Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Resupekkojen suosiossa

Ketään resupekkaa paikalla? Muutkin käy
12.06.2020 |

Mikä siinä on, kun aina joku vastaantuleva resupekka heittää läppää tai tervehtii? Iskemismielessä vai? Olenko niin lookalike, samoihin piireihin kuuluvan näköinen, resuakan näköinen, helponnäköinen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tartte tervehtiä tuntemattoman kadulla. Montaako tuntematonta, varsinkin resupekkaa/juoppoa/nistiä tervehdit tänään/tällä viikolla kadulla??

En yhtään, kun en oo heitä nähnyt missään pitkään aikaan, eikä kukaan ole jutellut mulle. Kuljen myös ns. ihmisten aikoihin kaupungilla. Metrossa yksi alkoholisoitunut vanhempi mies koetti vähän niinkuin iskeä taannoin ennen korona-aikaa ja naurahdin vain ja kiittelin kehuista. Mutta koronan myötä monet kadulla/metrossa ym. hengailijat ovat hävinneet jonnekin. Tämä juuri. Alkoholisoitunut vanhempi mies teki aloitteen.

Etkä tutustunut häneen.

Vierailija
22/26 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko paljin pitkää katsekontaktia muihin? Jos otat, se on "kutsu" keskusteluun. On vaikeaa ja jopa häiritsevää katsella silmästä silmään toista ihmistä pitkään ja pitää vain suunsa kiinni. Sellainen vaatii ko tietoista pokerinaamaa. Lisäksi: onko sinulla kuvitelma, että ihmiset juttelevat ja tervehtivät iskemismielessä?

Tietääkseni yleensä ihmiset tervehtivät ja juttelevat ihan muuten vain. Jos asia kovasti haittaa, suosittelen muuttamista johonkin pikkukylään

Päinvastoin! Välttelen katse- tai mitään kontaktia ja kuljen aurinkolasit päässä.

Eipä muuten 99.99% suomalaisista vastaantulevaa tervehdi tuntematonta!!

Katsotko silti itse heitä, vaikka sinulla on aurinkolasit? Ihminen kyllä huomaa, kun katsotaan päin, vaikka käyttäisikin aurinkolaseja.

Mua ainakin imartelee pultsareidenkin jutut. Minusta on aidosti kivaa, että joku suhtautuu minuun siten, että alkaa jutella. ❤ En tosin ole kovin hyvä small talkissa, enkä aina jaksaisi jutella (tosin yritän parhaani), mutta arvostan sitä, jos joku vaivautuu juttelemaan minulle. Ehkä minussa on jotain miellyttävää oltava siis.

"Välttelen katse- tai mitään kontaktia ja kuljen aurinkolasit päässä"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko paljin pitkää katsekontaktia muihin? Jos otat, se on "kutsu" keskusteluun. On vaikeaa ja jopa häiritsevää katsella silmästä silmään toista ihmistä pitkään ja pitää vain suunsa kiinni. Sellainen vaatii ko tietoista pokerinaamaa. Lisäksi: onko sinulla kuvitelma, että ihmiset juttelevat ja tervehtivät iskemismielessä?

Tietääkseni yleensä ihmiset tervehtivät ja juttelevat ihan muuten vain. Jos asia kovasti haittaa, suosittelen muuttamista johonkin pikkukylään

Päinvastoin! Välttelen katse- tai mitään kontaktia ja kuljen aurinkolasit päässä.

Eipä muuten 99.99% suomalaisista vastaantulevaa tervehdi tuntematonta!!

Katsotko silti itse heitä, vaikka sinulla on aurinkolasit? Ihminen kyllä huomaa, kun katsotaan päin, vaikka käyttäisikin aurinkolaseja.

Mua ainakin imartelee pultsareidenkin jutut. Minusta on aidosti kivaa, että joku suhtautuu minuun siten, että alkaa jutella. ❤ En tosin ole kovin hyvä small talkissa, enkä aina jaksaisi jutella (tosin yritän parhaani), mutta arvostan sitä, jos joku vaivautuu juttelemaan minulle. Ehkä minussa on jotain miellyttävää oltava siis.

"Välttelen katse- tai mitään kontaktia ja kuljen aurinkolasit päässä"!

No siis tummissa laseissa ei varsinaista katsekontaktia synny, vaikka katsoisi päin. Itse ainakin selviän feissareista ja kerjäläisistä siten, että katson toiseen suuntaan. Mutta anti ollakaan, jos katson päin -> toinen huomaa sen, vaikka mulla ois aurinkolasitkin.

Vierailija
24/26 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tartte tervehtiä tuntemattoman kadulla. Montaako tuntematonta, varsinkin resupekkaa/juoppoa/nistiä tervehdit tänään/tällä viikolla kadulla??

En yhtään, kun en oo heitä nähnyt missään pitkään aikaan, eikä kukaan ole jutellut mulle. Kuljen myös ns. ihmisten aikoihin kaupungilla. Metrossa yksi alkoholisoitunut vanhempi mies koetti vähän niinkuin iskeä taannoin ennen korona-aikaa ja naurahdin vain ja kiittelin kehuista. Mutta koronan myötä monet kadulla/metrossa ym. hengailijat ovat hävinneet jonnekin.

Tämä juuri. Alkoholisoitunut vanhempi mies teki aloitteen.

Etkä tutustunut häneen.

Siis voin mä jutella ja olla mukana siinä jutussa sen metromatkan ajan, mutta en mä (olen absolutisti) oikeasti halua miehekseni jotain alkoholiongelmaista tuplasti itseni ikäistä miestä. Eikä minua se rupattelu haitannut pätkääkään silti.

Vierailija
25/26 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minusta tuli yli 30 vuotias niin satunnaiset ihmiset/ohikulkijat ovat alkaneet jutella minulle. Todennäköisesti se liittyy ikään ja siihen ettei aikuiset ihmiset pelkää aloittaa keskustelua tuntemattomien kanssa (jottei nolaa itseään).

Nuoruudessa on hirveän tärkeää ulkonäkö, vaatetus jne. Vanhemmiten sitä oppii arvostamaan sellaisia ihmisiä jotka on ystävällisiä itseä kohtaan.

Ehkä aloittajalla alkaa olla ikää mutta käytös ja ajatusmaailma on 18 vuotiaan tasolla.

Vierailija
26/26 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minusta tuli yli 30 vuotias niin satunnaiset ihmiset/ohikulkijat ovat alkaneet jutella minulle. Todennäköisesti se liittyy ikään ja siihen ettei aikuiset ihmiset pelkää aloittaa keskustelua tuntemattomien kanssa (jottei nolaa itseään).

Nuoruudessa on hirveän tärkeää ulkonäkö, vaatetus jne. Vanhemmiten sitä oppii arvostamaan sellaisia ihmisiä jotka on ystävällisiä itseä kohtaan.

Ehkä aloittajalla alkaa olla ikää mutta käytös ja ajatusmaailma on 18 vuotiaan tasolla.

Juuri näin. Noista sanavalinnoista tulee mieleen viisikymppinen tai jopa boomer, mutta asenne on epävarman teinin tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän