IS: Suomalaiset naiset paljastavat farkkujen tärkeimmän ominaisuuden: "pylly näyttää kivalta!"
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006537484.html
Tätäkö se todella on, että farkkuja käytetään sen takia että pylly näyttää kivalta?
Eli se merkkaa vaatetuksessa eniten, että ollaan miesten mieliksi. Ei tämä nyt mennyt niinkuin voimaantumismanifesteissa jauhetaan.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ihania nämä naisten "ongelmat", jotka siis puetaan nimenomaan "ongelmiksi", vaikka todellisuudessa halutaan piilokehuskella jollain ominaisuudellaan, kuten nyt tuo Emilia, joka valitteli, että on niin vaikeaa löytää sopivia farkkuja.
Ajattelin jo hetken, että onkohan hänellä sama ongelma kuin minulla, että vatsaa on, mutta pylly on pieni. Mutta ei. Ongelma on se naisten ongelmista yleisin (ainakin kuulemani mukaan), eli tosi tosi paha - kapea vyötärö ja muodokas peppu 😂
Jep! 32-vuotiaan Markon ongelmana on omien sanojensa mukaan löytää istuvia yläosia - "Minulla on niin leveät hartiat ja sixpack. Tällaisille vartaloille on niin vähän sopivia vaatteita, että ihan itkettää", Marko vuodattaa ja pyyhkii poskelta vierivän kyyneleen hihaansa. Hän mainitsee myös, ettei hänen sukukalleutensa mahdu tavallisiin boksereihin, "Kommandona mennään, onhan tämä rankkaa miehelle", Marko valittelee IS:lle.
TWERKKAAJA sai business finlandilta 10 000 eur pyllynherutus videoiden tekemiseen.
Valitettavasti videoiden katselu maksaa....:(
Näin miehenä tämä on kyllä suorastaan ilouutinen, että naiset panostavat pepun hyvännäköisyyteen näin paljon. :)
Vierailija kirjoitti:
Siis se että pylly näyttää kivalta meinaa että se liittyy nyt suhun ja ennen kaikkea miehiin jotenkin :D Aika kasuaalia egoisimia :D
Tätä naureskelin itsekin. Miksei sitä saisi tykätä omasta figuuristaan peilikuvassa? En minä ainakaan pohdi kuumeisesti vaatteita mallatessani mahdanko nyt varmasti miellyttää jotakin vastaantulevaa heppua hameessani tai tiukoissa housuissani. Pääasia että pidän siitä mitä peilistä nään. Voimaantuminen on sitä että näyttää omasta mielestään terveeltä, liikkuvalta ja itsestäänvälittävältä. Minulle se ei ainakaan tarkoita että näyttää syötävän seksikkäältä, mutta jos joku sen noin haluaa, siitä vaan. Jos on nuori ja nätti, miksi sitä pitäisi hävetäkään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania nämä naisten "ongelmat", jotka siis puetaan nimenomaan "ongelmiksi", vaikka todellisuudessa halutaan piilokehuskella jollain ominaisuudellaan, kuten nyt tuo Emilia, joka valitteli, että on niin vaikeaa löytää sopivia farkkuja.
Ajattelin jo hetken, että onkohan hänellä sama ongelma kuin minulla, että vatsaa on, mutta pylly on pieni. Mutta ei. Ongelma on se naisten ongelmista yleisin (ainakin kuulemani mukaan), eli tosi tosi paha - kapea vyötärö ja muodokas peppu 😂
Jep.
Humble brag on aina yhtä noloa.. Hauskinta on, kun nämä vielä aina uhriutuvat kuinka liki kaikki farkut on tehty tasapaksuille ja vyötäröttömille naisille. Sinänsä erikoista, koska tuolloinhan mullakin ompulla pitäisi kaappien suorastaan pursuta lempifarkkuja, koska liki kaikkien farkkujen pitäisi istua täydellisesti näin tasapaksuun kroppaan..
runkkaisin kirjoitti:
TWERKKAAJA sai business finlandilta 10 000 eur pyllynherutus videoiden tekemiseen.
