Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nainen, onko sinulle turn off, jos mies ilmaisee deittiprofiilissaan etsivänsä lapsetonta naista?

Vierailija
10.06.2020 |

Tästä on väännetty useammassa ketjussa palstalla, mutta vieläkään ei ole saatu naisten mielipidettä asiasta. Antaako tällainen avoin sinkkuäitien poissulkeminen sinulle huonon kuvan miehestä?

Kommentit (61)

21/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, päinvastoin. Lapseton elämäntapa on plussaa, joten se kannattaa mainita.

Jos ei halua lapsia elämäänsä, niin kyllähän se kannattaa sanoa suoraan. Säästyy kaikilta aikaa.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

22/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok, jos;

- mies on alle 35v

- tai, mies on vela

Vähän tekopyhää jos nelikymppinen hakee lapsetonta.

Kerrotko vielä, miksi nelikymppinen lapseton mies on tekopyhä, jos haluaa lapsettoman naisen?

Toimiiko tämä myös toisin päin, eli minä lapsettomana 40+ naisena olen tekopyhä, jos haen lapsetonta miestä?

Miten se tekopyhyys tässä sinusta tulee esille?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä itsellään on lapsia, niin onhan se lapsettoman etsiminen iso turn off eikä pelkästään lapsettomille naisille. Ja näitähän riittää.

Vierailija
24/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulle turn-off, mutta sen ilmoittaminen varmaan seuloo sinulle sopivat vaihtoehdot tinderistä.

Oman miehen profiilissa luki että haluaa naimisiin ja lapsia. Se oli mun turn-on :D

Vierailija
25/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin ovat jo tämän sanoneet mutta itseäni ei haittaa jos mies on vapaaehtoisesti lapseton eikä edes tahdo lapsia, mutta se on turnoff jos tahtoo lapsettoman naisen nimenomaan siksi että haluaa "korkata" kumppaninsa. Kertoo mielestäni miehen kypsyydestä ja kyvystä olla hyvä vanhempi jos ei ole kykeneväinen olemaan edes osa-aikainen huoltaja lapselle, miten mahtaa hoitua sitten omista.

Vierailija
26/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
27/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii lapsetonta naista loppuelämän mittaisen perheen perustamiseen, kannattaa mainita. Tällöin on etu, että molemmat ovat lapsettomia.

Jos etsii vältelläkseen vastuuta ja löytääkseen vapaamielisen panopuun, sekin kannattaa mainita, niin osavaat vähän vähemmänkin fiksut väistää.

Vierailija
28/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela ja jos etsisin miestä, pitäisi miehenkin olla vela. Jos mies ilmoittaisi että hänelle käy MYÖS lapselliset naiset, SE olisi iso turn-off. En halua miestä joka on kiinnostunut lapsiperhe-elämästä. Eli ehdottomasti vain ja ainoastaan lapseton mies joka kelpuuttaa vain lapsettomat naiset. Ei isiä tai wannabe-isiä minulle.

Vierailija
29/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä lapsia omaava mies, niin erikoinen kriteeri. Toisaalta jos ilmaisee asian tyyliin "olen lapseton, enkä halua lapsia", niin useimmat lapsia omaavat naiset ohittavat profiilin eri seuranhakupalveluissa. 

Vierailija
30/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Olen vela ja etsin itsekin lapsetonta lapsia haluamatonta miestä, koska ei kiinnosta lapsiperhearki.

Ikä? Saisinpa sellaisen suht liikunnallisen, kouluttautuneen vela-naisen. Ei todellakaan koskaan ikänä milloinkaan lapsia, haluan elää vain itseäni varten. Mutta toisinaan kelpaisi matkaseura tai liikuntaseura. 

M34

Vierailija
31/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi. Olen vela ja vela-mies sopii minulle. Meistä tulee sitten hyvä dinkkupari. Voidaan omistautua toisillemme ja matkustella yhdessä.

Sama, eli enemmänkin turn-on.

Vierailija
32/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutkin ovat jo tämän sanoneet mutta itseäni ei haittaa jos mies on vapaaehtoisesti lapseton eikä edes tahdo lapsia, mutta se on turnoff jos tahtoo lapsettoman naisen nimenomaan siksi että haluaa "korkata" kumppaninsa. Kertoo mielestäni miehen kypsyydestä ja kyvystä olla hyvä vanhempi jos ei ole kykeneväinen olemaan edes osa-aikainen huoltaja lapselle, miten mahtaa hoitua sitten omista.

Kyse ei ole välttämättä siitä, etteikö kykenisi, vaan ei halua. En minäkään lapsettomana naisena halua omia resurssejani miehen äpäriin tuhlata, kun voisin käyttää energian omien lasteni ja ehjän liiton rakentamiseen ja hoivaamiseen.

Vierailija
33/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan ruksia. Vaikka olen vielä lapseton todennäköisesti haluan lapsia.

Vierailija
34/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tullut vastaan useampi profiili jossa mies ilmoittaa etsivänsä lapsetonta naista ja ilmoittaa myös että omat lapset tehty. Tulee mieleen joku vastuunpakoilijamies joka ei hoitanut lapsiperhearjessa osuuttaan...

Vierailija
35/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ hyvä, jos ei ikinä halua lapsia ja kertoo siitä heti

- huono, mikäli mies haluaa lapsia joskus tulevaisuudessa

- samoin jos miehellä itsellä on jo lapsia

- saattaa lisätä vaikutelmaa että tuo on vain sen yhden asian perässä ja pelkää häiriötekijöitä. positiivinen juttu jos tekee heti selväksi että etsii vain seksisuhdetta, mutta mielestäni silti mautonta vaatia että toisella ei saa olla lapsia.

Vierailija
36/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa etsiä ihan mitä haluaa. Lapsikysymys ja parisuhde vain on monimuotoisempi asia kuin ap antaa ymmärtää.

- Lapseton nainen voi haluta lapsia > lapseton mies on ok, jos haluaa lapsia

- Lapseton nainen voi olla vela > sopii hyvin toiselle velalle tai sellaiselle miehelle, joka ei halua uusperhettä

- Lapseton nainen voi olla tahattomasti lapseton, mutta lapsirakas > jolloin sopii mies jolla jo on lapsia tai toinen tahattomasti lapseton, lapsia ja perhettä välttelevä mies on iso turn-off

Vierailija
37/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä vähän huono kuva jää miehestä.

Tulee ensimmäisenä mieleen että onkohan kyseessä vaatimuslistamies, joka saattaa kävellä onnensa ohi jos muuten ihanteellinen kumppani löytyisi ja ainoa miinuspuoli naisessa on lapsi.

Toisekseen tulee mieleen kireähermoinen kontrollifriikki, joka ei erityisemmin pidä lapsista.

En näin lapsettoman naisena ajattele, wow, kerrankin ruksaan jonkun boksia, koska ei lapsia.

Miksei suoraan ilmaisisi sitä mitä ajattelee perheen perustamisesta.

Toisaalta -en halua deittailla yh-äitejä- on kyllä rehellinen ilmaus itsestäsi, ei tarvi enempää arvailla. Good luck.

Vierailija
38/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä halua lapsia. Jos etsisin vain seksisuhdetta, niin luonnollisesti minulle ei olisi väliä, onko kumppanilla lapsia. Jos taas etsisin vakavaa parisuhdetta, niin toivoisin, että kumppanilla ei olisi kotona asuvia lapsia. Jos lapset olisi jo tehty nuorena, ja muuttaneet pois kotoa, niin se olisi täysin ok. Toki tällöin nainen olisi minua jonkin verran vanhempi (olen 37v), mutta ei kai sekään välttämättä haittaisi.

En oikein ymmärrä, miksi jollekin olisi niin tärkeää, onko toisella ylipäänsä lapsia. Kotona asuvien lasten välttelyn ymmärrän, jos haluaa tiiviin, lapsettoman parisuhteen.

Vierailija
39/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtökohtaisesti haittaa, sillä en halua lapsia enkä deittaisisi lapsellista miestä itsekään. Pääasia että mies on fiksu ja muuten pätevä.

Vierailija
40/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ok, jos;

- mies on alle 35v

- tai, mies on vela

Vähän tekopyhää jos nelikymppinen hakee lapsetonta.

Kerrotko vielä, miksi nelikymppinen lapseton mies on tekopyhä, jos haluaa lapsettoman naisen?

Toimiiko tämä myös toisin päin, eli minä lapsettomana 40+ naisena olen tekopyhä, jos haen lapsetonta miestä?

Miten se tekopyhyys tässä sinusta tulee esille?

Vaikka olen vela, niin pidän silti luonnollisena, että nelikymppisellä ihmisellä saattaa olla lapsia aiemmista suhteista. On ok preferoida lapsetonta, on ok olla iloinen, että toinen on lapseton myös, mutta tekopyhää vaatia sitä profiilissa jos olet ns "lapset tehty"-ikäluokkaa. Tai toinen hälytysmerkki on, että tuollainen henkilö etsii seuraa, joka hädin tuskin on vielä lapsentekoiässä. Se ei ole kovin seksikästä nelikymppiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi