Mistä löytää hikkynainen?
Tämä kiinnostaisi. Joskus naiset kehuneet komeaksi yms ja lyhytaikaisen seuran löytäminen ei ole sinänsä ongelma, mutta pitemmän parisuhteen ongelmaksi yleensä muodostuu ettei minua oikeen ikinä kiinnosta käydä missään tai matkailla ynnä muuta roskaa ja sitten naisista kuitenki +90% tykkää just sosialisoida laumoissa ja matkailla ja käydä keikoilla ja ties missä. Eli mistä niitä kunnon kotihiiri kultakimpaleita saa? Ei aikanaan tinderistä kun lähes joka muijalla on ne etelän matkailu ja viininjuonti kuvat siellä.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut miehen etsinnän, kun aina olemukseni tuntuu olevan miehille ongelma. Aina alkaa haukkuminen siitä, miksei voi olla kuin normaalit sosiaaliset naiset.
Haluatko tarkentaa? Minua kiinnostaisi.
Nainen on vanhentunut käsite.
Ei ole olemassa naisia, on vain henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hikky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi mies, jota ei kiinnosta suorittaa parisuhteessa noita menemisiä sun muita "pakollisia" kuvioita.
M31
Tuollaisen miehen kun löytäisi..
Tuo taisi olla sarkasmia.
M31
Totta se oli. On meitä naisiakin, jotka vihaavat kaiken maailman kissanristiäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu: mistä niitä hikkymiehiä löytää???
T. KotihiiriEn ole tehnyt itseäni helposti löydettäväksi, kun kotona aikaani paljon kulutan, lenkillä metsässä, joskus kirjastossa. Netistä, nyt tässä :D
Voin lähteä sun kanssa metsään.
Voin minä tänne sähköpostin laittaa jos olet tosissasi, ja haluat kokeilla aluksi vain viestittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut miehen etsinnän, kun aina olemukseni tuntuu olevan miehille ongelma. Aina alkaa haukkuminen siitä, miksei voi olla kuin normaalit sosiaaliset naiset.
Miehet haluavat pääsääntöisesti sosiaalisen ja menevän naisen. Naisen, joka järjestää illanistujaisia ja ilolla palvelee vieraita kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KotihiiriMä oon kotona tai metässä yksin kävelyllä ja tinderissä. Profiilissa ei lue mitään. Pitäs varmaan kirjottaa siihe että oon semihikky ja toivon naiseltaki sellaista. Mitenkä vaihetaan yhteystiedot? -ap
Löydätkö helposti seksiseuraa Tinderistä?
Uliulituslaudan deittipalstalta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat pääsääntöisesti sosiaalisen ja menevän naisen. Naisen, joka järjestää illanistujaisia ja ilolla palvelee vieraita kotonaan.
Haluan rauhallisen, kiltin ja empaattisen naisen, jonka kanssa yhteisolo sujuu. Menevä ei tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KotihiiriMä oon kotona tai metässä yksin kävelyllä ja tinderissä. Profiilissa ei lue mitään. Pitäs varmaan kirjottaa siihe että oon semihikky ja toivon naiseltaki sellaista. Mitenkä vaihetaan yhteystiedot? -ap
Vaikea mennä sanomaan kun en ole etsinyt sellaista. Voisin kyllä kuvitella että kyllä, jos randomipanot vielä näin kolmikymppisenä kiinnostaisi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan rauhallisen, kiltin ja empaattisen naisen, jonka kanssa yhteisolo sujuu. Menevä ei tarvitse olla.
Sellaisia me hikkynaiset yleensä olemme ✌️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea mennä sanomaan kun en ole etsinyt sellaista. Voisin kyllä kuvitella että kyllä, jos randomipanot vielä näin kolmikymppisenä kiinnostaisi. -ap
Mietin vaan, kun sanoit aloituksessa, että lyhytaikaisen seuran löytäminen ei ole sinänsä ongelma, mutta sinulla ei taida olla juurikaan kokemusta siitä...
Mua ei oo koskaan kiinnostanu matkustelu tai viinit. Viihdyn kotona käsitöiden parissa. Mulla on kissoja, joten senkään takia en lähde ikinä kauemmas. Oon epäsosiaalinen, mut ei se mulle oo ongelma.
Löytymistä voi hidastaa myös se, että oma asenne on tuo "+90 % naisista sitä ja tätä" ja "lähes joka muijalla niin ja näin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, kun sanoit aloituksessa, että lyhytaikaisen seuran löytäminen ei ole sinänsä ongelma, mutta sinulla ei taida olla juurikaan kokemusta siitä...
Mitenkä luulet että ne pitempiaikaiset seurustelusuhteet ovat saaneet alkunsa, joissa juuri ongelmaksi on muodostunut se ettei mua kiinnosta ne laumasosialisoinnit ja kissanristiäiset? -ap
Olen kotihiiri ja löysin kotihiiripuolison työpaikalta. Selvisi, että ollaan vierekkäisissä taloissa 10 vuotta mutta ei koskaan aikaisemmin törmätty, kun molemmat on tosiaan aina kotona :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä luulet että ne pitempiaikaiset seurustelusuhteet ovat saaneet alkunsa, joissa juuri ongelmaksi on muodostunut se ettei mua kiinnosta ne laumasosialisoinnit ja kissanristiäiset? -ap
Ymmärsin lyhytaikaisella suhteella, että molemmat ovat alunperin sellaista hakeneet eikä parisuhde ole ollut edes tavoitteena.
Tyypillistä. Mies, jolla on ollut irtosuhteita etsii kotona viihtyvää naista.
Jatko: uskollinen nainen viihtyy kotona, kuten aiemminkin, mutta mies jatkaa irtosuhteiden etsimistä.
Ei kiitos.
Oikeasti meitä naisia ei kiinnosta jollet ole tosi komea ja jännä. Muuten ei vaan kiinnosta. Siksi kukaan nainen ei laita tänne yhteystietoja koska tietää että saa jonkun kiltin pulliaisen peräänsä ahdistelemaan.
t. Hikkynainen