Ratapölkky
Vo kertokaa mulle millainen haju on ratapölkyssä? Pitäis taloa mennä kattoon ja lueskelin mitä hajuja pitäis sisäilmadsa huomioida. Oli maininta ratapölkyn hajusts. Mutta miltä se haisee :/
Kommentit (9)
Ap. Haiseeko se tervalle, kemikaalille vai? Auttakaa nyt. Lintsin vuoristoradassa kuulemma se haju😅
Sitä on vaikea kuvailla, mutta kyllä se vanhalta vuoristoradalta haisee:)
Vierailija kirjoitti:
Sitä on vaikea kuvailla, mutta kyllä se vanhalta vuoristoradalta haisee:)
Niin ongelma on se että en oo lintsillä käyny niin en tiedä miltä vuoristorata haisee. Samaten lähin junarata menee muutaman kymmenen kilometrin päässä niin ei tule radalla loikittua😅
No se jää mulle ei tunnistettavaksi hajuksi..
Kannattaa ehkä ottaa joku asioista tietävä mukaan. Ilmeisesti vanha talo kyseessä?
Luultavasti tunnistat sen hajun. Pistävä, haisee hieman tervalta, saattaa aiheuttaa päänsärkyä ja tai huonovointisuutta.
Meillä naapuri polttaa näitä. VR:n eläkeläinen, saanut joskus niitä työpaikaltaan. On aivan hirveä katku. Ei hyödytä sanoa mitään, kun ei asiaa myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä ottaa joku asioista tietävä mukaan. Ilmeisesti vanha talo kyseessä?
Joo vanha talo kyseessä. Kerran siellä käyny mutta ei mun nenään mitään kummempaa kyllä osunut....
Betoninen ratapölkky ei haise.
Mutta tässä tarkoitettaneen kreosootin hajua.