Kuinka saan tehtyä itsestäni samanlaisen, kuin työkaveri? Ongelmaksi kointuu ruumiinrakenne :0
Oon pian 40v mies ja olen pienikokoinen, vaalea ja surkea kaikessa.
Ihailen erästä työkaveria hänkin on melko lyhyt n. 170cm, mutta kroppa on harteikas ja upean muotoiseksi treenattu. Ei liikaa lihaksia, mutta rotevuuttaa löytyy. Pukeutuu aina siististi melko uusiin vaatteisiin. Hänellä on muutamat tatuoinit käsivarsissa mutta ei kuitenkaan liikaa.
Partaakin löytyy, mutt sopivasti vain leuan ja viiksien alueella.
Tämä mies on tummahiuksinen ja hänellä on myös aina siististi geelillä asetetut hiukset.
Olen alkanut rakentaa itsestäni samanlaista sillä hänellä on upea jämäkkä asenne elämää ja häntä myös ihmiset kunnioittavat.
Ensiksi olen ruvennut kasvattamaan tukkaani pidemmäksi (samanlaiseksi kuin hänellä) värjäsin myös hiukseni tumman ruskeiksi, olen kasvattanut partani (ongelma vain että minulla pelkkää vaalea haituvaa) hänellä kunnon karhea tumma sänki..
Olen ostanut samantyylisiä vaatteita ja aloittanut treenaamisen kotona. Koronan loputtua alan käydä salilla..
Aion kesän aikana myös hankkia muutamat tatuoinnit käsiini ..
Ongelmaksi koitui kuitenkin ruuminrakenne. Taidan olla paljon pienempi luisempi ja sirompi vaikka olemmekin aika saman pituisia. Tähänkö tää tyssää? Vai tuuleko minusta treenamalla yhtä upea kuin hän??
Nyt alkaa muutos elämässäni...
Kommentit (10)
Olet sairas matkija ap! Työkaverisi huomaa ihan varmasti
Vierailija kirjoitti:
Eikai se ole sairautta jos inspiroituu ja ottaa vähän hyviä vaikutteita?
T.ap
Tuskin sinusta ihan saman näköistä tulee kuin toisesta ihmisestä, mutta joka tapauksessa voit tulla treenaamalla paljon paremman näköiseksi kuin mitä nyt olet. Se miten paljon vaatii treeniä että saa näkyvästi lihasmassaa riippuu aika paljon geneettisistä ominaisuuksista.
Salilla saa hankittua lihaksia pitkäjänteisyydellä, mutta ei mahdottomia, ilman ”lisäaineita”.
Tee se minkä voit ja katso oletko tyytyväinen. Pikkuluisesta ja sirosta ei mitään kaappia saa, mutta kyllä salilla saa jokseenkin kehoaan muokattua.
Vierailija kirjoitti:
Melko todennäköisesti myös ap:n työkaveri on ottanut salaa mallia jostain muusta (hänen salaa ihailemasta tyypistä)melkeinpä aina näin on, kun kyse on näistä ns. Mallinnäköisistä miehistä..
Ota roinat kehiin niin menet rinnalle ja ohi alle 6 kuukaudessa. Takuuvarma 10-15 kiloa kovaa lihasta, kovan treenin kanssa. Samalla rasvaa palaa n. 5 kiloa jos syöt kohtuudella.
Älä nyt ainakaan värjää hiuksia! Tummemmat hiukset eivät sovi, jos on luonnostaan vaalea. Koita nyt sitä salia ensiksi, ennen mitään suurempia muutoksia. Nämä ovat tietysti makuasioita taas.
Provo. Selvästi naisen kirjoittama aloitus. Kukaan mies ei vaivaudu analysoimaan noin yksityiskohtaisesti toista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko todennäköisesti myös ap:n työkaveri on ottanut salaa mallia jostain muusta (hänen salaa ihailemasta tyypistä)melkeinpä aina näin on, kun kyse on näistä ns. Mallinnäköisistä miehistä..
Mallinnäköinen? 170 cm tappi jolla on vielä tatuointejakin.
Sairas.