Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Syntynyt. Päässyt peruskoulusta. Päässyt ylioppilaaksi. Valmistunut diplomi-insinööriksi. Mennyt naimisiin.
Harrastanut seksiä irtosuhteessa. Siis yhdenillan juttu, yhden kerran.
n49
Synnyttänyt lapsen, mennyt naimisiin, irtisanoutunut vakkarityöstä, käynyt koronatestissä.
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut seksiä irtosuhteessa. Siis yhdenillan juttu, yhden kerran.
n49
Meillä samat. En tykänny, jäi puuttumaan se tietty fiilis siinä. Kyllähän siinä oli hauska lykkiä, mutta toisella mitään hajua mistä itse tykkään ja ei mullakaan siitä mistä se tykkää. Kokemuksena tietysti ihan ok, mutten kyllä yhdenillan jutuista innostunut.
-M33
Olen lentänyt kaksipaikkaisella pienkoneella veljen kanssa joka ohjaimissa. Malmilta.
Mennyt naimisiin, toukokuussa 1992.
Kerran otin jääkylmän suihkun. Tahdoin alkaa terveellisen elämän, johon käsitykseni mukaan kuului jääkylmä suihku aamuisin, kuten prinssi Charlesin ollessa sisäoppilaitoksessa Gordonstounissa.
Karmeaa oli ja yhteen kertaan jäi.
Vierailija kirjoitti:
Pitänyt koalaa sylissä
Ihana vastaus :)
----
Pieni toive: Laittakaa jotain muuta kuin syntynyt tai valmistunut peruskoulusta. Järki on siinä, että asia on sellainen, jonka voisi tehdä vaikka kuinka monta kertaa, mutta itselle se on sattunut vain kerran - tai sitten on oppinut ekasta kerrasta eikä tee toiste :)
Vierailija kirjoitti:
Olen lentänyt kaksipaikkaisella pienkoneella veljen kanssa joka ohjaimissa. Malmilta.
Nelipaikkaisella ja veljen sijaan naapuri. Paikka sama.
Purjehtinut, tehnyt kaalipiirakkaa (se oli pahaa), ollut yhden yön suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Syönyt osterin. Ei ikinä enää🤢
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt. Päässyt peruskoulusta. Päässyt ylioppilaaksi. Valmistunut diplomi-insinööriksi. Mennyt naimisiin.
Korjaan. Synnyin uudestaan 26-vuotiaana, kun tulin uskoon.
Joutunut raiskatuksi.