Deittimies läiskii kannikoille - miten suhtautua kun vaikuttaa kiinnostavalta
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista tykkää siitä
Tämähän se olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se olisi
Sama kokemus
Kun itsevarmuutta tuli 40+ vuotiaana olen tehnyt tuota aina uusien naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
80% naisistani on tykännyt M44
Niinhän sä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Läiskiikö ihan kauppareissulla? Saunassa? Keittiössä ruoanlaiton yhteydessä?
Älä kysy tällaisia. Täällä alkaa naisilla mahlat valua pitkin reisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa kaikki naiset,
Naiset tykkäävät kun mies on aktiivinen ja ottaa haluamansa eikä märise kuin joku naismainen homo.
Ite läiskin aina perseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet.
Totta, oikea luku on noin 98%.
Olen aina ihmetellyt, mikä into joillakin miehillä on läpsiä persiille. Joko ihan arjen keskellä tai tietyssä seksiasennossa. Luulevatko sen olevan kovinkin kiihottavaa, vai ajattelevatko vain omaa kiihottumistaan. No, eipä tuohon tarvitse edes vastata.
Läpsyttelijät ei jatkoon.
Yli puolet naisista on nimenomaan PYYTÄNYT tätä. Mikä vika naisten päässä on että he pyytävät jotain mitä eivät halua. Läiskin naisten mieliksi, en itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet.
Joo, varmaan myös ovat aina tulleet pelkässä yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, mikä into joillakin miehillä on läpsiä persiille. Joko ihan arjen keskellä tai tietyssä seksiasennossa. Luulevatko sen olevan kovinkin kiihottavaa, vai ajattelevatko vain omaa kiihottumistaan. No, eipä tuohon tarvitse edes vastata.
Läpsyttelijät ei jatkoon.
Vastaan silti. Moni moni nainen haluaa niin tehtävän. Todellisuudessa ihmettelet näitä naisia, että miksi he haluavat.
Vahva, dominoiva mies osoittaa eri tavoin asemansa ja tässä yksi tapa
Mullakin yks tindermies yritti heti kakkoseen. Luulisi ekalla treffillä vielä píllun riittävän!