Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää hikkynainen?

Vierailija
11.06.2020 |

Tämä kiinnostaisi. Joskus naiset kehuneet komeaksi yms ja lyhytaikaisen seuran löytäminen ei ole sinänsä ongelma, mutta pitemmän parisuhteen ongelmaksi yleensä muodostuu ettei minua oikeen ikinä kiinnosta käydä missään tai matkailla ynnä muuta roskaa ja sitten naisista kuitenki +90% tykkää just sosialisoida laumoissa ja matkailla ja käydä keikoilla ja ties missä. Eli mistä niitä kunnon kotihiiri kultakimpaleita saa? Ei aikanaan tinderistä kun lähes joka muijalla on ne etelän matkailu ja viininjuonti kuvat siellä.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä. Mies, jolla on ollut irtosuhteita etsii kotona viihtyvää naista.

Jatko: uskollinen nainen viihtyy kotona, kuten aiemminkin, mutta mies jatkaa irtosuhteiden etsimistä.

Ei kiitos.

Minulle taas tuli sellainen vaikutelma, että ap olisi hikkymies, jolla on ollut kuitenkin kohtalainen määrä irtosuhteita. Minusta tuo yhtälö ei kuulosta kovin uskottavalta.

Vierailija
42/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatko: uskollinen nainen viihtyy kotona, kuten aiemminkin, mutta mies jatkaa irtosuhteiden etsimistä.

Ei kiitos.

Minulle taas tuli sellainen vaikutelma, että ap olisi hikkymies, jolla on ollut kuitenkin kohtalainen määrä irtosuhteita. Minusta tuo yhtälö ei kuulosta kovin uskottavalta.

Voi olla "epäsosiaalinen" eristäytyjä luonne joka osaa kuitenkin tarvittaessa humalatilan avustuksella heittää flirttiä ja olla semisosiaalinen yms ja se yhdistettynä komeaan ulkonäköön niin eise irtosuhteen saaminen loppupeleissä niin vaikeaa ole, jos ei olisi sitä ulkonäköä siunaantunut niin varmastikkin olisi. Mutta sitten on tosi vaikeaa saada ja ylläpitää pitkäaikaista suhdetta kun itseä eine matkailut yms kiinnosta. Tällaiset naiset vaan ovat niin harvinaisia tapauksia, niin mistähän niitä löytäisi. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole mikään höpöhöpöhikky olen vain eristäytyvä persoona, pullan tuoksunen, lapseton, naimaton, koti-isä. 

Vierailija
44/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkiltä, työpaikalta, voi löytää jopa Tinderistä (jos heti alkuun heittää haluavansa hikkynaisen).

Oma ulkomuotoni ei tunnu menevän yhteen hikky-luonteen kanssa, joten tuntuu että vedän puoleeni kaikki ekstroverttimiehet. Hankalalta tuntuu kun introverttimiehiin pääsee tutustumaan vain kavereiden kautta. Aika rajallinen määrä introverttimiehiä, joista valita :D

Vierailija
45/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkiltä, työpaikalta, voi löytää jopa Tinderistä (jos heti alkuun heittää haluavansa hikkynaisen).

Oma ulkomuotoni ei tunnu menevän yhteen hikky-luonteen kanssa, joten tuntuu että vedän puoleeni kaikki ekstroverttimiehet. Hankalalta tuntuu kun introverttimiehiin pääsee tutustumaan vain kavereiden kautta. Aika rajallinen määrä introverttimiehiä, joista valita :D

Mistä päin olet? En itsekään vaikuta ulkoisesti hikkyltä.

M31

Vierailija
46/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on. Tykkään olla kotona tai mökillä. Ehkä kerran vuodessa on kiva lähteä lomalle, mutta se riittää.

Vierailija
47/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut sellaista, että lähdetään viikonlopuksi Tallinnaan rellestämään ja ryyppäämään. Tai vaikka Turkkiin tai Espanjaan.

En käytä alkoholia, max. lasi viiniä. Joku viinanhuuruinen viikonloppu olisi kammotus.

Tapailin yhtä miestä, joka kertoi kaverijuhannuksesta, jossa ilmeisesti ryypätään ja saunotaan kolme päivää. Ihan kammotus.

Sitten joku Etelän loma, jossa tyypit makaa koko päivän auringossa ja kääntävät välillä kylkeä. Apua! Minä haluan patikoida ja kiipeillä ottamaan kuvia. Ajella paikkoihin ja pulahtaa uimaan mielenkiintoisissa paikoissa.

Vierailija
48/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on siitä kiinni, löytääkö ympäristöstä mielenkiintoista. Ei tarvitse matkustaa Dubaihin shoppaamaan (yöks!), jotta löytäisi helmiä.

Vierailija
49/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina kotona. Irtosuhteet tilaan kotiin.

Vierailija
50/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voi jakaa kahteen kastiin: toiset ovat kiinnostuneita itsestään. He kuvaavat itseään kaiken aikaa someen, laittautuvat ja treenaavat Itseään! Ulkomaille mennään kuvaamaan (kuvauttamaan) itsensä ulkomaan ympäristössä.

Sitten on toinen ääripää, ihmiset jotka ovat ylen kiinnostuneita kaikesta ympärillä olevasta. Niin paljon, että jopa unohtavat itsensä. Heidän on helppo löytää ympäristöstä virikkeitä. Elämä on mielenkiintoista, vaikkei tekisi mitään kalliita matkoja.

Vierailija
51/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

Voi olla "epäsosiaalinen" eristäytyjä luonne joka osaa kuitenkin tarvittaessa humalatilan avustuksella heittää flirttiä ja olla semisosiaalinen yms ja se yhdistettynä komeaan ulkonäköön niin eise irtosuhteen saaminen loppupeleissä niin vaikeaa ole, jos ei olisi sitä ulkonäköä siunaantunut niin varmastikkin olisi. Mutta sitten on tosi vaikeaa saada ja ylläpitää pitkäaikaista suhdetta kun itseä eine matkailut yms kiinnosta. Tällaiset naiset vaan ovat niin harvinaisia tapauksia, niin mistähän niitä löytäisi. -ap

Täällä sellainen ihana hikkynainen on..

Vierailija
53/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää töistä, ruokakaupasta, torilta, pianon äärestä, keskustelupalstoilta, metsäkävelyltä.

Vierailija
54/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikutsuja otan vastaan.

-Kaunis hikky-

Vierailija
55/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa

Vierailija
56/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ihmisiä vaivaa kun mitään ei voi tehdä ilman kumppania? Et sinä mikään hikky ole jos pystyt olemaan jonkun kanssa 24/7 kotona. Itse tarvin omaa aikaa. Anna naisen mennä keikoille ja matkoille ja etsi sellainen joka ei tarvitse sinua aina seuraksi.

Vierailija
57/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen olevani jonkun asteen hikikomeronainen, koska arjessa ei ole juuri mitään sosiaalista elämää ja vietän viikonloput yksin koneella ja koiran kanssa metsässä. Viiniä saatan kyllä juoda ihan hyvin yksin, tai sitten olutta. Miten viini tekee ihmisestä sosiaalisen? Olen käynyt kyllä matkoillakin, etelässä jne, mutta ei sekään tee minusta arjessa sosiaalista ihmistä. En ole 100% erakko, on minulla pari kaveria ja joskus jopa käyn *hui apua* niiden kanssa jossain, mutta ehkä kerran parissa kuukaudessa korkeintaan. Pitäisikö aloittajalle olla raitis täyserakko, joka ei ole ikinä matkustanut vai kelpaisiko jotain siltä väliltä?

Vierailija
58/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffikutsuja otan vastaan.

-Kaunis hikky-

Sovitaan tarkemmin sähköpostilla, laitan myöhemmin, jos oikeasti vastaat.

Vierailija
59/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi 22 v seksikäs ja upea nainen , 0 kaveria , en juo , en ole ikinä käynyt baarissa enkä ulkomailla , olen työtön. Olen joka miehen unelma koska koko minun elämäni  = setämies . Laittakaa sähköpostia <3

Vierailija
60/77 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, syrjäytynyt tosissaan. 

laitapostia@yandex.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän