Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää poikaystäväni on pettänyt ja nyt haluan testeihin. Tarvitsen neuvoa.

Vierailija
12.06.2020 |

Jotenkin hävettää paljon ja olen ollut kotosalla jo monta viikkoa, että olen arka muihin ihmisiin. Onko tietoa kellään, että mistä saisi luotettavia seksitautitestejä etänä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei :)

Ex petti ja kävin sen takia testeissä. Soitin terveyskeskukseen ja pyysin lähetettä. Hoitsu kysyi että onko epäilystä taudista ja selitin tilanteen. Kyseli myös että onko ollut ulkomaisia kumppaneita. Siitä en osannut miehen kohdalta sanoa mutta sanoin myös että ex oli käyttänyt suonensisäisiä (joka oli myös totta) niin sain kaikki testautettua hiviä myöten, en tiedä miksi ne on niin nihkeitä testauttamaan kaikki kerralla. Itse sain vielä testeihin kyydin äidiltäni kun olin itkenyt tilanteen hänelle :D

Kaikista halvimmalla pääset julkisessa.

Ja häpeä ei ole sun jos ex on pettänyt, oo vaan rohkea :)

Okei...

Seurustelit siis piikki-narkkarin kanssa, ja missään vaiheessa ei hepatiitti pelottanut?

Siitäkään huolimatta että se tarttuu varsin kärkkäästi myös limakalvo-kontaktin kautta??

...oletan nyt että kumia ette käyttäneet, koska jos olisitte, ei mitään sukupuolitauti-testiäkään olisi tarvittu

Likaisia rottiia löytyy joka häntään.

Vierailija
22/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaolossa voi täyttää suoraan kyselyn, jos on epäilys sukupuolitaudista. Sitten riippuen asuinpaikasta onnistuu etätestit ja saa sellaisen kai tilattua tai soittavat terveyskeskuksesta ja antavat lähetteen labraan. Tämä on hyvä systeemi, jos on vaikea itse soittaa ja avata suu ja kertoa, että haluaisi sukupuolitautitesteihin, kun hoitaja jo tietää taustat ja varmistaa vaan ja kertoo, että laittaa lähetteen.

kuume, yskä, hengenahdistus ei toi liity ollenkaan sukupuolitauteihin. Tuntuu siltä että helsinki on forsaken koko jututsta.

On siellä nyt muutakin kuin koronakysely, suoraan on linkki seksitautiepäilyyn jos yhtään jaksaa skrollaa etusivulla alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei :)

Ex petti ja kävin sen takia testeissä. Soitin terveyskeskukseen ja pyysin lähetettä. Hoitsu kysyi että onko epäilystä taudista ja selitin tilanteen. Kyseli myös että onko ollut ulkomaisia kumppaneita. Siitä en osannut miehen kohdalta sanoa mutta sanoin myös että ex oli käyttänyt suonensisäisiä (joka oli myös totta) niin sain kaikki testautettua hiviä myöten, en tiedä miksi ne on niin nihkeitä testauttamaan kaikki kerralla. Itse sain vielä testeihin kyydin äidiltäni kun olin itkenyt tilanteen hänelle :D

Kaikista halvimmalla pääset julkisessa.

Ja häpeä ei ole sun jos ex on pettänyt, oo vaan rohkea :)

Okei...

Seurustelit siis piikki-narkkarin kanssa, ja missään vaiheessa ei hepatiitti pelottanut?

Siitäkään huolimatta että se tarttuu varsin kärkkäästi myös limakalvo-kontaktin kautta??

...oletan nyt että kumia ette käyttäneet, koska jos olisitte, ei mitään sukupuolitauti-testiäkään olisi tarvittu

Täällä kyllä aina tartutaan alkuperäiseen kysymykseen 😂

Vierailija
24/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä isä rankaiskoot häntä, joka syntiä teki esiaviollisesti.