Valitettavasti videoiden katselu maksaa....:(
Ai että kuulepas, Tinzen tukipäätöshän oli Business Finlandin järkevimpiä. Tuo iloa ja hymyä niin monen ihmisen maailmaan! Twerkille olisi pitänyt laittaa BF:n rahoja oikeastaan aika paljon enemmän kuin nyt laitettiin.
Humble brag taas tässäkin "uutisessa" pääosassa. Ällöttäväksi on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se että pylly näyttää kivalta meinaa että se liittyy nyt suhun ja ennen kaikkea miehiin jotenkin :D Aika kasuaalia egoisimia :D
Tätä naureskelin itsekin. Miksei sitä saisi tykätä omasta figuuristaan peilikuvassa? En minä ainakaan pohdi kuumeisesti vaatteita mallatessani mahdanko nyt varmasti miellyttää jotakin vastaantulevaa heppua hameessani tai tiukoissa housuissani. Pääasia että pidän siitä mitä peilistä nään. Voimaantuminen on sitä että näyttää omasta mielestään terveeltä, liikkuvalta ja itsestäänvälittävältä. Minulle se ei ainakaan tarkoita että näyttää syötävän seksikkäältä, mutta jos joku sen noin haluaa, siitä vaan. Jos on nuori ja nätti, miksi sitä pitäisi hävetäkään??
Et vaan ole vielä riittävästi sisäistänyt maailmanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! 32-vuotiaan Markon ongelmana on omien sanojensa mukaan löytää istuvia yläosia - "Minulla on niin leveät hartiat ja sixpack. Tällaisille vartaloille on niin vähän sopivia vaatteita, että ihan itkettää", Marko vuodattaa ja pyyhkii poskelta vierivän kyyneleen hihaansa. Hän mainitsee myös, ettei hänen sukukalleutensa mahdu tavallisiin boksereihin, "Kommandona mennään, onhan tämä rankkaa miehelle", Marko valittelee IS:lle.
Ironiaa, sarkasmia eli ei. Mutta näin miehenä tuo leveän hartian ongelma on ihan todellinen. Jos löytää vaatekappaleen jossa hartiat ei kiristä niin se tahtoo yleensä olla vyötärön kohdalta valtava säkki. Kun siihen sitten vielä yhdistää normaalia pidemmät raajat niin ei ole helppo löytää hyvin istuvia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tuo ylempänä oleva kommentti tekaistusta Markosta, joka valittelee vastaavista ongelmista lehdessä. Etkö kokisi tuollaista kirjoitusta nolona kerskumisena? Jokainen saa olla juuri sen näköinen kuin haluaa ja pitää itseään hyvännäköisenä, eri asia on se kuinka sitä tuo ilmi puheissaan. Nykyään on ihan omituinen tämä ilmiö, jossa pidetään jotenkin ihanteellisena, että ollaan rakastuneita omaan peilikuvaansa, mutta sitä ei kuitenkaan sanota suoraan, vaan kehitellään mitä ihmeellisimpiä traagisia tarinoita, joiden kautta sitten voidaan vaivihkaa mainita kuinka upeita ollaan.
Ensimmäinen ja viimeinen näyttävät ikäisiltään mutta loput näyttävät kyllä +30v jos ollaan rehellisiä.
Naiset ja miehetkin haluavat näyttää hyvältä. Melko ufo väite, että tämä johtuisi pelkästään vastakkaisesta sukupuolesta!
AP, pukeudu ihan vapaasti pieruverkkareihin tai telttaan, oma on asiasi. Luonteesi karkottaa seuran, saat olla ihan ypönä.
Ilmeisesti peilit pitäisi kieltää, ap. Ja sulla on joku outo käsitys, että muiden perseet ovat vain sinua varten.
Puuttuuko sinulta kenties oma?
Eli nainen ei saa itse tykätä ulkonäöstään vaan hänen pitäisi kenties hävetä ruumistaan ja käyttää mustaa kaapua? Tätäkö persujonne hakee?
No. Vaikka olen toki jäävi tähän aiheeseen naissukupuoleni ja heteronormatiivisuuteni vuoksi, niin katselen mieluummin kauniita perseitä istuvissa housuissa kuin rumia perseitä roikkuvissa housuissa, kummallakin sukupuolella.
Enkä nosta verenpainettani yhtään. Enkä kuvittele, että ne ovat siinä MINUA VARTEN, kun en ole pakkomielteinen enkä narsisti.
Itsekin mieluummin näytän hyvältä kuin karmealta, ja nautin siitä miltä näytän. Enkö saisi? Onko se joltain muulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä voi pukeutua pyllyä korostavasti ihan omaksi iloksi?
Vai rakennatko sinäkin hienon talon pelkästään vieraiden iloksi?Siltähän se vähän tänä keväänä alkoi vaikuttaa, että porukka tekee juuri noin (plus sisustaa sen kotinsa someen sopivaksi) kun kerran siellä kotona on niin paha olla että pää hajoo!!!!!
Moniko koronan takia lomautettu tai etätöihin siirtynyt muuten meikkasi päivittäin ihan vaan omaksi ilokseen? Tai laittoi aamulla ne maailman mukavimmat peppua korostavat farkut jalkaan? Enempi oli minusta sitä ajatusta ilmassa, että ihanaa kun ei tarvitse meikata ja saa olla vaan mukavissa collareissa..
Moniko ihan oikeasti nauttii peppua korostavista farkuista ja/tai jatkuvasta puljaamisesta meikkien ja muiden tököttien kanssa? Tai siitä jatkuvasta supersosiaalisesta menemisestä ja tulemisesta? Miksi niin moni joutuu olemaan jotain muuta kuin mitä aidosti on ja vain siksi että olisi oikeanlainen eli jokin hlvetin ihanneihminen? Olisiko jo nyt aika päättää tämänkin suhteen, että nyt muuten riittää ja tämä tietynlaiseen muottiin ahtaminen on loppu?
No jos olen kotona niin voin olla lököverkkareissa. Jos menen ulos laitan kunnon vaatteet päälle. Hyvin istuvat farkut ovat kaikin puolin paremmat kuin huonosti istuvat. Ei se niin vaikeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Farkutko vahvoja työhousuja? Nuohan oli lähes kaikki pahasti risaisia ja repaletta.
Nykyteineille tehdyt trendifarkut ja niiden ohuet valmiiksi revityt stretchkankaat on ihan eri asia kuin perinteiset paksusta denimistä tehdyt oikeat farkut. Levi's 501:t oli vielä 80-luvun alussa kestävät farkut ennenkuin tuotanto hajautettiin globaalisti ympäri maapalloa ja niiden laatu alkoi venymään, toki myös piraattituotanto vei mainetta. Nykyfarkuista jotkut tietyt Dieselit vastaa kestävyydeltään vanhoja kunnon farkkuja. Kummissakaan en oo koskaan vuosikymmenten käytön jälkeenkään kertaakaan onnistunut saamaan sisätaskuja puhki, mikä on jo hyvä merkki laadusta ja työhousuiksi sopimisesta.
Korrosta. Huom! Korrostan persausta!
Tuolla eräällä on aika terhakat o_o
Minä haluan itse näyttää hyvältä. Se mikä mun mielestäni näyttää hyvältä, siihen vaikuttaa mun oma tyyöi ja muoti. Ne kuvat mitä maailmalta silmiini syötetään. Ja uskon, että muutkin pukeutuvat ihan samalla tavalla.
Aina kun lähden ovesta ulos, olen pukeutunut harkiten. Esim tänään on kesämekko ja lyhyt valkoinen farkkutakki.