Miten naiset suhtautuu kylmään mieheen? Joka ei hmyile naisille eikä muutenkaan kiinnitä huomiota heihin
Puhuu vain jos on pakko...
Ei näytä minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä keneenkään.
Olen jotenkin saanut kuvan, että moniakaan nainen etenkään semmonen yleensä huomiota saannu ei kestä tuota vaan rupeaa jopa passiivisagressiiviseksi
Kommentit (40)
Olen tuollaisen miehen kanssa niin vähän tekemisissä kuin mahdollista. Sen hoidan lyhyesti ja asiallisesti, mitä pitää olla tekemisissä.
Ihmisten kylmyys on aika tavallista Suomessa, Eli ei mitään uutta auringon alla.
Mullehan tuo oli haaste. Hyvännäköinen, älykäs (tiesin missä opiskeli) ja juro jamppa. Kävin kimppuun kuin sika limppuun, vähän hienotunteisemmin tosin kuin sanavalinta antoi ymmärtää. Kolmatta vuosikymmentä tässä väitellään ja sotaa vietetään, mutta helkkarin hauskaa on.
riippuu siitä missä tilanteessa miehen kohtaan. jos on oma ukkoni potkaisen persauksille, jos työkaveri niin okei, itse suhtaudun silloin samoin, jos mies on asiakaspalvelussa niin silloin tympii.
Puunaama ei kiinnosta, eikä puupään mahdolliset ajatukset.
Hmmm, miksi itse kiinnittäisin huomiota tähän mieheen? Jos hänkään ei siis kiinnitä huomiota minuun tai noteeraa mitenkään. Tuskin huomaisin häntä sen kummemmin eli en suhtautuisi mitenkään. Ilmaa.
En ole pätkääkään kiinnostunut. Epäsosiaalisuus ja huonokäytöksisyys ovat pahoja turn-offeja. Annan olla omissa oloissaan.
Jos on yhteisiä kiinnostuksenkohteita, sulan välittömästi. Pienempi petetyksitulemisen riski.
Olen tuollainen pökkelö, mutta siitä huolimatta naisten on pakko tunkea juttelemaan ja hihittelemään vaikka täällä tietenkin muuta väitetään.
Tuollaisia kaikkien miesten pitäisi olla. En ole koskaan saanut minkäänlaista positiivista huomiota miehiltä, joten koen miesten hymyilyn ERITTÄIN VASTENMIELISENÄ. Olen luonteetani ERITTÄIN introvertti, ja pidän vain asiallisesti ja neutraalisti käyttäytyvistä miehistä.
Miten nuo tekee miehestä kylmän tai epäkohteliaan?
Hymyile? Pitäisikö vetää aina jotain Naurava kulkuri -roolia?
Kiinnitä huomiota? - Ei naiset kaipaa huomiota.
Puhuu vain jos on pakko? - eli kun on asiaa tai puhutellaan? AI ku tyly
Missä tilanteessa tämä muuten on? Joku teidän IT-kundi? Soitat aina ja v*ttuilet kun tulee vasta 5min päästä? kaverin puoliso? Kaupan kassa?
Kuvailit juuri n 98% suomalaisista miehistä. Ei mitään ihmeellistä siis.
Pitävät homona tai luonnevikaisena. Välttelevät.
James Bond on kylmästi käyttäytyvä mies, ja naiset roikkuvat hänen perässään.
Riippuu siitä onko mies hyvin komea.
Tuota testattiin joskus nettitreffeillä. Komeat miehet pärjäsivät jopa hieman paremmin hymyttöminä, ei-komeille hymy oli lähes must.
Klassinen alfa-beta-asetelma siis. Alfa voi olla jännä ja jopa hieman vaarallinen, betan on demonstroitava välittämistä ja positiivisuutta.
Jep suuttuvat jos et ole yksi niistä kuka alistuu, läähättää ja palvoo heitä. Homottelevat. Eivät kestä oikeasti vahvaa miestä jota ei pysty kontrolloimaan tussulla. Tottakai tuollanen mies on punainen vaate naisille.
Vielä kun lisätään siihen että on kärkäs suustaan eli ei siedä yhtään pelailua tai epäoikeudenmukaista käytöstä niin ai että.
Kuule normaalit ihmiset ovat toisilleen ystävällisiä ja huomioonottavia. Suhtaudun huonokäytöksiseen sukulaiseen, tuttavaan, työkaveriin tms. ihan samalla tavalla täysin riippumatta sukupuolesta eli pidän mulkkuna ja välttelen. Olen mieluummin kivojen ja hauskojen miesten ja naisten ja muunsukupuolisten kanssa.