Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voiko mies olla liian pitkä?

Vierailija
12.06.2020 |

Niin, monesti naiset haluavat että mies on pidempi. Mutta voiko mies olla liian pitkä? Ja kuinka pitkä sitten on liian pitkä?
Entä te pitkät miehet, voiko nainen olla sitten liian lyhyt? Vai haluatteko pidempää seuraa?
Minulla ja kumppanillani on aika iso kokoero, mutta ei minua ainakaan häiritse, enemmänkin päinvastoin.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, ihan niin kuin liian lyhytkin... 

Vierailija
42/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin liian pitkä kuin liian lyhyt. Olen ollut 194 cm ja 188 cm pitkien miesten kanssa, jotka tuntuivat kuitenkin hieman liian pitkiltä. Aviomies on 182 cm ja se tuntuu täsmälleen oikealta.

N160

Eli alle tuon pituinen mies ei ole enää mies? Bilbon mökkiin asumaan?

Joo, just näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää pussatakseen seistä varpaillaan niska takakenossa, niin mies on liian pitkä. En ole mitannut tietääkseni, missä raja käytännössä menee. 

Tietysti jos on muuten oikein hyvä mies, niin pituus varmasti unohtuu.

Vierailija
44/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätyn kyllä todella pitkistä miehistä ja he minusta, mutta en ole koskaan seurustellut heidän kanssaan. Minä kuitenkin olen elänyt jo kauan tällä pituudella mikä minulla on, enkä näe itseäni mitenkään lyhyenä, mutta olen nähnyt minuakin lyhyempiä ihmisiä ja ymmärrän sen, miten muut minut näkevät.

Minulle todella pitkä mies on 190 cm +, mutta pituus ei ole mitenkään automaattinen turn off.

Nykyinen puolisoni on 186 cm ja näen hänet ihan tavallisen pituisena, eikä hänen pituudellaan ole koskaan ollut mitään väliä.

N 155 cm

Vierailija
45/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä "outo", koska en siinä mielessä välitä kovin pitkistä miehistä. Hieman itseäni pidemmistä silti, mikä tarkoittaa noin 170cm tai vähän päälle. Itse olen reilut 160cm. Kun alkaa mennä yli 180cm, se on liikaa.

Vierailija
46/94 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni yli 20 cm pitempi mies on liian pitkä. Mutta makunsa kullakin, näkeehän niitä joskus 150-160 cm naisia todella pitkien (yli 190 cm) miesten kanssa. Lienee melko harvinaista juitenkin.

Vierailija
47/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

185 cm on jo liian pitkä makuuni. Mieheni oli 176 cm ja se oli hyvä. Itse olen 167 cm.

Vierailija
48/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimipituus miehelle olisi 170-180 cm, mutta ei se tietenkään niin sentin päälle ole. Lyhyempänä miehenä täytyy tosin olla sitten mielellään vähän tukevampi ruumiinrakenne, koska haluan miehen kuitenkin olevan minua painavampi ja voimakkaampi.

Itseäni lyhyemmästä miehestä tuskin voisin viehättyä, ja yli 185 cm tuntuu myös jo liian pitkältä, vaikka eihän sitä koskaan voi tietää millaiseen mieheen sitten lopulta rakastuu.

N165

Vierailija
49/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kiinnostaa, mikä on ero pituudessa jolloin suututelu seisaaltaan menee hanhalaksi? N 167-cm

Vierailija
50/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 167cm ja kyllä 185+ alkaa jo olla liikaa. En minä täydellistä miestä sillä perusteella yksin teilaisi, mutta 175-185 on ihanteellinen, reippaasti alle tai yli on "liian lyhyt" tai "liaan pitkä".

Vierailija
51/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako pituutta arvottaa, sehän on syntymässä saatu ominaisuus kuten ihonväri. Onko sopivaa kysyä onko joku tarpeeksi tai liian pitkä kun ei kerran saa kysyä onko joku liian tai tarpeeksi musta? Rasismia?

Pituus ei ole syntymässä saatu ominaisuus, vaan monet ulkoiset seikat vaikuttavat pituuskasvuun. Esimerkiksi ravitsemus ja tupakointi ovat sellaisia tekijöitä. Pahasti aliravittu ei kasva samalla tavalla kuin hyvin ravittu ja hyvin nuorena aloitettu tupakointi voi hidastaa pituuskasvua. Muitakin tekijöitä on, jotka vaikuttavat. 

Nuorena aloitettu tupakointi ei vaikuta pituuteen. Tuo on opettajien keksimä vale millä peloteltiin oppilaita. Enkä sitäpaitsi tunne/tiedä yhtään lyhytkasvuista tupakoijaa.

Vierailija
52/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko nainen olla liian lyhyt?

Alle 170-senttiset töppöjalat ei kiinnosta.

Ei niitä edes tule huomattua.

Vierailija
53/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 194 cm ja mun tyttöystävä on 150 cm. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
54/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku tynnyrintappiuli näköjään

markkinoi epätoivoisesti pätkämiestä.

Noin 20 sisällöltään lähes identtistä trollia pistää silmään.

Kukaan nainen ei halua itsensä pituista miestä, dille. Naisella pitää olla optio korkokengille ja nekin jalassa mies saa olla vähintään 10 senttiä naista pitempi.

Vierailija
55/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minua 25 cm pidempi. Sitä enemmän en pituuseroa tahtoisi. Todella huomattavasti pidempi mies voisi alkaa riitatilanteissa tuntua fyysisesti uhkaavalta ja suutelu ja seksi mennä hankalaksi.

Vierailija
56/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 182cm nainen... yleensä katselen itseäni pitempiä miehiä, ylärajaa ei ole... 

Vierailija
57/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku tynnyrintappiuli näköjään

markkinoi epätoivoisesti pätkämiestä.

Noin 20 sisällöltään lähes identtistä trollia pistää silmään.

Kukaan nainen ei halua itsensä pituista miestä, dille. Naisella pitää olla optio korkokengille ja nekin jalassa mies saa olla vähintään 10 senttiä naista pitempi.

Voivathan molemmat laittaa korkokengät... Miehelle buutsit jalkaan, niin ei ole ongelmia.

Vierailija
58/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ihmiset ovat nefilien sukukuntaa.

Nefilien jälkeläiset olivat muinaisaikojen sankareita.

Daavid tappoi lingollaan Goljatin, joka siis oli juuri noita edellä mainittuja.

Nefilit taas olivat langenneita enkeleitä jotka laskeutuivat Maan päälle.

Vierailija
59/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi olla jollekin liian pitkä, eikös tämä ole makuasia.

Olen itse 172cm ja mieheni 196cm, juuri sopiva pituusero.

Joskus seurustelin 180cm miehen kanssa, ja minua häiritsi hänen "lyhyytensä" ja hän oli omaa isääni lyhempi ja tämä pituusero isäni kanssa häiritsi seurustelukumppaniani.

Mutta kun löytää "sen oikean" ei koolla ole väliä.

Vierailija
60/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin liian pitkä kuin liian lyhyt. Olen ollut 194 cm ja 188 cm pitkien miesten kanssa, jotka tuntuivat kuitenkin hieman liian pitkiltä. Aviomies on 182 cm ja se tuntuu täsmälleen oikealta.

N160

Eli alle tuon pituinen mies ei ole enää mies? Bilbon mökkiin asumaan?

Outo päätelmä. Mistä sait päähäsi, että edellinen tarkoitti tuota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän