178cm. Yli 185cm olisi jo ehdoton turn off.

Vierailija
37/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155cm ja unelmapituus miehelle olisi 168-170cm. Tuon pituisia miehiä vaan löytyy aika vähän enkä valitettavasti syty hujopeille. :(

Vierailija
38/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Yli 177cm on liikaa.

Vierailija
39/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Olen 167, mies 14 cm pidempi, siinä ärsyttävän pituuseron rajamaila. Yli 185 olisi täälläkin turnoff, mutta eihän sille mitään mahda, joten sen voi kyllä kompensoida.

Vierailija
40/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voi. Itse olen lyhyt ja minusta olisi ahdistavaa, jos mies olisi todella pitkä. Vaikea sanoa mitään pituus rajaa, mutta ei haittaisi yhtään, että oltaisiin lähes saman mittaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi