Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Tehnyt työsopimuksen suullisesti. En suosittele, vaikka työnantaja olisi kuinka tuttu tai läheinen. Aina voi vedota siihen, että ihmisen muisti on rajallinen.
Olen vain kerran oksentanut niin antaumuksella, että samalla p@skoin housuuni. Olen ollut nokkakolarissa ja saanut aivoverenvuodon. Olen eksynyt pimeään metsään enkä osannut pois ennen kuin etsijät tulivat hakemaan (aikana ennen kännyköitä).
Pyörinyt alasti lumihangessa. Pitihän se kokeilla, kun pojatkin. Kyllä tuli kiire takaisin saunaan sen jälkeen.
Lainelautaillut. En kokeile toista kertaa.
Käynyt rantalomalla aikuisiällä. Ikää yli 30
Tänään juuri olin akupunktiossa ekaa kertaa. Saa nähdä tuleeko toista
Vierailija kirjoitti:
Käynyt rantalomalla aikuisiällä. Ikää yli 30
Nyt on pakko mainostaa nollakerhoa. En ole käynyt rantalomalla ikinä. Ikää yli 50.
En viitsi sitä nyt tässä kertoa, mutta se liittyy vaimon siskoon.
Ollut balettitunnilla.Olo oli kuin norsulla lasikaupassa.
Oli kyllä kivaa ja yllättävän rankkaa!
Ostanut kossupullon Alkosta. Ja senkin kaverille.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi sitä nyt tässä kertoa, mutta se liittyy vaimon siskoon.
Älä sure. Moni muukin on kosinut ensin sitä, jonka haluaa, mutta joutunut sitten menemään naimisiin sen kanssa, jonka kanssa pääsee.
Tilannut ruokaa Woltilla. Voi olla että jääkin viimeiseksi kerraksi, minun ruokavaliolleni on naurettavan vähän vaihtoehtoja :-/
Menny yhden kiinostuksen kohteen työpaikalle. Asioimaan toki.
Tyyppi Piti mua normiasiakkaana, mut pian jälkeen hänelle valkeni tää mun tempaus. Hän ei ollu impressed.