Voiko aikuinen nainen käyttää hiuspantaa?
Siis ei mitää tyyliteltyä huivia tai nauhaa vaan sellaista kovaa, ohutta, päälaelle ja korvien taakse laitettavaa? Vai onko ihan armoton tyylivirhe ja pikkutyttömäistä?
Kommentit (27)
Mulla on nyt just semmonen päässä. Ja ikää 43v. En ole osannut nolostua.
Voi. Hiuspannat on nyt muotia. Voit hankkia leveämmänkin, esim samettia tai satiinia.
Deittasin yhtä miestä ja hän sanoi, ettei ole nähnyt tuollaisia pantoja kuin pikkutytöillä. Omasta mielestäni panta näytti kivalta.
Mitä ihmettä nyt taas. Voi jestas oikeesti, aikuiset ihmisey kyselemässä täällä lupaa johonkin pannan käyttöön. Miten te selviitte elämässä oikeesti kun tollasta asiaa ei voi itse päättää, että käyttää tai on käyttämättä.
Olen n 70v ja käytän sellaista kapeaa, kovaa pantaa. En tiedä, mitä muut siitä ajattelevat. Käytän pantaa, koska muuten tulee hiuksia silmille. Ja koska tykkään niistä pannoista.
Ap vedättää...ei kukaan voi olla noin tollo, että tuollaista oikeesti kyselisi.
Mäkin käytän ja olen mies! Pitkätukkainen. M32
Vierailija kirjoitti:
Voi. Hiuspannat on nyt muotia. Voit hankkia leveämmänkin, esim samettia tai satiinia.
Satiini ei ole materiaali, vaan kankaan kudontatapa / sidostyyppi. Pitäisi ilmoittaa myös itse materiaali. On olemassa esim. puuvilla- ja silkkisatiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satiini ei ole materiaali, vaan kankaan kudontatapa / sidostyyppi. Pitäisi ilmoittaa myös itse materiaali. On olemassa esim. puuvilla- ja silkkisatiinia.
Tietämättömät alapeukuttaa, kun kertoo faktoja.
Noh tiedossa toisaalta on, että jotkut mammat täällä jatkuvasti tahalteen propagoi sitä että satiini on yhtä kuin muovi, vaikka kyse on siis oikeasti tuosta. Ei siis kerro materiaalista vielä mitään, materiaalinahan tuossa voi olla melkein mitä vaan. Asia helppo tarkistaa esim. wikipediasta.
Minun vaimoni joskus käyttää ja minun mielestäni se on todella nätin näköistä, eikä mitään pikkutyttömäistä aikuisella naisella.
Hyvä ratkaisu kun kasvattaa otsatukkaa. Näyttävä eikä tartte tehdä muuta.
Tyylivirhe ja tyylivirhe.
Katsokaa peiliin, joko näyttää hyvältä tai ei, ja sen pituinen se.
Tottakai voi. Mun mummolla on vanhainkodissakin panta :D
Meillä töissä oli oikein tyylikäs sittemmin eläkkeelle jäänyt rouva, joka käytti paksuissa laineikkaissa hiuksissaan hiuspantaa ja se sopi hänen jakkupukutyyliinsä hyvin. Itsekin käytän urheillessa.
N47
Mautonta ja nauran kun eräskin käyttää.
Oiii miksei naiset käytä noita enemmän!? Söpöä, seksikästäkin :)
Kyllä minä käytän. Ei se varmaan tyylikästä ole , mutta ei haittaa minua.