Mistä löytää hikkynainen?
Tämä kiinnostaisi. Joskus naiset kehuneet komeaksi yms ja lyhytaikaisen seuran löytäminen ei ole sinänsä ongelma, mutta pitemmän parisuhteen ongelmaksi yleensä muodostuu ettei minua oikeen ikinä kiinnosta käydä missään tai matkailla ynnä muuta roskaa ja sitten naisista kuitenki +90% tykkää just sosialisoida laumoissa ja matkailla ja käydä keikoilla ja ties missä. Eli mistä niitä kunnon kotihiiri kultakimpaleita saa? Ei aikanaan tinderistä kun lähes joka muijalla on ne etelän matkailu ja viininjuonti kuvat siellä.
Kommentit (77)
Vaikeaa varmaan meitä kotihiiriä on löytää kun minäkään en oikein käy missään. Paitsi mökillä näin kesäisin ja sieltä mua varsinkaan ei löydä kukaan muu kuin nuohooja.
Vierailija kirjoitti:
Täällääää
Miten voidaan vaihtaa yhteystiedot? -ap
Kirjastosta, Tinderistä nuorempana, opiskelupiireistä ja töistä esim. taloustehtävistä tai tutkijan töistä. Nämä naiset jäävät helpoiten yksin ja lopettavat jossain vaiheessa seuranhakemisen. Kissanäyttelyt voi olla myös hyvä paikka löytää.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastosta, Tinderistä nuorempana, opiskelupiireistä ja töistä esim. taloustehtävistä tai tutkijan töistä. Nämä naiset jäävät helpoiten yksin ja lopettavat jossain vaiheessa seuranhakemisen. Kissanäyttelyt voi olla myös hyvä paikka löytää.
Kirjastosta aika kiusallista lähtee randomilla kokeilemaan onkohan tuo kotihiiren näiköinen nainen varattu vai ei yms
Täällä välillä näkee naisia jotka toivoisivat miehiä joilla ei ole kiire seksiin, vaan valmiita tutustumaan rauhassa. Olen itse hikkymies ilman kiirettä, ja mietin missä voisin tutustua hikkynaisiin tai naisiin joille miehen hikkyys ei olisi este seurustelulle.
Täällä. Minut löytää yleensä metsästä, kirjastosta tai kahvilasta sanomalehden takaa. Sinkku, 25n
Kysymys kuuluu: mistä niitä hikkymiehiä löytää???
T. Kotihiiri
Täällä myös yksi mies, jota ei kiinnosta suorittaa parisuhteessa noita menemisiä sun muita "pakollisia" kuvioita.
M31
Olen lopettanut miehen etsinnän, kun aina olemukseni tuntuu olevan miehille ongelma. Aina alkaa haukkuminen siitä, miksei voi olla kuin normaalit sosiaaliset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi mies, jota ei kiinnosta suorittaa parisuhteessa noita menemisiä sun muita "pakollisia" kuvioita.
M31
Tuollaisen miehen kun löytäisi..
Vierailija kirjoitti:
T. Kotihiiri
Minut löytäisit tänään työpäivän jälkeen maauimalasta. Toisina päivinä sitten vaikka portaista treenaamasta tai juoksulenkiltä tai pyöräilemästä.
M34
Mikä on hikky? Hiking-harrastaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Tuollaisen miehen kun löytäisi..
Tuo taisi olla sarkasmia.
M31
Mut löytää netin eri palstoilta ja peleistä. Ei suomalaisilta yleensä vaan kansainvälisiltä. Saatan myös tulla vastaan taidesivustoilla.
Vierailija kirjoitti:
T. Kotihiiri
En ole tehnyt itseäni helposti löydettäväksi, kun kotona aikaani paljon kulutan, lenkillä metsässä, joskus kirjastossa. Netistä, nyt tässä :D
Vierailija kirjoitti:
T. Kotihiiri
Mä oon kotona tai metässä yksin kävelyllä ja tinderissä. Profiilissa ei lue mitään. Pitäs varmaan kirjottaa siihe että oon semihikky ja toivon naiseltaki sellaista. Mitenkä vaihetaan yhteystiedot? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KotihiiriEn ole tehnyt itseäni helposti löydettäväksi, kun kotona aikaani paljon kulutan, lenkillä metsässä, joskus kirjastossa. Netistä, nyt tässä :D
Voin lähteä sun kanssa metsään.
Minut löysi irkistä!
Keikalla voin käydä, mutta etelään en lähde, enkä juo viiniä missään. :)