Loukkaako nk. "muunsukupuolisia" sellainen, etten tunnista heidän olemassaoloaan?
Tunnistan vain miehet ja naiset ja huomaan ,että jotkut naiset sekä miehet ovat maskuuliinisempia tai feminiinisempiä kuin toiset. Mitään muunsukupuolisia en tunnista.
Kommentit (34)
Ukko37 kirjoitti:
Mistä tunnistaa:
Aseksuaalin
Vegaanin
Homon
Kuntosalilla kävijän
Muunsukuouolisen?HÄN KERTOO SEN KYLLÄ IHAN ITSE, KYSYMÄTTÄ.
Listasta unohtui:
-sapioseksuaali
-demiseksuaali
-INFJ
-introvertti
-extrovertti
-sosiaalinen introvertti
-panseksuaali
-mariaohisalo
-stefan
-sofia
-martina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meneepäs junteilla tämä pride-kuukausi tunteisiin... Miksi edes välitätte näistä asioista... Jättäkää meidät rauhaan!
Eikös Pride ole seksuaalivähemmistöjen juttu? Ei muunsukupuolisten pitäisi liittyä siihen mitenkään. Hehän ovat vain eksyksissä sukupuoli-identiteettinsä kanssa.
Synnyitkö eilen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meneepäs junteilla tämä pride-kuukausi tunteisiin... Miksi edes välitätte näistä asioista... Jättäkää meidät rauhaan!
Eikös Pride ole seksuaalivähemmistöjen juttu? Ei muunsukupuolisten pitäisi liittyä siihen mitenkään. Hehän ovat vain eksyksissä sukupuoli-identiteettinsä kanssa.
Synnyitkö eilen?
No mitäpä luulet, kun täällä kirjoittelen :D
Larppaajat on larppaajia, ei niihin pidäkään kiinnittää mitään huomiota
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se jatkuva huomion kerjääminen, niin onnistuu paremmin :)
Ukko37 kirjoitti:
Mistä tunnistaa:
Aseksuaalin
Vegaanin
Homon
Kuntosalilla kävijän
Sentään pedoseksuaalit osaa pitää sen omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Mistä tunnistaa:
Aseksuaalin
Vegaanin
Homon
Kuntosalilla kävijän
Sentään pedoseksuaalit osaa pitää sen omana tietonaan.
"mä tiedän, sua jännittää. Mut sä olet utelias, se on hienoa. Ja muistathan ettei tästä meidän leikistä sitten kerrota kelleen, ei ne muut kato ymmärrä niinkuin sinä.."
On vain naisia ja miehiä, ja heteroita, kaikki muut ovat häiriöitä, ja tämä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
On vain naisia ja miehiä, ja heteroita, kaikki muut ovat häiriöitä, ja tämä on totuus.
Kyllä me näillä kolmella mainitsemallasi sukupuolella pärjätään, on se jämpti niin.
Vierailija kirjoitti:
Tää menee jo vähän yli. Ei ole kuin nais- ja miessukupuolet.
t. Homo
Mitä homoutesi tähän liittyy? Ettehän te arvosta edes transsukupuolisia. Mitä nyt transmiehiä yritätte iskeä, kunnes saatte tietää mitä ovat miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Heterot, tuo kolmas sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se jatkuva huomion kerjääminen, niin onnistuu paremmin :)
Pieni ryhmä ihmisiä ehkä huutaa asioitaa kysymättä ääneen. Tyhmää leimata ihmisryhmiä muutamien takia.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Mistä tunnistaa:
Aseksuaalin
Vegaanin
Homon
Kuntosalilla kävijän
Anna kun arvaan, että et itse kuulu kyseisiin viiteryhmiin. Nimittäin on paljon näihin kuuluvia, jotka eivät pidä siitä ääntä. Sinä vain luulet niin, koska kiinnität huomiota niihin äänekkäisiin.
Näinhän se on, monia asioita voi olla vaikea ymmärtää, jos ei ole niin sanotusti ”sisällä” asiassa. Kun itse tai läheinen kuuluu kyseiseen viiteryhmään, niin asioita alkaa nähdä vähän eri tavalla.
On vähän väärin, että leimaat koko ihmisryhmät, vaikka vain pieni osa asiotaan muille erityisemmin toitottaa.