Sinä, jonka reidet hankaa yhteen. Paljon painat?
Kommentit (43)
166/62 enkä ole päärynä vaan ns. etukenoinen. Isot rinnat ja loppuläskit vatsassa. Todella hoikat sääret, mutta reidet hankaa silti yhteen. Kävelen useita kilometrejä päivässä, uin, juoksen ja hypin hyppynarulla. Silti.
Fuc k this s hit.
Olen 160cm ja painan 55kg, ärsyttää kun reidet hankaa etenkin kesän nihkeillä keleillä. Juuri se levein kohta sisäreisistä ottaa ihan hieman yhteen ja iho ärtyy. Kai minussa sitten on päärynän vikaa.
168cm ja 63kg, huomaan että hankaavat. Ennen olen aina painanut 55- 57kg ja silloin oli reisiväli. Tämä hankaaminen on ihan uusi juttu, ja täytyy myöntää että saa välillä aikaan hirveän itseinho kohtauksen, vaikken ole oikeasti lähellekään ylipainoinen.
167cm ja 62 kiloa. Olen painanut myös 56 kg ja hankausongelma oli silti. Ei se ole aina se ylipaino, joka tämän ongelman tekee. Olen vartaloltani ns. persevä ja reitevä.
Mulla hankasi reidet yhteen silloinkin, kun luvut oli 165/52. Nykyisellään about 165/75, hankaa edelleen. Onnea fetissisi kanssa - löytyisköhän tästä ihan videomateriaalia jostain alan sivuilta, niin ei tarvitsisi päivittäin tänne tulla pyytelemään materiaalia omiin fantasioihin?
160/49
Johtuu lantion rakenteesta.
Vierailija kirjoitti:
170cm 65kg, mutta kyllä hankas silloinkin kun painoin 55kg, koska olen päärynä ja reidet olleet aina paksut.
Päärynät ovat makeita ja mehukkaita.
Olen 48 v ja 171/55- 58 ollut 17 vuotiaasta lähtien (lapsena lihava).
Ei hinkannut reidet yhteen ikävuosina 16-47. Nyt alkaa hinkkaan (aamupaino 56,5, pituus edelleen 171). Miksi?
No....2 vuotta sitten aloitin ratsastamisen. Viimeisen vuoden ratsastanut 3 krt viikossa. Kummasti on alkanut lihasta tuleen. Tänään huomasin, että aikaisempi 2 cm reisivako on kadonnut ja ylhäältä alkaa ottaan pikkasen yhteen.
Lopputulos---->>> En lopeta rakastamaani harrastusta ja vuoden päästä hinkkaa.... Kahden vuoden päästä jo pahasti :D
F
180cm pitkä. Ongelmaa ei ole kun painon saa n. 80-kiloon. Näin 90-kiloisena en voi kyllä reidet paljaana tepastella
Vastasin tähän jo eilisessä ketjussasi. Lue sieltä. Muistaakseni olin ensimmäinen vastaaja.
Paksut reidet yhteen hankaa, suhina ei koskaan lakkaa. Me halutaan olla päärynöitä 👍
Vierailija kirjoitti:
180cm pitkä. Ongelmaa ei ole kun painon saa n. 80-kiloon. Näin 90-kiloisena en voi kyllä reidet paljaana tepastella
Heh, sama pituus ja 72-kiloisenakin hankaa.
60 kg painan. Reidet hankaa yhteen. Jankasivst jo nuorena alle 50 kg. Jos on askellusvika, on ollut jo 50 liki vuotta ja on kai vastakin. Jalat harallaan en ala kävelemään.
169cm/60kg. Hankaa välillä jos ei tietoisesti yritä kävellä niin että ei ota jalat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 v ja 171/55- 58 ollut 17 vuotiaasta lähtien (lapsena lihava).
Ei hinkannut reidet yhteen ikävuosina 16-47. Nyt alkaa hinkkaan (aamupaino 56,5, pituus edelleen 171). Miksi?
No....2 vuotta sitten aloitin ratsastamisen. Viimeisen vuoden ratsastanut 3 krt viikossa. Kummasti on alkanut lihasta tuleen. Tänään huomasin, että aikaisempi 2 cm reisivako on kadonnut ja ylhäältä alkaa ottaan pikkasen yhteen.
Lopputulos---->>> En lopeta rakastamaani harrastusta ja vuoden päästä hinkkaa.... Kahden vuoden päästä jo pahasti :D
F
Hei, en viittiny vastata tähän, mutta totta tuo, että ratsastus tekee reisien "kasvamisen". Ikinä ei ole ratsastusopettajaa jolla vako :D
Toinen ratsastaja
172 cm/75 kg ja reidet eivät pelkästään hankaa, vaan näin kesähelteillä suorastaan tarttuvat toisiinsa kiinni. Inhottaa.
On kaikissa painoissa hanganneet yhteen, silloinkin kun olen ollut pienimmilläni 162cm/57kg. Vaikka mulla on leveä lantio, on myös reidet aika isot ja tiedän käveleväni jalat tosi lähekkäin (eli ei harallaan) , joten ne varmaan vaikuttaa hinkkautumiseen. Ei siis ole mikään vain ylipainoisten juttu todellakaan.
169, 53