Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voiko mies olla liian pitkä?

Vierailija
12.06.2020 |

Niin, monesti naiset haluavat että mies on pidempi. Mutta voiko mies olla liian pitkä? Ja kuinka pitkä sitten on liian pitkä?
Entä te pitkät miehet, voiko nainen olla sitten liian lyhyt? Vai haluatteko pidempää seuraa?
Minulla ja kumppanillani on aika iso kokoero, mutta ei minua ainakaan häiritse, enemmänkin päinvastoin.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä mihin? En ole ikinä valinnut kumppania pituuden perusteella jos sitä tarkoitat.

Vierailija
62/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kylmää miehiä esineellistävää tekstiä. Toivottavasti ette hankkiudu parisuhteeseen, vaan hankitte mieluummin vaikka koiran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla liian pitkä, jos ajatellaan teorian tasolla. Käytännössä sitten kokonaisuus varmaan ratkaisee.

Pituusjanan toisessa päässä tilanne on ihan koetusti eri: Minua on kerran piirittänyt mies, joka oli minulle liian lyhyt. Hän oli ehkä viitisen senttiä minua lyhyempi, enkä vain mitenkään pystynyt suhtautumaan häneen vakavasti. Itse olen 159 cm. Anteeksi tästä kaikille pituustraumaisille miehille, mutta näin se vain meni, en antanut nuorukaiselle tilaisuutta päteä ihanalla luonteella. En vain voinut.

Vierailija
64/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kirjoitti:

Onpas kylmää miehiä esineellistävää tekstiä. Toivottavasti ette hankkiudu parisuhteeseen, vaan hankitte mieluummin vaikka koiran.

Ketä kommentoijista tarkoitat? Täällähän on hyvinkin erilaisia vastauksia.

Vierailija
65/94 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 168cm ja minulle ihanteellinen miehen pituus olisi joku 175cm. Kyllä yli 180cm alkaa tavallaan olla "liian pitkä". Mutta ei se käytännössä sitä tarkoita, että pituus olisi este suhteella (eikä toisaalta myöskään miehen lyhyys olisi este suhteelle) - se vaan olisi sitten asia, jossa joutuisi joustamaan. Mutta sen olen kyllä huomannut, etten koskaan ole ihastunut huomattavan pitkiin miehiin, sellaisiin melkein 190-senttisiin.

Vierailija
66/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies ei voi olla liian pitkä, nuorempana poikaystäväni olivat yli 180 cm ja myös aviomieheni noin 180 cm, jonka kanssa menin yhteen parikymppisenä. Miesmakuni on kokemuksen myötä kehittynyt ja noin 30v. asti olen ollut kiinnostunut vain yli 190 cm miehistä. Olen 167 cm ja tämänhetkinen poikaystävä 198 cm. Olin vielä naimisissa kun aloin seurustelemaan ensimmäisen kerran ison kanssa, mies oli 196 cm eli noin 15 cm pitempi kuin puolisoni. Sen jälkeen minulla on ollut useita poikaystäviä, kaikki yli 195 cm.

Vierailija
67/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lauri Markkanen olisi minulle vähän liian pitkä. Niska tulisi kipeäksi ylöspäin tuijotelelessa. Seisoi kerran edelläni kassajonossa.  Markkanen 213 cm, minä 179 cm.

Vierailija
68/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oma veljeni on 188 cm ja en haluaisi niin pitkää. Ei se deal breaker ole mutta miinus. Itse olen 168 cm. Oma mieheni on n 183 cm ja se on aika ideaali pituus ero, vaikka en sillä perusteella miestä valinnutkaan.

Vierailija
69/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikänä tavannut liian pitkää miestä. N 168 cm

Vierailija
70/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin miesystäväni oli 206cm ja oikein komea 😍 Yli 215cm varmaan alkaisi tuntua liian pitkältä. Ehkä 🤔

Vierailija
71/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, ellei joku 3 m hirviö. Mutta liian lyhyt voi olla valitettavasti. 

Vierailija
72/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakit eräältä lyhyeltä pullerolta joka about 20v vanhempi, mutta tiedän että siihen liittyi eräs suunnitelmallisuus. Vaikka kuulostaa ylimieliseltä,  niin en epäillyt hetkeäkään,että olisimme olleet samalla tasolla vaan nimenomaan toisinpäin eli olin yli hänen, jos nyt ulkonäkö asioita mietitään. Eikä ollut edes mikään erikoinen älykkö tai muuta, joten huvittaa vasn koko juttu. Se kuinka varakaskin aika kyseenalaista kun nyt ajattelee mitä kaikkea on valehdeltu. 

Mutta siis ei hän vastenmielinenkään ollut. En mä nyt niin alas ole ikinä vajonnut, vaan pitää olla totta kai jotain kiinnostavaa tai miellyttävää ulkonäössä ja luonteessakin. 

Ehkä siksi juuri tuollaiset pakit on vähän aarg. Silloin en tosin tiennyt kaikkea asiaan liittyvää mitä nyt. 

Mikä show. 

Vierailija
73/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan erityisemmin viehättynyt pitkistä miehistä. Kun pituutta alkaa olla lähemmä 180, silloin sitä on liikaa. Paras on jos mies on jotain senttejä minua pidempi (olen 167).

Vierailija
74/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi olla liian pitkä. Pidän siitä, että mies on pitkä kuin puu. En ole koskaan seurustellut alle 190 cm miehen kanssa eikä 190-200 cm tunnu edes pitkältä, vaan täsmälleen sopivalta. Yli kaksimetriset jo tuntuvatkin pitkiltä, siis upean pitkiltä.

Vierailija
75/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylärajaa.

Vierailija
76/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis naisena 174, en haluaisi yli 2m miestä. Tykkään kokkareista, mutta liika on liikaa.

Onko kokoomuslaiset tyypillisesti pitkiä? Orpo, Zysse?

Vierailija
77/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 30cm on jo niin pitkä että sillä voi sattua jos iha perille työntää voimalla.

Vierailija
78/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, jos menee vähänkin yli 190. Mutta ei varmaan sellaisesta naisesta, joka on itse 180.

Vierailija
79/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ehkä noin pari cm vajaa 2 m ja hän oli mielestäni liian pitkä. Mittasuhteet näyttivät jo oudoilta ja häiritsi kun oli vaikea katsoa silmiin.

Vierailija
80/94 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. 185cm vähintään ja ylärajaa ei ole. Alle tuon olevat hobitit ei kiinnosta. Miehen pitää luoda turvallisuuden tunnetta. Vielä jos on vähän mahaa niin se lisää turvallisuuden tunnetta.

Korkeintaan 10 cm itseä pidempi. Rakastelussa paras on suunnilleen saman pituinen.

T.yli 50 v kokemus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän