Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo laittanut etätöitä tekeville kokouksia miltei joka aamu kello 8. Että ottaa kaaliin!

Vierailija
11.06.2020 |

Haluaa vain kontrolloida. Että ottaa kaaliin!!! 😡

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on videopalaveri, ei monikaan sinne viitsi ihan suoraan unilta mennä.

Käyttääkö joku oikeasti videota palvereissaan? Omalla kohdalla ollut yhden käden sormilla laskettavissa kerrat, kun jollain ollut video auki.

Miten riittää asiaa liki joka aamuksi palaveriin? 

Tottakai asiaa riittää joka aamuksi, meillä on firma toiminnassa joka arkipäivä. Käydään läpi pikaisesti edellisen ja kuluvan päivän asiat jos niissä on jotain uutiskynnyksen ylittävää, esim isot tilaukset, osapuutteet, myöhästymiset, sairauslomat jne.

Ja tässä nähdään että "toimistotyöt" ovat erilaisia ei organisaatioissa. Itse olen töissä koulutusorganisaatiossa sellaisessa työssä ettei siitä todellakaan synny päiväkohtaista tiedotettavaa omille tiimiläisille ("tänään taas kokoustin n.n.:n kanssa hänen hankehakemuksestaan, pähkäilimme talouden ja hr:n kanssa kuinka tämä harjoitteluasia saadaan järjestettyä laillisesti ja ilman taloudellisia ongelmia"). Kerran viikossa riittää mainiosti niistä tiedottamiseen tiimiläisille, jotka puolestaan tekevät ihan muita asioita, joihin minulla on silloin tällöin jotain järkevää kontribuoitavaa, koska olen tehnyt samoja asioita ja tunnen toimintaympristön (ok, meillä tiimiasia on vähän ongelmallinen). Pikaviestimillä sitten käsittelemme päivän mittaan nousevia kysymyksiä, ja kyllähän niitä aina välillä nousee, mutta tosissaan harvat niistä vaativat edes pomoa mukana ketjussa, paitsi kun keskustelu on synnyttänyt jonkun järkevän ehdotuksen, jota sitten viedään eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän